וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה את זה: קים קרדשיאן עברה את בחינות הלשכה

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 17:43

כוכבת הריאליטי שהפכה למעצמה של מחטבים בישרה שעברה את בחינות הלשכה בניסיון הרביעי. בשנים האחרונות היא לומדת משפטים ופעלה לשחרורם של מספר אסירים שריצו עונש מאסר בשל הרשאת שווא. וואלה! סלבס מתנגדת!

קים קרדשיאן מט גאלה. אינסטגרם, צילום מסך
שק של הפתעות! קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעוקבים באדיקות אחרי הקריירה הענפה של קים קרדשיאן יודע שהיא מקדישה את השנים האחרונות ללימודי משפטים. בין השקה של מחטב חדש למסירת מסמכי גירושים, כוכבת הריאליטי מצאה זמן כדי לפעול לשחרור אסירים שבילו שנים ארוכות בכלא ונכלאו עקב הרשאות שווא.

היום (ב') קרדשיאן בישרה בחשבון האינסטגרם שלה שעברה את בחינות הלשכה, להן הוקדש זמן לא מועט בעונה האחרונה של תכנית הריאליטי המשפחתית.

"אומייגאד, עברתי את בחינות הלשכה! אני מביטה במראה וגאה מאוד באישה שמביטה בי חזרה. למי שלא הכיר את המסע שעברתי בלימודי המשפטים - דעו שזה לא בא לי בקלות. נכשלתי בבחינה הזו שלוש פעמיים בתוך שנתיים, אבל אחרי כל כשלון קמתי, למדתי יותר וניסיתי עד שהצלחתי (בניסיון השלישי הייתי חולה בקורונה והיו לי 40 מעלות חום, אבל אני אני לא כאן כדי למצוא תירוצים)".

"בדרך בה אני לומדת משפטים בקליפורניה, עלי לעבור שתי בחינות לשכה. עברתי את הראשונה, שנחשבת לקשה מבין השתיים. עורכי דין מהשורה הראשונה אמרו לי שהמסע שלי בלתי אפשרי ושאצטרך להוציא ציון גבוה יותר מבשיטת הלימוד המסורתית. זו הייתה הדרך היחידה עבורי, וזה מרגיש כל כך טוב לעמוד כאן, בדרך להשגת המטרות שלי".

עוד בוואלה!

צופית גרנט נגד החלטות הממשלה: "איך אפשר לחיות סביב הפחדות של מחלה אחת?"

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן, דולצ'ה וגבאנה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
האחיות המוצלחות שלי!/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

את ההמשך הקדישה קימברלי לאביה, רוברט קרדשיאן, שהיה אחד מעורכי הדין המצליחים ביותר בהוליווד וחלק מ"נבחרת החלומות" שייצגה את או ג'יי סימפסון במשפטו.

"אני יודעת שאבא שלי היה גאה בי והמום מהדרך בה אני צועדת. אני גם יודעת שהוא היה פרטנר מושלם ללימודים. סיפרו לי שהוא היה ידוע בכך שצחק על אנשים שלא עברו את הבחינות בניסיון הראשון כיוון שהוא הצליח לעשות זאת, אבל אני בטוחה שהוא היה המעודד הכי גדול שלי".

"השורה התחתונה בסיפור - אל תוותרו אף פעם, גם אם אתם עומדים על הקצה. אתם יכולים לעשות את זה. סדרו את המחשבות שלכם ותשיגו את מה שאתם רוצים, כי ההרגשה בצד השני מעולה!"

וואלה! סלבס כבר יודעת מי תייצג אותה כשתתבע את המכולת השכונתית, שם החזירו לה מסטיקים במקום עודף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully