וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורין אטיאס נגד מאיה ורטהיימר: "לא חייבים למצוץ לייקים בכל מחיר"

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 10:33

השחקנית ואושיית הרשת הגיעה יחד עם בעלה אסף זמיר לבר האילקה, שנפתח מחדש אחרי הפיגוע הקשה במקום. המנחה והסטייליסטית לא התחברה למחווה, והביעה טענות קשות נגד המעשים. וואלה! סלבס סטורי

מאיה ורטהיימר עונה על שאלון "סקס והעיר הגדולה", פרימיירת "השבאבניקים", 20 ביולי 2021/מערכת וואלה!

הפיגוע הקשה בבר האילקה ברחוב דיזנגוף, בו נרצחו שלושה בני אדם, זעזע את המדינה כולה. לאורך כל סוף השבוע הגיעו למקום מאות אנשים, הדליקו נרות והספידו את ההרוגים. אמש (ב') המקום חזר לפעול במתכונת רגילה ומאיה ורטהיימר, שקמה מהשבעה על אביה איתן ז"ל, הגיעה למקום יחד עם בעלה אסף זמיר וראש הממשלה נפתלי בנט.

זמיר העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו וכתב "קמנו מהשבעה של אבא של מאיה ובאנו לאילקה. שמחנו לראות את המקום מלא לגמרי בערב הפתיחה המחודשת שלו אחרי הפיגוע הנוראי. תל אביב עברה בתקופת חיי פיגועים רבים ועם כל העצב תמיד ידעה לקום חזרה על הרגליים ולהוכיח ששום דבר לא ינצח את הרוח החיה שלנו".

אסף זמיר מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
באו לחזק. אסף זמיר ומאיה ורטהיימר/צילום מסך, אינסטגרם

ורטהיימר עצמה העלתה מספר סטוריז מהמקום, בהם נראה בנט מחזק את בעלי המקום וכתבה "תכלס, כל הכבוד. לראות את כולם ככה מרגש אותי". מי שפחות התחברה למעשים היא דורין אטיאס, שהגיבה בשורת סטוריז משלה.

"ברגעים האלה בבר האילקה, מאיה ורטהיימר מעלה סרטון חסר רגישות, מחריד. חוצפנים! שרים עם ישראל חי על דמם של ילדים שההורים שלהם עדיין יושבים עליהם שבעה. מרימים לחיים, חיוך ענק על הפנים. בסדר, הבנו שלא ישברו אותנו, אבל שניה. אפשר את כל זה בלי להעלות סרטונים, בלי למצוץ לייקים בכל מחיר. מאיה ורטהיימר, מה יש לך?!"

עוד בוואלה!

בייבי, עוד פעם אחת: בריטני ספירס בהריון!

לכתבה המלאה
דורין אטיאס. אינסטגרם, צילום מסך
דורין אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם

אטיאס המשיכה וכתבה "תעשו מה שבא לכם. אני שמחה בשביל האילקה שמתאושש, אבל קצת כבוד למשפחות של ברק, תומר ואיתם שבטוח מתכווצות לנוכח התמונות הכל כך לא רגישות האלה".

בנוסף, תייגה אטיאס את בנט והוסיפה "תסתכל על החיוך שלך אדוני ראש הממשלה, ואיתו תמשיך לאשתו של ברק שבטח לא ישנה כבר יומיים". בסטורי נפרד שהוקדש לראש הממשלה, כתבה "אתה בטוח שזה הזמן? לא כדאי לתת למשפחות קודם לסיים שבעה? חלאס עם הסיסמאות, ברור שלא ניתן שינצחו אותנו, אבל זה לא השואו המתאים להוכיח את זה. אדוני ראש הממשלה, לא כרגע!".

מאיה ורטהיימר. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר/צילום מסך, אינסטגרם

הבוקר (ג') פרסמה ורטהיימר תגובה לדבריה הנוקבים של אטיאס. "אני מודה שקטונתי ואני לא באמת יודעת מתי זה מוקדם מדי ומתי מאוחר מדי. אני חושבת שזה עניין אישי בו אדם צריך לעשות את מה שמרגיש לו נכון בסיטואציה.

לא יצאתי אתמול כי החיים חזרו לעצמם ואני הולכת לשתות בירה בכיף שלי. הגענו למקום כדי להביע תמיכה. הגענו במיוחד כדי להעביר מסר שעם כל הקושי החיים ממשיכים, והטרור לא יכול לנצח ולהשאיר את המדינה משותקת. העברנו את הערב, בין היתר, עם בחור שנפצע קשה בפיגוע סמוך בבר הסמטא בשנת 2016 והיה לו חשוב להיות שם. בעיני זה מעיד על חוסן ועוצמה, וחלילה לא על זלזול. ליבי עם משפחות הנרצחים".

וואלה! סלבס לא ביקרה ברחוב דיזנגוף כבר עשור, כיוון שלא הצליחה להיחלץ מדירת המרתף שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully