וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במיס יוניברס: נציגת ישראל התעלפה בחזרה הגנרלית

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 22:03

נועה כוכבא, שמייצגת את ישראל באירוע הנוצץ, התעלפה במהלך החזרה הגנרלית שעות ספורות לפני פתיחת התחרות וקיבלה טיפול רפואי. "תודה לכולם על הדאגה, אחזור לבמה בכוחות מחודשים. תחזיקו אצבעות לישראל!", אמרה כוכבא לאחר שהתאוששה. וואלה! סלבס לחץ

נועה כוכבא מיס יוניברס/מערכת וואלה!

נועה כוכבא, נציגת ישראל בתחרות מיס יוניברס שתתקיים הלילה (א') באילת, התעלפה בחזרה הגנרלית שעות ספורות לפני יריית הפתיחה לאירוע הנוצץ. כוכבא התעלפה על הבמה בזמן החזרה על שלב בגדי הים והיא קיבלה טיפול רפואי במקום.

לאחר שהתאוששה, הודתה כוכבא לציבור על ההתעניינות במצבה: "תודה לכולם על הדאגה, אני מרגישה טוב וחזקה. הצוות של מד"א טיפל בי מאחורי הקלעים במסירות ואני מתכוננת לקראת הערב הגדול של מיס יוניברס שיחל בעוד כמה שעות. אחזור לבמה בכוחות מחודשים". לאחר מכן הצטלמה לסרטון בו היא נראית מאוששת וביקשה מהצופים להחזיק אצבעות עבור ישראל.

נועה כוכבא מיס יוניברס. Benjamin Askinas, אתר רשמי
רק בריאות/אתר רשמי, Benjamin Askinas

יעל, אימא של נועה סיפרה בשיחה עם כתבנו שמצבה טוב: "היא קיבלה עירוי, אכלה קצת והתאוששה. כעת היא חשה בטוב".

כוכבא בת ה-22 זכתה בחודש אוקטובר האחרון בתחרות מלכת היופי. בני משפחתה וחברותיה הגיעו מבני עטרות, שם היא מתגוררת, כדי לעודדה בתחרות.

כאמור, הרגע הדרמטי הגיע שעות ספורות לפני פתיחת התחרות. הימים האחרונים היו עמוסים במיוחד עבור המתמודדות, 80 נשים הגיעו מכל קצוות תבל לקחת חלק באירוע שיתקיים באילת. מי שתפתח את הערב היא נועה קירל, שתופיע על הבמה הגדולה בעולם אחרי שערוריית התשלום בה הייתה מעורבת.

וואלה! סלבס התחרתה על תואר נערת הים האדום, אולם סולקה בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully