וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלומים: האם נועה קירל שילמה כדי להופיע ב"מיס יוניברס"?

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 10:47

הכוכבת הכי גדולה בישראל צפויה להופיע בחודש הבא בתחרות היופי שתתקיים באילת. על פי פרסומים שונים, מנהליה שילמו סכום לא מבוטל כדי שהיא תיבחר להופיע, אולם כעת העניין מוכחש. מה קורה שם? וואלה! סלבס חותמת על הצ'ק

נועה קירל. מערכת וואלה, מערכת וואלה!
את מיס יוניברס בעצמך. נועה קירל/מערכת וואלה!, מערכת וואלה

תחרות "מיס יוניברס" צפויה להתקיים בחודש הבא באילת ומי שהופקדה על התכנית האמנותית היא נועה קירל. זו העובדה היחידה עליה אין ויכוח, כי מכאן העלילה מתחילה להסתבך ונוגעת לסכום כסף שמנהליה של הזמרת שילמו להפקת התחרות כדי שהיא תוכל להופיע בה.

אמש (א') דווח בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב" שמנהליה של הזמרת ישלמו לא פחות מ-200,000 דולרים כדי שהיא תוכל להופיע בתחרות. הדברים אושרו על ידי טלי אשכולי, מפיקת התחרות, שהתראיינה בתכנית הרדיו של גולן יוכפז וענת דווידוב ב-103fm.

"זה נכון שהיא שילמה כדי להשתתף באירוע, מפני שככה מקובל בארצות הברית. הרי לא היא שילמה, אלא חברת התקליטים האמריקנית שלה". כאשר נשאלה האם הסכום אכן עומד על 200,000 דולרים, ענתה "פחות או יותר".

למרות שאשכולי אישרה את דבר התשלום, מפיק אחר של התחרות הכחיש בתוקף את הצ'ק השמנמן. אסף בלכר מסר לוואלה! סלבס שלא היו דברים מעולם. "זה שטויות. היא נבחרה להופיע ע"י ערוץ פוקס מבין אמנים ישראלים שונים שהגישו מועמדות. זו פעם ראשונה שאמן מקומי משתתף בתחרות כזאת".

אנשיה של נועה קירל הכחישו את הדברים.

וואלה! סלבס הייתה דורשת שישלמו לה כדי להגיע לאילת. אין סיכוי שהיא עוזבת את נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully