וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגה, דולפינים ובגדי ים: תחרות מיס יוניברס מגיעה לשיאה

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 10:48

התחרות הנוצצת תיערך הלילה ובסיומה תיבחר מתמודדת בת מזל שתקטוף את התואר הנכסף. אז היכן בילו המתמודדות, מי ישבו על כס השיפוט ומתי ההופעה של נועה קירל? וואלה! סלבס נערת החן

נועה כוכבא מיס יוניברס. Benjamin Askinas, אתר רשמי
הנציגה שלנו. נועה כוכבא/אתר רשמי, Benjamin Askinas

תחרות מיס יוניברס תתקיים הלילה (א') ומי מכם שיישארו ערים יזכו לצפות בשואו שלא היה כמותו בישראל. רגע לפני שהאירוע הנוצץ מגיע לשיאו, וואלה! סלבס הכינה לכם סיכום קצר של כל הדברים שהמתמודדות עשו עד כה, פלוס כמה פרטים חשובים על התחרות שתתקיים באילת.

נועה כוכבא אל סמית' מיס יוניברס. Benjamin Askinas, אתר רשמי
היו גם דולפינים. נועה כוכבא ואל סמית', נציגת ארצות הברית/אתר רשמי, Benjamin Askinas

התחרות תתקיים באילת ויתמודדו בה לא פחות מ-80 נשים שהגיעו מכל קצוות תבל. בין החזרות האינטנסיביות, הן הספיקו לעשות יוגה, לשחות עם דולפינים ולבקר בים המלח.

זמן קצר לאחר פתיחת התחרות, ניאלץ להיפרד מ-64 מתמודדות ונתמקד ב-16, שיתחרו בשלבים שונים, ביניהם בגדי הים ושמלות הערב.

מי שישפטו את הנשים יהיו דוגמנית העל אדריאנה לימה, הדוגמנית ומיס יוניברס לשנת 2017 איריס מיטונר, הדוגמנית והיזמית לורי הארווי, השחקנית הבוליוודית אורבשי רטאולה, כוכבת "היפים והאמיצים" רינה סופר, השחקנית הפיליפינית מריאן ריברה ואדמארי לופז, כוכבת אופרות סבון מפוארטו ריקו.

עוד בוואלה!

הראל סקעת, ואלרי חמאתי ונרקיס ישירו יחד בתחרות מיס יוניברס

לכתבה המלאה
מיס יוניברס יוגה אילת. Boaz Samorai, אתר רשמי
והייתה גם יוגה/אתר רשמי, Boaz Samorai

מי שמייצגת את ישראל בתחרות היא נועה כוכבא בת ה-22, שזכתה בטייטל מלכת היופי של ישראל בחודש אוקטובר האחרון. כוכבא, שמתגוררת בבני עטרות, חולמת להירשם ללימודי רפואה ולהוכיח שהקלישאה נכונה: כולן יפות, כולן חכמות.

הנציגה שלנו הספיקה לייצר לא מעט דרמה הערב (א'), לאחר שהתעלפה בחזרה הגנרלית לשלב בגדי הים. כוכבא קיבלה טיפול רפואי מאחורי הקלעים, התאוששה והיא צפויה לצאת לבמה בכוחות מחודשים ברגע האמת.

דרמה נוספת התרחשה כאשר מיס צרפת, קלמנס בוטינו, יצאה חיובית לקורונה. בזמן שחברותיה לתחרות ערכו חזרות ולגמו קוקטיילים במלון אריאה מרשת מלונות אסטרל, היא שהתה בבידוד בחדר שלה. למרבה השמחה, בדיקה שנערכה לה בשבוע שעבר יצאה שלילית והיא תתחרה הלילה.

נועה כוכבא מיס ישראל. Benjamin Askinas, אתר רשמי
רק בריאות. נועה כוכבא/אתר רשמי, Benjamin Askinas
מיס יוניברס. יח"צ,
לרוויה מתוקות!/יח"צ

בסוף השבוע האחרון נערכה תחרות השמלה הלאומית, במהלכה עלו המתמודדות לבמה בשמלות שמסמלות את המדינה והתרבות שהן מייצגות. התחרות נערכה השנה בסימן משבר האקלים, והמתחרות הפתיעו בשמלות שנתפרו מפלסטיק ממוחזר, בקבוקים ובננה אחת בדמות מיס איי קיימן, שהרימה לפרי הלאומי שלה.

מי שצפויה לפתוח את הערב במופע סופר מושקע היא נועה קירל. ההופעה לוותה בשערוריה לאחר שדווח כי מנהליה של קירל שילמו 250,000 דולרים כדי שהיא תופיע בתחרות. הידיעה הספיקה לגרוף הכחשות מכל כיוון ובכנות, כל עוד היא על הבמה, התשלום לא משנה. בנוסף, וכפי שוואלה! סלבס סיפרה לכם לראשונה, הראל סקעת, ואלרי חמאתי ונרקיס יבצעו הלילה את הגרסה שלהם לשיר "הללויה".

איי קיימן מיס יוניברס. Benjamin Askinas, אתר רשמי
פצצת אנרגיה צהובה/אתר רשמי, Benjamin Askinas

התחרות תשודר הלילה (02:00 בשעון ישראל) ואנחנו נהיה כאן כדי לסכם את כל הרגעים הגדולים ולהכיר את מיס יוניברס לשנת 2021.

וואלה! סלבס יורדת לאילת רק בימי החורף הקיצוניים, כשאף אחד לא עושה אגאדו בבריכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully