וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו יודע? מישל גרציג הייתה מאורסת בעבר

6.6.2022 / 8:00

הדוגמנית הישראלית התארסה בסוף השבוע האחרון לשוער ריאל מדריד, אבל מקורבים ובני משפחה סיפרו לוואלה! סלבס שהייתה מאורסת לבן הזוג שהכירה בצבא, ועזבה אותו רגע אחרי שהכירה את הכדורגלן הנוצץ. אאוץ'

הדוגמנית הישראלית מישל גרציג התארסה בסוף השבוע האחרון לשוער ריאל מדריד, טיבו קורטואה. בני הזוג מנהלים מערכת יחסים דביקה כבר שנה, וחיים יחד במדריד. עם זאת, מקורבים לגרציג סיפרו לוואלה! סלבס שהדוגמנית הייתה מאורסת בעבר לבחור עמו התחילה לצאת כשהייתה בצבא. רגע, מה?

מקורבת לגרציג סיפרה לוואלה! סלבס שמישל ניהלה מערכת יחסים עם הבחור האלמוני במשך ארבע שנים, מתוכן שנתיים כזוג מאורס. השניים קבעו תאריך לחתונה שלהם, אולם נאלצו לדחות אותה בשל מגפת הקורונה.

מישל גרציג. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
מישל גרציג/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

חודשים ספורים לאחר מכן, גרציג הכירה את קורטואה. מקורבים לדוגמנית סיפרו שיומיים אחרי שנפרדה מהארוס, היא עלתה על טיסה למדריד כדי לפגוש את השוער הרותח והשאר היסטוריה. "החבר לשעבר הוא בחור מאוד פרטי, לא אוהב פרסום. אין לו אפילו אינסטגרם", סיפרו מקורבים.

"למרות כל מה שקרה ביניהם, הוא עדיין מכבד אותה. היא מיהרה להוריד את התמונות שלהם מהאינסטגרם ויומיים אחרי הפרידה כבר טסה למשחק של קורטואה. לאחר מכן הם נסעו לחופשה משותפת ואז עברו לגור יחד, התפרסמו תמונות שלהם. היא הרסה משפחה שלמה".

מטעמה של מישל גרציג לא נמסרה תגובה.

וואלה! סלבס יודעת להשאיר שלדים עמוק בתוך הארון, אבל לפעמים עצמות סוררות עפות החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully