וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויברח: הנסיך הארי ומייגן מרקל עזבו את אנגליה

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 13:22

בני הזוג, שהגיעו ללונדון כדי לחגוג את יובל הפלטינה של המלכה, חזרו לארצות הברית עוד לפני שהמאורע הסתיים. ומי גנב את ההצגה בכל האירועים הנוצצים? וואלה! סלבס דם כחול

הנסיך הארי ומייגן. חגיגות יובל הפלטינה של המלכה אליזבת השנייה בבריטניה, יוני 2022. רויטרס
נטפליקס אנד צ'יל. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

חגיגות יובל הפלטינה של המלכה הגיעו לסיומן באופן רשמי, ומי שלא חיכו להופעה האחרונה במרפסת המפורסמת היו הנסיך הארי ומייגן מרקל, שהמריאו חזרה לארצות הברית לפני תום החגיגות.

בני הזוג, שהגיעו ללונדון עם ילדיהם ארצ'י (3) וליליבת' (שנה), עוררו סערה כיוון שתכננו לצלם חומרים לדוקו-ריאליטי עליו הם עובדים כחלק מחוזה שחתמו עם נטפליקס. הממלכה כולה רעשה וגעשה, אולם נראה שהמצלמות נשארו בחוץ והשניים הבינו את גודל המשבר שיכול להיווצר.

הארי ומייגן כמעט ולא נצפו בפומבי, אולם הגיעו לטקס שנערך בקתדרלת סיינט פול. הסאן הבריטי דיווח שהנסיך הסורר לא יצר קשר עם אחיו ואביו במהלך הטקס, ואשתו תועדה כשהיא לוחשת לו "וויליאם יהיה בסדר".

מי שגנב את ההצגה לאורך כל ימות הפסטיבל הוא הנסיך לואי, בנם הצעיר של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. לואי הקטן תועד בעדשת המצלמה כשהוא עושה פרצופים, מתחצף לאימו ומתנהג כמו בן ארבע טיפוסי שחייב לקחת חלק באירועים משעממים.

עוד בוואלה!

טיבו יודע? מישל גרציג הייתה מאורסת בעבר

לכתבה המלאה
@cbsnews Prince Louis, the youngest son of Prince William and Catherine, the Duchess of Cambridge, threw a tantrum during an event Sunday concluding Queen Elizabeth's Platinum Jubilee celebrations. #news ♬ original sound - cbsnews

המלכה אליזבת' נעדרה ממרבית האירועים בהם הייתה אמורה לקחת חלק כי לא חשה בטוב, דבר שהוסיף שמן למדורת השמועות הרוחשת אודות מצבה הרפואי. בתום החגיגות, פרסמה איגרת רשמית בה כתבה "כאשר מדובר בחגיגות לציון 70 שנות מלוכה, אין מדריך מסודר. זו הפעם הראשונה שלי. אני נפעמת ונרגשת מכמות האנשים שיצאו לרחובות כדי לחגוג.

למרות שלא הגעתי לכל אירוע באופן אישי, ליבי היה עם כולכם. אני נשארת מחויבת לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר ועם תמיכה ממשפחתי".

וואלה! סלבס חגגה 70 בתחרות אכילת עוגות. זה נגמר בחדר מיון, אבל היא קיבלה מדליה נוצצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully