וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דם, קצפת וספנקינג: הפטישים המיניים של אנג'לינה ג'ולי וריהאנה נחשפים

עודכן לאחרונה: 11.2.2022 / 0:03

לאחר שמייגן פוקס ובן זוגה משין גאן קלי סיפרו ששתו זה את דמו של זו בטקס האירוסים שלהם, נזכרנו שהם לא לבד. אנג'לינה ג'ולי סיפרה בעבר על הפטיש שלה לדם, ריהאנה חובבת ספנקינג ואווה לונגוריה בקטע של קשירות. הנה רשימת הסטיות המלאה של הכוכבות. וואלה! סלבס כנועה

כשזה מגיע לכוכבי הוליווד - כבר שום דבר לא מפתיע אותנו. הנה רק בחודש שעבר השחקנית מייגן פוקס ובן זוגה הראפר MGK, משין גאן קלי, חשפו שבטקס האירוסין שלהם הם שתו זה את דמו של זו. הגיוני בסה"כ. הפטיש המוזר של הזוג הזכיר לנו שגם לשחקנית אנג'לינה ג'ולי יש פטיש לדם וסכינים - והיא לא היחידה ששמחה לחלוק עם כל העולם את הפטיש המיני יוצא הדופן שלה. גם ריהאנה חובבת הספנקינג ואווה לונגוריה חובבת הקשירות עשו זאת בעבר - ואפילו הסטייה האפלה של ג'ניפר אניסטון הגיעה לכותרות בזכות הצמוד שלה מפעם, ג'ון מאייר.

מסקס ברכב לליקוק בתי שחי - הנה כמה מהסטיות שכוכבי הוליווד שיתפו אותנו בהן - במכוון או בטעות:

מייגן פוקס, מאשין גאן קלי, בילבורד. GettyImages
מייגן פוקס ומאשין גאן קלי, בילבורד/GettyImages

תזכורת להצעה:

אנג'לינה ג'ולי

אנג'לינה ג'ולי חלקה באומץ את הפטיש שלה לדם עם לפחות שניים ממאהביה לשעבר. הראשון היה במפגש המיני הראשון שלה, כשאיבדה את בתוליה, ולדבריה זה בהחלט היה רגע בלתי נשכח. הכוכבת ההוליוודית סיפר אז ל-OK: "התחלתי לקיים יחסי מין עם החבר שלי, והסקס בשילוב הרגשות לא הרגישו לי מספיק. כבר לא הייתי ילדה קטנה. ברגע של צורך להרגיש קרובה יותר לחבר שלי, תפסתי סכין וחתכתי אותו. הוא חתך אותי בחזרה. היינו מכוסים בדם, הלב שלי דפק חזק. זה היה עוצמתי".

מעריציה עשויים לזכור כי גם במהלך נישואיה לבילי בוב תורנטון, הזוג החליפו בקבוקונים של דם זה עם זה כסמל לאהבתם. בנוסף, הרבה לפני הליך הגירושים המכוער - כשעוד אהבו זה את זו - מתברר שאנג'לינה ג'ולי ובראד פיט היו די נהנים במיטה. בשנת 2008, כאשר השחקנית המהפנטת הייתה בהריון עם התאומים ויויאן ונוקס, סיפרה בראיון עד כמה ה"הריון נהדר לחיי המין. המצב פשוט הופך אותך להרבה יותר יצירתי. אז אתה משתובב, בתור אישה את פשוט כל כך עגולה ומלאה".

אנג'לינה ג'ולי ובילי בוב תורנטון. Giphy
אנג'לינה ג'ולי ובילי בוב תורנטון/Giphy

סקרלט ג'והנסון

סקרלט ג'והנסון, הלא היא "האלמנה השחורה", סיפרה בעבר על הסטייה המינית שלה והיא לא מוגזמת כמו זו של ג'ולי.

ג'והנסון סיפרה על חיבתה לסקס במושב האחורי של הרכב. היא אמרה: "אני חושבת שסקס במכונית זה סקסי. אם אהיה במוד הנכון וארצה לעשות משהו מטורף, קינקי וסקסי - המושב האחורי תהיה הבחירה שלי".

בנוסף היא סיפרה על חוויות מהעבר ואמרה ש"אני וג'ייק ג'ילנהול עשינו סקס במכוניות, באמבטיה ואפילו בים. המקום היחיד שלא היה לנו את האומץ לנסות היה במסדרון במלון, כי חשבנו שיזרקו החוצה אם יתפסו אותנו".

סקרלט ג'והנסון. Giphy
סקרלט ג'והנסון/Giphy

אווה לונגוריה

בראיון ל"קוסמופוליטן", כוכבת "עקרות בית נואשות" אווה לונגוריה, סיפרה בעבר על חיבתה לקשירות - משהו שדווקא מסתדר יופי עם הדמות שלה בסדרה: "אני לא נרתעת מקשירות ולא מתנגדת להיות קשורה בצעיפי משי. אני אוהבת שגבר לוקח שליטה. יש משהו מאוד סקסי בלהיות כנועה".

אווה לונגוריה. Giphy
אווה לונגוריה/Giphy

ג'ון מאייר וג'ניפר אניסטון

ג'ון מאייר, שיצא עם לא מעט כוכבות, מאוד אוהבת קצפת - לא רק על העוגה שלו. מקורבים לג'ניפר אניסטון סיפרו שג'ון נהג לכסות אותה בקצפת וללקק אותה. הם גם סיפרו שג'ון חובב נוצות ובקטע של תנוחות מין קינקיות.

כשיצא עם כוכבת "חברים" ב-2008, סיפר מקור שמקורב לו ל"סטאר": "ג'ן קצת התנגדה לזה בהתחלה, אבל עכשיו לא תוכלו למחוק את החיוך מהפנים שלה גם אם תנסו". אישה אחרת שטענה שקיימה יחסי מין עם ג'ון הוסיפה: "הוא היה קינקי ואהב לנסות תנוחות מטורפות. הוא אהב סקס ורצה את זה כל הזמן".

ג'ניפר אניסטון. Giphy
ג'ניפר אניסטון/Giphy

היידי קלום

הדוגמנית והמגישה היידי קלום מאוד אוהבת משחקי תפקידים - ואין לה שם בעיה לדבר על זה. היא סיפרה למגזין מארי קלייר: "יש אנשים ניסיוניים יותר במיטה ואחרים שמשעממים יותר. זה טוב לעשות מאמץ ולהתחפש לפעמים, לעשות דברים מחוץ לנורמה".

היא הוסיפה: "אם אתה פרוע ומטורף, תראה את זה - כדי שהאדם השני יהיה מודע היטב לכך שיש לך קרני שטן קטנות שיוצאות להן מדי פעם".

היידי קלום. Giphy
היידי קלום/Giphy

ריהאנה

אשת העסקים המיליארדרית ריהאנה חשפה בעבר שהיא "קצת מזוכיסטית" כשזה מגיע לחדר השינה. בראיון ל"רולינג סטון" ב-2011 סיפרה: "אני אוהבת להרגיש כאילו אני ילדה של מישהו. אני אוהבת להיות קשורה ושנותנים לי ספנקינג. בחיים אני אוהבת לקחת את המושכות לידיים שלי, אבל בחדר השינה אני נהנית להיות כנועה. שם אני יכולה להיות האישה הקטנה שיש לה גבר הלוקח אחריות על הסיטואציה. זה סקסי".

היא הוסיפה: "בחיי היומיום, אני עובדת קשה ומקבלת הרבה החלטות ניהוליות, אז כשזה מגיע לאינטימיות - אני מעדיפה שאחרים יקבלו החלטות". רירי ציינה גם שהיא מעדיפה ספנקינג עם היד ולא עם שוט כי השימוש בו "מתוכנן מדי": "אתה צריך לעצור ולחפש את השוט", היא התלוננה.

ריהאנה. Giphy
ריהאנה/Giphy

קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון

לקריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון, שגילמו את הערפדים בלה ואדוארד ב"דמדומים", הייתה מערכת יחסים אינטימית מאוד מעניינת. קריסטן, בת ה-31, סיפרה שהשניים היו ממש בעניין של ריחות, כלומר הם היו אוהבים להסניף זה את זה הרבה.

קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון. Giphy
קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון/Giphy

היא אמרה ל"ווג בריטניה": "אני אוהבת את הריח של רוברט, והוא את שלי. כאילו, הוא אוהב ללקק לי את בית השחי".

וואלה! סלבס מתה להסניף לרוברט פטינסון את השחי, אבל היא תסתפק באלו נוטפי הזיעה שעומדים לצידה באוטובוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully