וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: פליטת הפה של אמבר הרד עשויה לעלות לה ביוקר

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 12:23

המשפט שמתקיים בין ג'וני דפ לגורשתו נמשך, ובמהלך עדותה סיפרה על תקרית אלימה בין דפ לדוגמנית קייט מוס. כעת העלילה מסתבכת, ומוס תעיד שלא היו דברים מעולם. וואלה! סלבס הגנה

המשפט המתוקשר שמתקיים בין ג'וני דפ לגרושתו אמבר הרד ממשיך לייצר כותרות ברחבי העולם. הרד, שהפכה לאישה השנואה ביותר באמריקה בעקבות העדויות הרבות, ממשיכה להכשיל את עצמה והטעות האחרונה שעשתה עלולה לעלות לה ביוקר.

הרד הסבירה שבמהלך ריב בינה ובין הגרוש, שהתקיים בנוכחות אחותה, היא סטרה לו כי חששה שהוא מתכוון לדחוף את האחות במורד המדרגות. "זה הזכיר לי מיד את תקרית המדרגות עם קייט מוס", אמרה, והסבירה שדפ דחף את הדוגמנית, עמה ניהל מערכת יחסים מתוקשרת בשנות ה-90, במורד גרם מדרגות. האמנם?

עורכי הדין של דפ החליטו לקפוץ על המציאה, ועל פי הניו יורק פוסט, מוס צפויה להעיד במשפט בהמשך השבוע ולהסביר שמדובר בתקרית מומצאת לחלוטין.

"היא עשתה טעות בכך שהזכירה את קייט מוס בעדות. המילים שלה פתחו את הדלת בפני עורכי הדין, ומוס תעיד במשפט ותספר שזה מעולם לא קרה". דוגמנית העל לא הייתה אמורה לקחת חלק במשפט וזמה לא הוזכר ברשימת העדים, אולם מהרגע בו הרד הזכירה את שמה, עורכי הדין של דפ עשו מאמץ כדי להביאה.

וואלה! סלבס מכניסה עוד שקית פופקורן למיקרוגל, כי עוד מערכה בסרט צפויה להתחיל ממש בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully