וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס, הארי וקים קרדשיאן: אנגליה מתכוננת לחגיגות יובל הפלטינה

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 11:55

רגע לפני שניתן האות לפתיחת החגיגות לכבוד המלכה אליזבת', הממלכה המאוחדת רועשת וגועשת. מי האורחים המפתיעים שהגיעו ואיזו שערורייה הארי ומייגן מרקל ארגנו הפעם? וואלה! סלבס קידה

המלכה אליזבת השנייה עם סוסי הפוני שלה, בייבק נייטינגייל ובייבק קייטי

Queen Elizabeth pictured with her fell ponies, named Bybeck Nightingale (right) and Bybeck Katie.. alphotography.com/Royal Windsor Horse Show v, אתר רשמי
חוגגת. המלכה אליזבת'/אתר רשמי, alphotography.com/Royal Windsor Horse Show v

בסוף השבוע הקרוב ייפתחו חגיגות יובל הפלטינה של המלכה אליזבת', שמציינת 70 שנות מלוכה - הכהונה הארוכה ביותר בבריטניה אי פעם. כיאה לאירוע בסדר גודל כזה, הממלכה כולה לבשה חג ופרטים מרתקים נחשפים ככל שמתקרבים לפתיחת ההילולות.

למרות הדם הרע בין הנסיך הארי ומייגן מרקל למשפחת המלוכה כולה, השניים צפויים להגיע לחגיגות עם ילדיהם, ארצ'י (3) וליליבת' (שנה). בני הזוג, שחתמו על חוזה עתק עם נטפליקס לפני כשנתיים, עובדים על דוקו-ריאליטי שיתעד את חייהם. על פי דיווחים באתרים מעבר לים, קיים סיכוי שהם יגיעו יחד עם צוות צילום של ענקית הסטרימינג, דבר שיעורר מהומה רבה, בלשון המעטה.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. רויטרס
לא הכל סובב סביבכם. הנסיך הארי ומייגן מרקל/רויטרס

הדיילי מייל הבריטי דיווח כי אם צוות הצילום ינסה לתעד את הארי ומייגן במהלך האירועים, הוא יסולק לאלתר מהמקום. הסופרת אנג'לה לוין, שמתמחה בבית המלוכה, הסבירה שההתנהלות של בני הזוג מותירה טעם רע אצל כל הנוכחים.

"הסדרה עליה הם עובדים יכולה להסביר את החזרה של הארי ומייגן ללונדון. זה מוסיף הרבה לחץ לא הכרחי על המלכה ואם היה להם אכפת ממנה, הם היו מגיעים שבוע לפני שהחגיגות מתחילות. הייתה להם אפשרות לבלות עם בני המשפחה ולהיות יחד".

במהלך החגיגות, צפויים בני המשפחה כולה לעמוד על המרפסת ולנופף לקהל הרחב. מי שמודרו מהאירוע היו הארי ומייגן, שהחליטו לפרוש לחיים עצמאיים והנסיך אנדרו, שהסתבך בשערוריית מין חמורה ונקשר בג'פרי אפשטיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

וכמובן שאי אפשר לדבר על ריאליטי משפחתי מבלי להזכיר את קים קרדשיאן, שהגיעה אתמול ללונדון יחד עם פיט דיווידסון. השניים נהנו מארוחת ערב אינטימית וצלמי הפפראצי במקום מתעדים כל צעד שלהם. האם הם יקחו חלק בחגיגות ויפגשו את המלכה מקרוב? וואלה! סלבס תמשיך לעקוב באדיקות. החלום שלה הוא לראות שתי מלכות בחדר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully