וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפראצי זמן איכות: טהוניה והבת נופשות בים המלח

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 13:33

אחרי תקופה לא פשוטה בחייה שכללה גירושים מכוערים, הכפשות והדלפות לתקשורת, סוף סוף קצת נחת לטהוניה רובל שבילתה בסופ"ש האחרון יחד עם בתה במלון בים המלח. וואלה! סלבס מפרגנת

טהוניה רובל ובתה בבריכה במלון VERT ים המלח. גולש אמיץ,
קצת נחת. טהוניה ובתה טליה/גולש אמיץ

אחרי אחת התקופות הסוערות בחייה של טהוניה רובל, שכללה גירושים מלוכלכים מיניב בן משה, אבי בתה טליה; הכפשות מלוכלכות מצד דולב סלאם, מי שהיתה בת הזוג של בן משה (שהספיקה מאז כבר להתנצל ולהיכנס בעצמה להליכים משפטיים נגדו); ואפילו זוגיות חדשה עם האקס של אלה איבנדר ומי שהולך לככב בעונה החדשה של הישרדות, מאור שושן, הגיע הזמן לקחת נשימה ולהירגע במקום הכי נמוך בעולם.

כזכור, בחודש דצמבר האחרון רובל התראיינה וסיפרה על האלימות שספגה מבן משה במהלך הזוגיות שלהם. הוא, מצידו, פתח במתקפה ברשתות החברתיות ובחר במילים מכוערות במיוחד. בין היתר, העלה תיעוד של ריב ביניהם אותו צילם ללא ידיעתה, ואף מספר סרטונים בהם השתתפה סאלם ושניהם לעגו לה.

מאז, התהפכו היוצרות וסאלם יצאה אף היא נגד בן משה, התנצלה בפני טהוניה והיא כאמור מצויה בזוגיות חדשה ומרגשת.

טהוניה רובל ובתה בבריכה במלון VERT ים המלח. גולש אמיץ,
קצת לפני שהשבת נכנסה/גולש אמיץ
טהוניה רובל ובתה בבריכה במלון VERT ים המלח. גולש אמיץ,
שבת שלום!/גולש אמיץ

טהוניה החליטה כנראה שהיא זקוקה לקצת רגיעה מהמאורעות האחרונים ונסעה יחד עם בתה בת השנתיים לפסטיבל וולנס שנערך בסופ"ש האחרון במלון VERT ים המלח. כמובן שידנו הארוכה מגיעה גם לשם וכך היא נתפסה על-ידי גולש אמיץ בזמן איכות בבריכה.

רובל, ששומרת שבת בחמש השנים האחרונות, סירבה בנימוס לכל מי שביקש להצטלם איתה כדי לא לחלל את השבת. איזה מזל שהגולש האמיץ שלנו תפס אותה כמה שעות לפני כניסתה. וואלה! סלבס חולמת ללבוש את שמלת השבת של חנל'ה אבל בפועל היא הכי רותי סמרטוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully