וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט ויזל חשפה: "אחרי בדיקה, החלטנו להפסיק את ההריון"

22.10.2020 / 15:48

כחודש אחרי שגיליתם כאן כי מלכת היופי במיל' בהריון, שביט ויזל חשפה היום שהיא ובעלה, אוהד בן נון, החליטו להפסיק אותו בעקבות תוצאות בדיקה רפואית. "אני מודה על שעשינו את הבדיקה, על כל רגע שחוויתי עם התינוקת בבטן ועל התהליך הזה", כתבה. וואלה! סלבס מנחמת

יח"צ - חד פעמי

השמחה הייתה גדולה כאשר לפני כחודש וואלה! סלבס גילתה שמלכת היופי במיל', שביט ויזל ובעלה - איש העסקים אוהד בן נון - בישרו לחבריהם ובני משפחתם כי אחרי ארבע שנות נישואים הם מצפים לבייבי ראשון. עם זאת, אחר הצהריים (חמישי) הדוגמנית גילתה באמצעות תמונה שפרסמה ברשת כי למרבה הצער, השניים החליטו בקושי רב להפסיק את ההריון עם התינוקת שברחמה, לאחר קבלת תוצאות של בדיקה רפואית.

שלחו לשביט ויזל ניחומים באינסטגרם

שביט ויזל. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
חיזוקים ואהבה. שביט ויזל/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

"לפני הכל... אני בסדר גמור, עם הפנים קדימה, חזקה ואופטימית", פתחה ויזל בת ה-30 את דבריה באינסטגרם באומץ גדול, "במסגרת ההיריון, לפני שבוע קיבלנו את התוצאות של הצ'יפ הגנטי ומי השפיר, אחרי התייעצות עם רופאים החלטנו להפסיק את ההריון".

"את בדיקת מי השפיר עשינו מבחירה למרות שהכל היה תקין, בשביל למנוע מצב שיהפוך את החיים שלנו ושל הילדה שלנו לקשים, עדיף כמה חודשים לא נעימים מאשר חיים שלמים. זאת החלטה קשה וכואבת בשלב כזה מתקדם של ההריון אך מלאה בהבנה והכלה שזאת כנראה הדרך שלנו", גילתה.

עוד בוואלה!

טקס מלכת היופי יהפוך לתכנית ריאליטי? שביט ויזל עם הסודות מאחורי הקלעים

לכתבה המלאה

"אני מודה על זה שעשינו את הבדיקה, על כל רגע שחוויתי עם התינוקת המתוקה שהייתה לי בבטן ועל כל התהליך הזה, ובעיקר אני מודה על בעלי, המשפחה והחברים שעוטפים אותי ודואגים לי אני בריאה ושלמה וחזקה ומוכנה להתחיל מהתחלה", כתבה ויזל בכנות.


וואלה! סלבס מחזקת את שביט ואוהד ברגעים קשים אלה.

שביט ויזל. ניר פקין
רק בריאות. שביט/ניר פקין
שביט ויזל. ניר פקין, ניר פקין
הרבה חיזוקים. שביט ויזל/ניר פקין, ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • שביט ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully