וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם העדות של קייט מוס במשפט ג'וני דפ ואמבר הרד זויפה ב"דיפ פייק"?

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 23:53

תיאוריית קונספירציה משונה טוענת שהעדות הוירטואלית שנתנה קייט מוס במשפט של ג'וני דפ נגד אמבר הרד זוייפה בטכנולוגיית "דיפ פייק" - ולהלן "ההוכחות". וואלה! סלבס פותחת את התיק מחדש

אמבר הרד בהקראת פסק הדין במשפט הדיבה של ג'וני דפ נגדה/רויטרס

תיאוריית קונספירציה חדשה טוענת שהדוגמנית קייט מוס, בת זוגו לשעבר של ג'וני דפ, לא הייתה זו שהעידה במשפטם של דפ ואמבר הרד - וכי העדות הוירטואלית שראינו במשפט היא זיוף שנעשה בעזרת טכנולוגיית "דיפ-פייק". מעריץ של אמבר הרד הבחין לכאורה ב"תקלה" בשידור ודיווח עליה במקבץ ציוצים בטוויטר שהופצו ברשת.

חלפו שבועות מאז שהסתיימה לה אחת הדרמות המציאותיות הגדולות ביותר של הוליווד, אי שם בבית המשפט בווירג'יניה. במהלך המשפט שנמשך שישה שבועות, הרד טענה שדפ היה אלים לא רק כלפיה - אלא גם כלפי האקסית המיתולוגית שלו, קייט מוס בת ה-48, איתה הוא יצא במשך 4 שנים עד שנפרדו ב-1998. היא טענה אז: "הוא דחף אותה במדרגות. שמעתי את זה משני אנשים". דוגמנית העל התייצבה לצד דפ ונתנה עדות קצרה מצולמת בבית המשפט, בה הבהירה שהאב לשניים מעולם לא היכה או התעלל בה. את סוף המשפט הזה כבר כולכם מכירים: חבר המושבעים קבע שהאשמות של דפ נגד הרד נכונות וזו תצטרך לשלם לו פיצוי של 10.35 מיליון דולר.

בשיחזור התקרית בג'מייקה, שם שהתה עם דפ, סיפרה מוס לבית המשפט: "החלקתי במורד המדרגות, פצעתי את הגב וצרחתי כי לא ידעתי מה קרה לי וסבלתי מכאבים. הוא חזר בריצה לעזור לי, נשא אותי לחדרי והזעיק עבורי טיפול רפואי". לאחר מכן היא טענה: "הוא מעולם לא דחף אותי, בעט בי או זרק אותי במורד מדרגות".

בזמנו, מוס זכתה לשבחים ממעריציו של דפ. אחד צייץ אז: "קייט מוס הייתה שם רק 4 דקות אבל היא שיחקה אותה במהלכן" ואחר הוסיף: "היא יופי, היא חסד, היא העמידה את גב' הרד במקומה". אלא שמעריציה של הרד פחות מוכנים להודות בתבוסה והפיצו בתגובה תיאוריית קונספירציה נגד עדותה של מוס. לדבריהם, זו לא הייתה מוס שסיפקה את העדות, אלא זיוף שנעשה ב"דיפ-פייק" - טכנולוגיה מבוססת בינה מלכותית ליצירת קטעי וידאו או קול מזויפים. אתם ודאי מכירים את זה: מחליפים את פניו וקולו של אדם במישהו אחר, לרוב סלב, כך שזה נראה ממש כאילו הסלב בעצמו מדבר.

עוד בנושא

אומרים שהיא מטורפת ושקרנית, אבל האמת נמצאת באמצע

לכתבה המלאה

דיפ-פייק או הדבר האמיתי?

משתמש הטיוויטר שהפיץ את התיאוריה המשונה מכונה בטיקטוק Marineya777. הוא פרסם את התיעוד המדובר מבית המשפט ולצידו כתב: "אתם חייבים לראות! תקלה בהולוגרמת AI מזויפת של קייט מוס במשפט ג'וני דפ. עדות מזויפת. תסתכלו מקרוב על עינייה בדקה 4:06". המשתמש הצביע על "תקלה" לכאורה שניתן לראות בעינייה של מוס במהלך העדות כשבחותמת הזמן שצוינה בציוץ, הן נראות מביטות מטה ואז מזנקות במהירות חזרה למעלה כאילו מדובר בתקלה טכנית.

הציוץ שהפיץ את התיאוריה:

כדי להוכיח את טענתו, המשתמש שיתף סרטון נוסף שמציג זיוף "דיפ-פייק" מציאותי למדי של טום קרוז, אותו אחד המגיבים הגדיר כ"מדויק בצורה מטרידה".

הדיפ פייק המאוד מציאותי של טום קרוז:

בסרטון נוסף ששיתף מ"בלומברג" מוצג הסבר כיצד הטכנולוגיה התפתחה באופן מהותי בשנים האחרונות עד כדי כך שלא ניתן להבדיל בין אמת לבדיה. המעריץ שיתף עוד ציוצים מאשימים כלפי ג'וני דפ, כולל אחד עם שרשור של כל הפעמים שדפ שיקר לכאורה תחת שבועה.

ועוד הוכחות ליכולות של הדיפ פייק:

המתקפה נגד ג'וני דפ נמשכת:

מעריציו של דפ לא נותרו חייבים ומיהרו להציג טענות ששוללות את התיאוריה. אחד מהם צייץ בטוויטר: "איבדת את השפיות שלך" ואחר הוסיף: "אחרי שבדקתי את הפרופיל שלך, נראה שאתה בצד הלא נכון של רוב הנושאים. חיבתי למשפחתך על כך שנאלצת להתמודד איתך!". אחר טען ובצדק שקייט מוס בחיים ואם היא הייתה נחשפת לסרטון מפוברק שלה - היא פשוט הייתה אומרת שזו לא היא שמופיעה בו. האמת שהטיעון הזה די סוגר לנו את התיק מחדש.

הציוץ שסוגר לנו את הפינה הזאת:

וואלה! סלבס זייפה פעם חתימה של אימא שלה על אישור יציאה לטיול שנתי - אבל שכחה שאימא שלה הייתה מנהלת בית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully