וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט ויזל: "הפחדים האמיתיים מתחילים עכשיו, אחרי הלידה"

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 14:49

הדוגמנית ההורסת שהביאה לעולם בת בכורה הגיעה לאירוע מתוקשר, וסיפרה על הלידה, החששות הכבדים והתוספת החדשה והמבורכת למשפחה. וואלה! סלבס מבייצת

שביט ויזל/מערכת וואלה!

הדוגמנית ההורסת שביט ויזל ילדה את בתה הבכורה מיכאלה לפני כשבוע וחצי, והבוקר (ד') היא כבר התייצבה באירוע פומבי ראשון לאחר הלידה. ויזל, שחשפה את ההיריון בשלב מתקדם יחסית, סיפרה לוואלה! סלבס על הטייטל החדש שמלווה אותה.

"זה הסטטוס הכי מרגש בעולם, חיכיתי לו הרבה זמן. אני בעננים, אני מאוהבת. אני כבר רוצה לחזור הביתה ולראות אותה, זה הכי כיף בעולם, זה מעל לכל הציפיות. היא הילדה הכי מושלמת שיש וזה באמת מה שחיכיתי לו".

טיטי איינאו. רפי דלויה,
רותחת. טיטי איינאו/רפי דלויה
שביט ויזל. רפי דלויה,
אימאל'ה. שביט ויזל/רפי דלויה

בספטמבר 2020 הדוגמנית ובעלה הודיעו שהם מצפים לילדה, אולם חודש לאחר מכן כתבה הדוגמנית בחשבון האינסטגרם שלה שעברה הפסקת היריון לאחר שמספר בדיקות שביצעה חזרו לא תקינות.

"היו לי פחדים במהלך כל ההיריון האחרון. פחדתי נורא מהלידה ואיך אני אגיב, אבל הייתה לי חוויה מהממת. הפחדים האמיתיים מגיעים עכשיו. בסוף יש ילדה בעולם". אז למי מיכאלה הקטנה דומה, מי בחר את השם שלה ואיך הבעל אוהד בן נון מתמודד עם התוספת המבורכת למשפחה? צפו בוידאו בראש הכתבה!

עוד בוואלה!

קארין באומן: "החלטתי להפסיק לנסות להילחם במחלה"

לכתבה המלאה
מאיר תמם ישראל אוגלבו. רפי דלויה,
כל החתיכים אצלנו. ישראל אוגלבו ומאיר תמם/רפי דלויה

הדוגמנית היפה הגיעה הבוקר לחגיגת בוא האביב של חברת SABON, אותה הפיקה סימונה שרם. מי שהגיעו להתבשם, לנשנש ולהתמנגל היו, בין היתר טיטי איינאו בלוק קייצי הורס, ישראל אוגלבו, מאיר תמם ועוד ועוד.

וואלה! סלבס חוגגת את בוא האביב עם אלרגיה קשה. טישו, מישהו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully