וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף פעם לא מאוחר: הכוכבים שיצאו מהארון בגיל מבוגר

עודכן לאחרונה: 24.9.2021 / 8:54

היציאה של שרית חדד מהארון הייתה מעשה אמיץ ויפה במיוחד, אבל הביצה מלאה בכוכבים שעשו את זה קודם - ובגילאים מבוגרים מאוד. אז מי הודיע שהוא הומוסקסואל בגיל 60 ומי חיכתה כדי שההורים שלה יקבלו אותה? וואלה! סלבס מרימה

שרית חדד בלילה לבן בכנסת, ירושלים, 13 ביוני 2018. נועם מושקביץ, מערכת וואלה! NEWS
קרקסים! שרית חדד/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקביץ

השבוע נפתח בצורה חגיגית ומרגשת במיוחד לאחר ששרית חדד פרסמה שיר חדש והחליטה שהיא מפסיקה להסתתר וחושפת את בת הזוג שלה. הזמרת הנערצת החליטה לעשות את הצעד האמיץ רגע לפני יום הולדתה ה-43, והצטרפה לשורה ארוכה של כוכבים שהבינו שאף פעם לא מאוחר לחיות חיים שלמים, מאושרים ונטולי בושה.

יהודה פוליקר

יהודה פוליקר. אילן בשור,
יהודה פוליקר/אילן בשור

המוזיקאי המוערך יצא מהארון בשנת 2010, רגע לפני שחגג את יום הולדתו ה-60 בראיון ל"ידיעות אחרונות". פוליקר סיפר שבני משפחתו ידעו על נטיותיו המיניות מאז שהיה בן 27, אבל הוא לא חשף אותן לקהל בגלל החינוך שקיבל מהוריו.

עוד סיפר פוליקר שהתאהב פעמיים בחייו ובשתי הפעמים התאהב בגברים. "אני לא חושב שאני מסוגל להתאהב באישה", הסביר.

עוד בוואלה!

"זה צעד אמיץ לאישה במעמד כמו של שרית חדד"

לכתבה המלאה

אורנה בנאי

אורנה בנאי. ניר פקין
אורנה בנאי/ניר פקין

כשאורנה בנאי יצאה מהארון היא הייתה בת 45 ואם לשני ילדים. גם אצלה, כמו אצל שרית חדד, סוגיית האימהות הוסיפה דלק למדורת השמועות.

בשנת 2011 היא החליטה לשים קץ לטירוף ויצאה מהארון. בנאי רמזה בראיון שהרגישה בנוח לעשות את הצעד הגדול רק אחרי שקיבלה את ברכתם של הוריה: "הייתי מבולבלת והתייסרתי המון זמן. עם השנים למדתי לקבל את זה, והיום אין לי שום בעיה עם זה שאני אוהבת נשים. להורים שלי היה קשה עם הבחירה שלי להיות עם נשים, אבל אני יודעת שלא הייתי מסוגלת לדבר בפתיחות אם לא הייתי מקבלת מהם את ברכת הדרך והקבלה המוחלטת שלהם אותי".

צדי צרפתי

צדי צרפתי פרמיירה בית ליסין. רפי דלויה,
צדי צרפתי פרמיירה בית ליסין/רפי דלויה

הבמאי המצליח יצא מהארון בשנת 2011, כשהיה לא פחות מ-70. גם במקרה שלו שמועות וספקולציות הסתובבו במשך שנים רבות והיום, עשור לאחר מכן, הוא מדבר על העדפותיו בפתיחות גמורה - ומספר סיפור עגום למדי.

בראיון שהעניק ל"ישראל היום", סיפר על התקופות הקשות שעבר: "לעולם לא אשכח את הטראומות שחוויתי כהומו בשנות ה־60 בתל אביב. אלה היו שנים קשות. להומואים בארץ הייתה בעיה, לא היו מקומות ללכת אליהם. הומוסקסואליות היתה עבירה פלילית. היית הולך למועדון קטן בלי שאף אחד יידע, והיו מכות וחרדות ואיומים. סיוט גדול".

טים קוק

טים קוק, מנכ"ל אפל בהשקת אייפונים חדשים, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
טים קוק, מנכ"ל אפל בהשקת אייפונים חדשים, 13 באוקטובר 2020/רויטרס

מנכ"ל אפל טים קוק יצא מהארון באופן רשמי בשנת 2014, כשהיה בן 53. קוק, ששומר על פרטיותו בקנאות, מעולם לא דיבר בפומבי על המיניות שלו. הוא כתב טור מיוחד למגזין ביזנסוויק והסביר למה החליט לחשוף פן אישי כל כך.

"אם הידיעה שמנכ"ל אפל הומוסקסואל תעזור למישהו להשלים עם הזהות שלו, להעניק נחמה לאדם שמרגיש בדידות או להוות השראה עבור מי שמתעקשים על שוויון זכויות - עבור כל אלו, אני מוכן לוותר על הפרטיות שלי".

קייטלין ג'נר

קייטלין ג'נר. GettyImages
קייטלין ג'נר/GettyImages

כל מי שעקב אחרי משפחת קרדשיאן מתחילת הדרך, או חיבב ענפי ספורט מוזרים כמו קרב עשר, הכיר את ברוס ג'נר: אלוף אולימפי לשעבר, אביהן החורג של בנות המשפחה הטראשית וכוכב ריאליטי בהתהוות.

בשנת 2015, בגיל 65, ג'נר נולד מחדש בתור אישה - קייטלין. אחרי שעברה ניתוח להתאמה מגדרית, קייטלין נחשפה על שער המגזין "ואניטי פייר", כאשר היציאה מהארון נעשתה עוד קודם, בראיון אצל דיאן סויר. "אני אישה לכל דבר ועניין. ברוס הוא שקר, אבל הנשמה שלי לא משקרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully