וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה צעד אמיץ לאישה במעמד כמו של שרית חדד"

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 14:00

חדד הנהדרת ביצעה מהלך מרגש וחסר תקדים כשהפכה לזמרת הים-תיכונית הראשונה בישראל שיצאה מהארון ושחשפה את בת הזוג שלה בשיר חדש. וואלה! סלבס החליטה לצלול לנבכי העבר ולברר מה מנע ממנה לעשות את הצעד המבורך כבר מזמן, ואיך הגיבו החברים הקרובים

שרית חדד. יעל שחר,
נסיכה. שרית חדד/יעל שחר

הבוקר התחיל בצורה מרגשת במיוחד לאחר ששרית חדד, המלכה האם של הזמר הים-תיכוני בישראל, יצאה מהארון וחשפה את בת הזוג תמר יהלומי בשיר חדש ומרגש.

חדד העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה מה גרם לה לעשות את הצעד האמיץ אחרי שנים של הסתרות והתחבטויות: "היום כשהבנות שלי גדלות במהירות עם עיניים סקרניות, אני שמחה להציג להן את היכולות להיות מה שהן רק רוצות וללמד אותן שהחופש, הזמן והבחירה מעל הכל".

שרית חדד. רפי דלויה
אמיצה ונהדרת/רפי דלויה

היציאה מהארון הגיעה אחרי שנים של שמועות וספקולציות שהסתובבו בתעשיית הבידור ועסקו בנטיותיה המיניות של הזמרת. לפי אותן שמועות, חדד ניהלה מערכות יחסים עם מספר נשים בביצה המקומית, כולן מתחת לרדאר ובסודיות גמורה. בין האקסיות ניתן למנות זמרת, יוצאת ריאליטי ועוד ועוד. מי שהתייחסה לזה הייתה בל אגם, שבירכה את חדד בפוסט מרגש.

"איזה בוקר מרגש ואיזו גאווה לנו כקהילה. נכון, הרבה מאיתנו ידעו והיו כאלה ששאלו למה את בארון, אבל לכל אדם יש את המסע והזמן שלו ועכשיו הרגשת שזה הרגע השלם שלך לחיות בחופש אמיתי. יצא לנו לדבר ויש בך קסם אלוהי. אני באמת מרוגשת ממש מהרגע הזה. ברור לי שזה היה קשה, אבל הבוקר הזה ניצחת! ברוכה הבאה למשפחה, אחות יקרה".

"אנחנו ללא ספק בזמן מהפכה", אמרה אשת העסקים ויחסי הציבור ציפי רומנו לוואלה! סלבס. "אני שמחה לברך את הזוג להרבה מזל והמשך דרך צלחה. ברור לי שזהו צעד אמיץ לאישה במעמד כמו של שרית. אני גאה בזמנים שהגענו אליהם כקהילה וכעם ואני מאמינה ויודעת שבשנים האחרונות אנחנו מנהלים מאבק יום יומי לשבירת חומות החושך ולקבלת אהבת חינם בכל הקשור לאהבת אדם באשר הוא. שרית חדד היא ללא ספק מנהיגה שביכולתה להאיר דור שלם שיסתכל ויקח דוגמא. אנחנו כחברה מחוייבים ורוצים לקבל באהבה וזרועות פתוחות כל אדם. זה יום מבורך ורק נותר להגיד לשרית ולתמר ברוכות הבאות לעולם מואר מלא בחופש וקבלה".

עוד בוואלה!

נעים להכיר: זו בת הזוג של שרית חדד

לכתבה המלאה

בפוסט שהעלתה תמר יהלומי לחשבון האינסטגרם שלה, היא כתבה שהשיר החדש נכתב למעשה לפני למעלה משנה, כך שחדד הקדישה לעניין מחשבה רבה ובחרה בטיימינג מושלם: רגע לפני יום הולדתה ה-43.

אפשר להבין למה חדד חיכתה עם הצעד הגדול: מספיק לקרוא טוקבקים שעוסקים בנושא הרגיש, כדי להבין שאנחנו לא המדינה הכי ליברלית בעולם. עם זאת, חבריה של חדד עטפו אותה בחיבוק גדול וחם והגיבו באהבה גדולה.

"אני שמח עבור שרית שהיא יכולה לחיות חיים חופשיים ללא פחד. עם זאת, אני לא שופט אף אדם בארון. לכל אחד יש את הזמן שלו לצאת משם ואני מאחל לה הרבה אהבה", אמר מיקי בוגנים. אייל גולן, קולגה וחבר קרוב, פרגן גם הוא: "אהבה היא אהבה! גאה בך, זמרת על ואחותי האהובה".

משה פרץ הגיב גם הוא באינסטגרם של חדד, וכתב לה: "בהצלחה, כפרה עליך. שיהיה לך רק טוב".

אייל גולן. ניר פקין
מפרגן מכל הלב. אייל גולן/ניר פקין

שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיב גם הוא, ולא הצליח להסתיר את ההתרגשות: "נגעת בי, שרית חדד. בהחלט נגעת בי. וכל כך חשוב מה שאת אומרת לבנות שלך ולכולם: כל אחת יכולה להיות מה שהיא רוצה, עם מי ואיך שהיא רוצה. חיבוק גדול".

וואלה! סלבס לא יצאה מהארון אלא מהמקרר, אחרי שננעלה בתוכו בליל שבת

  • עוד באותו נושא:
  • שרית חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully