וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי, עוד פעם אחת: בריטני ספירס בהריון!

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 23:00

הזמרת העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו חשפה שהיא מצפה לילד ראשון מארוסה, סם אסגרי. וואלה! סלבס אישה משוחררת

מעריציה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס/רויטרס

השנה החולפת הייתה משמחת במיוחד עבור בריטני ספירס, שהשתחררה מכבלי האפוטרופוסות. הערב (ב') חשפה הזמרת בת ה-40 שהיא בהריון מארוסה, סם אסגרי.

ספירס העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה וחלקה את החדשות עם מעריציה: "הורדתי הרבה במשקל לפני שיצאנו לחופשה בהוואי, אבל העליתי הכל די מהר. עשיתי בדיקת היריון והתוצאה הייתה חיובית. הבטן שלי ממשיכה לגדול ואם יש שם תאומים, אני אאבד את זה!".

ספירס התייחסה גם להריונות הקודמים שלה, שלוו במעקב צמוד של צלמי פפראצי ובדכאון אחרי לידה. "אני לא אצא מהבית באותה תדירות בגלל הצלמים, שרוצים לעשות כסף על חשבוני. בעבר התמודדתי עם דכאון לאחר לידה וזה היה נורא. בעבר לא חשבו שאישה שנואת תינוק צריכה לדבר על זה, אבל הזמנים השתנו ונשים מדברות על זה בכל יום. תודה לאל שאני לא צריכה לשמור על זה בסוד. הפעם אני אעשה יוגה בכל יום. תפיצו אהבה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בריטני ספירס סם אסגרי. אינסטגרם, צילום מסך
אימא ואבא. ספירס וסם אסגרי/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש יוני האחרון דיברה ספירס בבית המשפט העליון בלוס אנג'לס, וסיפרה על הכלא בו חיה תחת האפוטרופוסות של אביה. בין היתר, סיפרה הזמרת כי נאסר עליה להתחתן וכי לגופה הוחדר התקן תוך רחמי ללא הסכמתה, כדי שלא תוכל להביא ילדים לעולם.

ספירס ואסגרי התארסו בחודש ספטמבר האחרון אחרי חמש שנות זוגיות. בעבר, היא הייתה נשואה לקווין פדרליין, עמו הביאה שני בנים לעולם.

וואלה! סלבס שמחה בשביל בריטני על אמת, ומחכה בקוצר רוח לבייבי שאוור בסגנון דרומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully