וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קרה: קים קרדשיאן וקניה ווסט התגרשו

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 7:51

בית המשפט נעתר לבקשתה של הכוכבת לזרז את הליך הגירושים מהראפר המעורער, שפיטר את עורך הדין שלו ונעדר מהדיון בעניינם. וואלה! סלבס משוחררת

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
אז יאללה ביי. קים קרדשיאן וקניה ווסט/GettyImages

עברה למעלה משנה מאז שקים קרדשיאן החליטה להיפרד מקניה ווסט ואמש (ד') בית המשפט החליט להעניק להחלטה תוקף חוקי. קרדשיאן התייצבה לדיון באמצעות שיחת וידאו בזמן שעורכת הדין שלה, לורה ווסר, נכחה באולם הדיונים.

ווסט, לעומת זאת, פיטר את עורך הדין שלו שעות ספורות לפני הדיון, שכר עורכת דין חדשה והחליט שלא להגיע. הוא הציב שלושה תנאים לגירושים וביקש שחלוקת הכספים שהשניים החליטו עליה תישמר גם במקרה ואחד מהם ימות במפתיע. בנוסף, ביקש לאסור על קים לאסור העברות בין הקרנות שלה ולמנוע ממנה להחתים בני זוג עתידיים על הסכמי סודיות. בית המשפט קיבל רק את הבקשה הראשונה ודחה את השתיים האחרות.

קים קרדשיאן וקניה ווסט באירוע גאלת אופנה 'אדם נגד מכונה,  מאי 2016. GettyImages
בימים יפים יותר/GettyImages

אתר TMZ דיווח שקים השתתפה בדיון מתוך חדר הארונות בביתה, המקום היחיד בו אף אחד מארבעת ילדיה לא יפריע לה. היא ציינה שהיא "משתוקקת להתגרש" והסבירה שהפוסטים שווסט פרסם ברשתות החברתיות בשבועות האחרונים, גרמו לה למתח נפשי רב.

בני הזוג התחילו לצאת בשנת 2012 ונישאו באירוע נוצץ באיטליה כשנתיים מאוחר יותר. הם הביאו לעולם ארבעה ילדים משותפים, אולם בשנים האחרונות ידעו הרבה עליו ומורדות שנבעו, בין היתר, בעקבות מצבו הנפשי של ווסט שמתמודד עם הפרעה דו קוטבית.

וואלה! סלבס מאחלת לבני הזוג רק טוב ומחכה לתכנית ריאליטי משפחתית שתעסוק בדרים הקטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully