וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני משתחררת, מייגן מתראיינת: הסקנדלים של 2021

עודכן לאחרונה: 31.12.2021 / 8:06

השנה החולפת הייתה עמוסה בשערוריות בגזרת הסלבס, ולא תמיד במובן השלילי של המילה. מהריאיון חסר התקדים של מייגן והארי ועד הרומן הפיקטיבי של ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר - קבלו את הרגעים שעשו הכי הרבה רעש. וואלה! סלבס בלאגן

ג'ניפר אניסטון המלכה אליזבת'. GettyImages
עשו לנו את השנה/GettyImages

שנת 2021 תיזכר אצל וואלה! סלבס כאחותה הצעירה והמבאסת של שנת 2020. מי שהחליטו להפיג את שעמום הקורונה היו כמה מהכוכבים הגדולים ביותר בעולם, שלא הפסיקו להטיל פצצות ולהיקלע לשערוריות, שלא נוצרו תמיד באשמתם.

רגע לפני שהשעון מראה חצות והעולם מקבל את 2022, בחרנו בפינצטה את הסקנדלים הגדולים ביותר. הרבה מתמודדים טובים וראויים נשארו בחוץ אבל אל חשש - יש שנה חדשה ונקייה לחטוא בה!

בריטני ספירס השתחררה

מעריציה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס/רויטרס

תמיד ידענו שבריטני ספירס, פרט להיותה הפסקול של תקופה קצת מטופשת בחיינו, היא אישה מעט מטורללת עם הרבה כסף ומשפחה בעייתית. אף אחד לא האמין כשהיא יצאה לעיתונות וסיפרה עד כמה עמוקה וחזקה השליטה של אביה בחייה.

ג'יימי ספירס היה האפוטרופוס שלה 13 שנים וככזה הוא שלט לא רק בהון שלה, שמוערך בכ-150 מיליון דולר, אלא גם בחייה האישיים - החל מההחלטה לא לאפשר לה להתחתן, דרך תרופות פסיכיאטריות שנאלצה לקחת ועד להתקן תוך רחמי שהושתל בגופה מבלי שרצתה. השנה בריטני סוף סוף קיבלה את החופש שלה בחזרה, כשבית המשפט ביטל רשמית את האפוטרופסות והחזיר לספירס את השליטה המלאה בחייה.

עוד בוואלה!

אתם בחרתם: כל האנשים והסיפורים שעשו את השנה החולפת

לכתבה המלאה

הנסיך הארי ומייגן מרקל התראיינו

הנסיך הארי ומייגן מרקל מתראיינים לאופרה ווינפרי. רויטרס
הנסיך הארי ומייגן מרקל מתראיינים לאופרה ווינפרי/רויטרס

לומר שמייגן מרקל גרמה לשערורייה השנה תהיה חטא לאמת, כיוון שהגברת חתומה על שרשרת לא נגמרת של סקנדלים שפקדו את בית המלוכה. הריאיון חסר התקדים שמרקל והנסיך הארי העניקו לאופרה ווינפרי שבר שיאים והיווה את טריקת הדלת בפניה של המלכה.

מרקל ישבה מול ווינפרי וסיפקה שעה ועשרים דקות של טראש טוק על בית המלוכה. הארי הצטרף אליה והיה פאסיבי כתמיד. הטראומה שהוא סוחב מאז מות אימו ניכרת בכל פסיק, ואי אפשר שלא להתחלחל לשמע הסיפור על צבע עורו של התינוק העתידי, אבל ניתן לומר בביטחון שמדובר בשני אנשים פריבילגיים מאוד שלא ידעו את נפשם מכך שבית המלוכה הפסיק לממן אותם.

הריאיון היה שערורייתי בעיקר כיוון שהשניים סדקו את תדמיתה של "הפירמה", שמנסה להאחז באהדת הציבור ולשמור על תדמית נקייה. מדובר בצעד מאוד לא אופייני לבני מלוכה, בעבר או בהווה, וזו הייתה סגירת חשבונות אמריקאית מאוד באופייה. בזמן שהאמריקאים הביעו תמיכה בבני הזוג, הציבור בבריטניה סיווג את הצעד שלהם כבגידה של ממש. כאישה שאוחזת בגינונים בריטיים, וואלה! סלבס לא יכולה שלא להסכים עם הממלכה המאוחדת.

הנסיך פיליפ הלך לעולמו

הלוויתו של הנסיך פיליפ בוינדזור, בריטניה 17 באפריל 2021. GettyImages
הלוויתו של הנסיך פיליפ בוינדזור, בריטניה 17 באפריל 2021/GettyImages

בחודש אפריל האחרון הנסיך פיליפ הלך לעולמו בגיל 99. לא היה מדובר בהפתעה גדולה, אבל מותו פער חור גדול ועצוב בבריטניה. פיליפ ואליזבת' היו נשואים 73 שנים ולאחר פטירתו רבים שאלו מה יעלה בגורלה של המלכה, אישה מבוגרת שאיבדה את החצי השני שלה אחרי למעלה משבעה עשורים יחד.

מי שלא החמיצה הזדמנות לעמוד במרכז האירוע היא מייגן מרקל, שלא הגיעה להלוויה המלכותית. לדבריה, הרופא אסר עליה לטוס כיוון שהייתה בהיריון, אבל התירוץ הקלוש לא עבר את ביקורת הקהל, שלא אוהד את מי שאחראית לתחילת הפירוק של הארמון.

למרות שחייו עברו עליו בתור השני למלכה, הצל של האישה הכי חזקה בעולם, פיליפ מעולם לא ניסה להתחרות בה אלא בנה לעצמו נישה מלאה בהומור עצמי ומודעות. מדובר בתכונות שלא מאפיינות את הדור החדש של בני המלוכה הצעירים - וחבל.

בווידאו: מייגן מרקל והנסיך הארי בריאיון לאופרה ווינפרי/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

ג'ניפר לופז ובן אפלק חזרו

ג'ניפר לופז עם בן אפלק, 2021. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ניפר לופז עם בן אפלק, 2021/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניפר היו הסנסציה של השנים 2002-2004. בן אפלק, האול-אמריקן-בוי מבוסטון שאוהב בייסבול, שותה בירה ולובש בעיקר טרנינגים התאהב בג'ניפר לופז, הפצצה הלטינית הגדולה בעולם. מאז שהשניים התחילו לצאת היה נראה אפילו שהוא התחיל להשתנות ולהתאים את עצמו אליה, אנשים התחילו לשים לב שהוא מגיע לאירועים כשהוא נראה שזוף יותר, השיער שלו התמלא והלוק השתדרג לרמה של כוכב הוליוודי.

אבל סיפור האהבה של ההפכים האלו נגמר אחרי שנה וחצי באירוסים שבוטלו בפתאומיות. בן פגש את ג'ניפר גארנר, לופז התחתנה עם מארק אנטוני ולרגע הכל נראה מושלם, כאילו הזוגיות של השניים האלו היתה בסך הכל שיהוק קטן והעולם חזר לתלם, כשכל אחד מהם מצא את האדם המתאים עבורו.

מי היה מאמין שכמעט שני עשורים אחר כך השניים האלו ייפגשו ויבעירו את מה שכנראה מעולם לא באמת דעך עד הסוף? הזוגיות שלהם שברה את האינטרנט אחרי שהם שחזרו במדויק את הסצנה מהקליפ "Jenny from the block" ומיליוני נשים דהרו לחפש את האקס מהתיכון בפייסבוק.

ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר יצאו (לכאורה)

ג'ניפר אניסטון דיוויד שווימר. GettyImages
ג'ניפר אניסטון דיוויד שווימר/GettyImages

בדיוק כפי שאנשים זוכרים איפה הם היו ביום בו פרצה מלחמה או הוטלה פצצה גרעינית, וואלה! סלבס זוכרת בצלילות את הבוקר בו התעוררה לחדשות הטובות בעולם: ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר, שגילמו את רייצ'ל ורוס בסדרה "חברים" וסיפקו לכולם סוף מהאגדות, פצחו במערכת יחסים לוהטת לאחר פרק האיחוד של הסדרה המיתולוגית.

כותרות אודות מציאת הלובסטר החלו לצוץ כפטריות אחרי הגשם, "מקורבים" סיפרו שהם מבלים זמן רב יחד ואפילו טיילו ביקב והעולם שינה צורתו מכדור ללב. למרבה הצער, האושר לא האריך ימים. שעות ספורות לאחר הפרסומים, אנשי יחסי הציבור של שווימר הכחישו את הדיווחים אבל הנזק כבר נעשה ואם מישהו שואל, הם לגמרי היו יחד ולא בהפסקה.

קים קרדשיאן וקניה ווסט התגרשו

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
קים קרדשיאן, קניה ווסט/GettyImages

אם יש משהו שאפשר לסמוך עליו בעולם הזה, פרט לדברים כמו שמחר תזרח השמש ושבשני ימי הגשם היחידים בשנה המדינה תוצף, זו העובדה שקים קרדשיאן תספק לנו כותרות דרמטיות שלא יכולנו לצפות להן.

נכון, כולנו קצת צפינו את הגירושים שלה מקניה ווסט. לרגע זה היה נראה מבטיח: הוא הפך אותה מעוד כוכבת ריאליטי למלכת הטרנדים, הביא איתה ארבעה ילדים וקיבל אותה ממש כמו שהיא, אבל אצל הקרדשיאנ'ז נישואים הם פשוט לא אקט שמחזיק מעמד.

מה שלא ציפינו לו זו הזוגיות הטריה של קים (41) עם פיט דיוידסון בן ה-28. אומרים שהוא יוניקורן של גבר שמשלב בין נחמדות יוצאת דופן להומור, מודעות עצמית ושפע במקומות הנכונים, ובכל פעם שהוא יוצא עם אישה היא יפה ומצליחה יותר מהקודמת. כשהשניים האלו נצפו אוכלים יחד ארוחת ערב ואוחזים ידיים כולנו השתנקנו מהלם. הדבר היחיד שמרגש יותר מהזוגיות הזו היא הציפייה לצעד הבא של קים. שמענו שאייל גולן פנוי עכשיו.

קים קטרל מסננת

פשוט ככה, סקס והעיר הגדולה 2021. HBO מקס,
פשוט ככה, סקס והעיר הגדולה 2021/HBO מקס

לפני מספר שבועות עלתה "פשוט ככה", סדרת ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה" ואחד מהתרגומים המתישים ביותר בשפה העברית. אפשר לדון במשך שעות על הצורך בחזרה של החבורה העליזה בחיינו, העלילה המתישה והמנותקת וסקנדל ההטרדות של כריס נות'. אפשר, אבל זה לא מדור תרבות כאן, אז נדבר על הריב בין שרה ג'סיקה פרקר וקים קטרל.

נכון, השתיים לא הסתכסכו השנה והשורש לשנאה היוקדת ששוררת ביניהן נעוץ הרחק בתחילת שנות ה-2000 וקטרל לא ניסתה להסתיר את הרגשות שלה כלפי פרקר. עם זאת, כולם קיוו שבמקרה של איחוד מסעיר, קטרל תניח את עקרונותיה בצד, תבלע את הצפרדע ותצטרף.

קים, ממש כמו סמנת'ה, היא לא אחת שתשתיק את העקרונות שלה, גם לא בעבור צ'ק שמן מאוד. בפרק הראשון של האיחוד הבנות מדברות על המעבר של סמנת'ה ללונדון, דרך מגושמת מאוד להסביר את היעדרה מהקאסט, בעיקר כי קטרל התראיינה וסיפרה בגלוי על האווירה הרעילה ששררה על סט הצילומים בעבר וסירובה לצלם סרט שלישי עם הבנות. ותודה לאלוהים על ההחלטה הזו, כי הכל שם גרוע. פשוט ככה.

לקרדשיאנ'ז לא היה רגע דל

האחיות קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
האחיות קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

בזמן שכל מנהל אישי חולם על מיוצגת כמו קים קרדשיאן, שמייצרת דרמה בקצב שגורם לראש שלנו להתפוצץ, קריס ג'נר נהנית מלא פחות מחמש בנות שהתחנכו בתוכנית ריאליטי שבה צריך לעשות כותרות מדי שבוע. השנה, המשפחה לא אכזבה. קחו אוויר, זה יהיה ארוך:

קיילי ג'נר גילתה שהיא בהריון שני מאבי ביתה הראשונה, טארוויס סקוט. השניים הורידו פרופיל לאחר שתשעה אנשים נרמסו למוות בהופעה שלו. קורטני קרדשיאן הוציאה לאוויר זוגיות חדשה עם המוזיקאי המקועקע טראוויס בארקר והפכה מאישה ששותה מיץ נבט חיטה לארוחת בוקר לדיווה גותית שמעלה תמונות שלה מתלקקת עם בן הזוג החדש במגוון תנוחו שגורמות לנו להסמיק.

השיא של השנה שמור ללא ספק לקלואי קרדשיאן, שחזרה לטריסטן תומפסון הבוגדני. זוכרים אותו? האיש שבגד בה ממש יום לפני שילדה את ביתו עם אישה רנדומלית ובהזדמנות אחרת בילה לילה עם ג'ורדן וודס, שהיתה באותה התקופה החברה הכי טובה של קיילי? אז התברר שגבר בוגדני לא באמת יכול להשתנות, גם אם הוא מפורסם ברמה שבה הוא לא מצליח ללכת ברחוב ובטח שלא להתנשק במועדון מבלי שיצלמו אותו.

השנה טריסטן לא רק בגד בקלואי (שוב), הוא גם הכניס את אותה האישה להריון ואז איים עליה שתעשה הפלה כי אחרת היא תחיה עם ילד לא רצוי ולא תקבל דמי מזונות. נכון לכתיבת שורות אלה, טריסטן הכניס להיריון שלוש נשים שאינן קלואי קרדשיאן והיד עוד נטוייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully