וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי: "מונעים ממני משפט גירושים הוגן מבראד פיט"

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 15:00

כמעט חמש שנים אחרי שנפרדו, אנג'לינה ג'ולי עדיין נאבקת משפטית בנוגע לגירושים סופיים שלה מבראד פיט. כעת היא מפנה את האצבע המאשימה לבית המשפט, בטענה שנמנע ממנה משפט הוגן בנוגע למשמורת על חמשת ילדיהם הקטינים של הכוכבים. וואלה! סלבס אובג'קשן

בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
פעם היה להם טוב יחד. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי/GettyImages

כמעט חמש שנים אחרי שהודיעו על אחת הפרידות הכי מטונפות בהוליווד - בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי עדיין לא סיימו עם תהליך הגירושים המסובך שלהם. הסיבה? הילדים, או כפי שהיפהפייה מהמסך הגדול טוענת, בעיות שבית המשפט גורם להן, כיוון שהשופט בתיק המשמורת שלה ובעלה לשעבר "סירב להזמין לעדות את ילדיה הקטינים" כדי שיגידו אם הם רוצים לבלות עם אמא או אבא, בכך "נשללה ממנה" הזכות למשפט הוגן.

רכלו על הגירושים הנמשכים של בראנג'לינה גם באינסטגרם

ג'ולי, הגישה מסמכים לבית המשפט לערעורים בקליפורניה, בניסיון לפסול את השופט שעתיד לפסוק בתיק של הפאוור קאפל הפרוד - בהם טענה הגברת כי השופט כשל בשיפוטו בכך שלא ניסה להבין את "חוויותיהם, צרכיהם או משאלותיהם" של הילדודס. חריפה.

הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. ספלאש
אחד מהם כבר לא קטין. אנג'י ובראד עם ששת הילדים/ספלאש
אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
כבוד השופט, רחמים! ג'ולי/GettyImages

זקוקים לתזכורת? אנג'י בת ה-45 ופיט (57) הם הורים לשישה ילדים: מדוקס בן ה-19 ועוד שישה קטינים על פי החוק - פאקס בן ה-17, זהרה (16), שיילו (14) והתאומים בני ה-12 ויויאן ונוקס. כעת, לטענת המאמא, בית המשפט בכלל הפר את החוק הממלכתי שמאפשר לקטינים בני 14 עד 17 להעיד במשפט המשמורת שלהם.

עורכי דינה של ג'ולי טוענים כעת בפני בית המשפט לערעורים כי השופט התרשל בעבודתו כשלא נתן לה להגיש ראיות שמדברות על ביטחונם ורווחתם של הקטינים עם אביהם, שהן לטענתה "ראיות קריטיות לביצוע עבודת בית הדין". לא, כי זה מה שיזכה אותה בתואר חביבת הקהל במליאה, הא?

אוסקר 2021, בראד פיט. GettyImages
לא משפט הוגן? בראד פיט/GettyImages

אם שכחתם, מהרגע שנודע על הפרידה שזעזעה את העולם, החלו לצוץ שמועות בנוגע לסיבות שבגללן נפרדו השניים - כך שהגברת אנג'י העדיפה לאוורר את הכביסה המלוכלכת בחוץ. הכוכבת החלה להדליף פרטים אינטימיים ובהם סיפורים על כך שפיט נהג לשתות באופן קבוע, כביכול בגד בה ואף נהג באופן אלים כלפי ילדיהם, לצד פירוט על תקרית המטוס עם בנם הבכור - שהובילה לחקירה של ה-FBI.


וואלה! סלבס נפרדה מעוד כמה בגדים בארון שלה, כאלה שלא עולים עליה מאז 2006.

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
לא גמרו את זה יפה. בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי והילדים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully