וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגת הודו זכתה במיס יוניברס לשנת 2021

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 12:42

בתום תחרות ססגונית ומותחת במיוחד, מיס הודו הרנאז סאנדהו קטפה את התואר הנחשק. הנציגה הישראלית נועה כוכבא לא העפילה לגמר. וואלה! סלבס אוחזת בכתר

מיס יוניברס 2021/מאור בן הרוש

כולן יפות, כולן חכמות: הרנאז סאנדהו מהודו זכתה בתחרות מיס יוניברס לשנת 2021. ההכתרה הגיעה בתום טקס שארך כשלוש שעות ועבר ללא תקלות. סאנדהו בת ה-21 מתגוררת בצ'אנדיגאר, עוסקת במשחק ובעלת תואר שני במינהל ציבורי. מי שהעבירה לה את הכתר היא מיס יוניברס לשנת 2020, אנדראה מזה המקסיקנית.

בווידאו: רגע ההכרזה של נציגת הודו כמיס יוניברס לשנת 2021/צילום: רויטרס

נציגות הפיליפינים, קולומביה, צרפת, ארובה, איי בהאמה, ארצות הברית, הודו, דרום אפריקה, פוארטו ריקו ופרגוואי העפילו לעשירייה האחרונה.

בתום שלב שמלות הערב, נציגות הודו, דרום אפריקה ופרגוואי נבחרו לשלישיית הגמר. כאשר נשאלו איך היו מייעצות לבני נוער להתמודד עם לחץ שמופעל עליהם, ענתה הזוכה: "האתגר הגדול ביותר שניצב בני נערים ונערות בימינו הוא להאמין בעצמם. עליהם לדעת שהם יוצאי דופן וזה מה שהופך אותם ליפים. תפסיקו להשוות את עצמכם לאחרים ותתחילו להתייחס לסוגיות רציניות שמתרחשות ברחבי העולם. אל תפחדו להשמיע את קולכם, כיוון שאתם המנהיגים של החיים שלכם. אני מאמינה בעצמי וזו הסיבה שאני עומדת כאן היום".

עוד בוואלה!

יוגה, דולפינים ובגדי ים: תחרות מיס יוניברס מגיעה לשיאה

לכתבה המלאה

נושא ההתחממות הגלובלית ומשבר האקלים ליווה את התחרות לאורך כל הדרך. המתמודדות נשאלו כיצד היו משכנעות את הציבור בכך שמדובר במשבר אמיתי ולא במתיחה. גם כאן סאנדהו סיפקה את הסחורה והרשימה את השופטים.

"הלב שלי נשבר כשאני רואה מה קורה לטבע והכל נגרם כתוצאה מחוסר האחריות שלנו. אני מרגישה שזה הזמן להפסיק לדבר ולהתחיל לפעול. כל פעולה שלנו עשויה להציל או להרוס את הטבע ועלינו למנוע הרס נוסף ולשמור על הקיים. זה מה שאני מנסה לשכנע אתכם לעשות היום".

נועה כוכבא מיס יוניברס. Benjamin Askinas, אתר רשמי
מיס ישראל! מלכת היופי 2021, נועה כוכבא/אתר רשמי, Benjamin Askinas

הנציגה הישראלית נועה כוכבא העפילה לשלב 16 המתמודדות האחרונות ולאחר מכן סיימה את דרכה בתחרות. ההישג הגיע אחרי ערב דרמטי במיוחד עבור כוכבא, שהתעלפה במהלך החזרה הגנרלית ונזקקה לקבלת טיפול רפואי.

עוד נציגה ישראלית שכיכבה בטקס היתה כמובן נועה קירל, שלגמרי סיפקה את הסחורה והפגיזה בהופעה פשוט מצוינת. צפו בה כאן!

הטקס שודר בyes וב-STINGTV.

וואלה! סלבס שברה את הכתר שלה אחרי שהתיישבה עליו בטעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully