וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרוש של טהוניה מאיים בתביעה: "אמרה שתקבור אותי"

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 14:43

יניב בן משה, הגרוש של טהוניה רובל, הגיש מכתב התראה לפני תביעה נגדה ונגד קשת 12 וחברת החדשות לאחר שהיא סיפרה בריאיון שהוא נהג כלפיה באלימות. וואלה! סלבס פרסום ראשון

בימים האחרונים המדינה כולה סוערת בעקבות ריאיון שהדוגמנית ויוצאת הריאליטי טהוניה רובל העניקה לחדשות 12. בריאיון סיפרה רובל שהגרוש שלה, יניב בן משה, נהג כלפיה באלימות במהלך מערכת היחסים שניהלו.

למרות שזהותו של בן משה לא נחשפה בכתבה, הוא בחר לחשוף את עצמו ופרסם תגובה זועמת בחשבון האינסטגרם שלו לאחר שידור הריאיון. כעת המלחמה עולה שלב ולוואלה! סלבס נודע כי עורכי דינו שלחו התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים נגד טהוניה, קשת 12 וחברת החדשות. לפי המכתב, הריאיון הכפיש את שמו של יניב ומדובר בלשון הרע.

תביעה יניב בן משה טהוניה רובל. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

בשיחה עם וואלה! סלבס, סיפר בן משה שמערכת היחסים של השניים הייתה רעועה מההתחלה. "אני לא רציתי להתחתן, אבל לא יכולתי שלא להתחתן כי היא כבר נכנסה להיריון. לא רציתי לקחת אחריות על כך שמישהי בת 32 תעבור הפלה, והיא לא רצתה להביא ילד ללא חתונה כיוון שלטענתה, המשפחה שלה דתית".

לדבריו, היחידה שעומדת לנגד עיניו כרגע היא בתם המשותפת טליה. "הילדה היא זו שנפגעת. אני דואג לילדה, משלם יותר ממה שאני אמור לשלם. אין כאן חשבונות של כסף. הוצאתי את טהוניה מחובות שהיו לה. היא לא עבדה שנתיים, עישנה שלוש חפיסות סיגריות ביום - על הכל אני שילמתי".

בן משה ספג ביקורות רבות לאחר שפרסם תיעוד של ריב שהתקיים בינו ובין טהוניה. "כל ההיריון גרתי מחוץ לבית כי לא היינו בטוב. להגיד לי לצאת מהבית כשהילדה בת שבוע, וכשהשיא של הקורונה בחוץ ולדעתי גם היו סגרים באותו זמן - לזה לא הייתי מוכן ולכן צילמתי".

עוד בוואלה!

במתכונת מצומצמת: כל הפרטים על ברית המילה שקורל וסרג'י יערכו לבנם

לכתבה המלאה
טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
תיעוד מתוך ריב/צילום מסך, אינסטגרם

"מהיום בו אמרתי לה שאני רוצה להתגרש היא ניסתה להרוס אותי. היא אמרה שתקבור אותי. הייתי עם טלפון פתוח מהיום שאמרתי לה שאני רוצה להתגרש, וזה ברוך השם מה שהציל אותי. הכל מתועד. קלטתי שהיא מתהפכת עליי ולאן זה הולך. פעמיים היא ניסתה להגיש עלי תלונה, הייתי בתחנת המשטרה והראיתי הוכחות מצולמות. נשארתי שם פחות מחמש דקות".

"טהוניה הבינה שאני התקדמתי ואני בזוגיות. היא ראתה את דולב בת הזוג שלי כשאספנו את הילדה, ואז פתאום היא התהפכה".

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
בימים יפים יותר/צילום מסך, אינסטגרם

עו"ד אדיר מזוז שמייצג את רובל מסר בתגובה: "על אף ששולחתי בחרה שלא להזכיר, אף לו ברמז, מיהו בן הזוג איתו הייתה במערכת היחסים מתעללת, בחר מר יניב בן משה לחשוף כי מדובר בו, ואף הגדיל לעשות והחל לחשוף סרטונים אשר יש בהם כדי להעיד על התנהגותו הנלוזה כלפיה.

ואם לא די בכך, זוגותו הנוכחית של מר בן משה מפזרת רפש ושקרים העולים כדי לשון חמורה וזאת מעל לכל במה אפשרית, ואנו מצירים על כך שערוצי התקשורת נותנים יד לטענות חסרות שחר אלו ומשמשות כלי לפגיעה בשמה של שולחתי, אשר הביאה את המקרה האישי שלה בתקווה להציל את האישה הבאה ממערכת יחסים מתעללת.

אל לנו לשכוח כי לבני הזוג יש ילדה משותפת, ובשל כך, בכדי להמנע ככל שניתן מפגיעה בה, שולחתי מבקשת שלא לשטוח טענותיה באמצעות גופי התקשורת. על אף האמור, שולחתי לא תשלים עם השקרים וההכפשות המתוארות ותוגש תביעה בימים הקרובים".

תגובת חדשות 12: "המכתב המדובר לא מוכר לנו. מכל מקום חברת החדשות אינה מגיבה על עניינים משפטיים אלא בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully