וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאהבות ידועה מראש: ההיסטוריה הרומנטית של ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר

עודכן לאחרונה: 21.8.2021 / 2:22

צמד השחקנים עדיין מכחישים את מערכת היחסים ביניהם, אבל אחרי שנים רבות של עבודה משותפת ושורה של מערכות יחסים כושלות, זה רק מתבקש שהם יהפכו לפאוור קאפל החדש של הוליווד. אז מה הופך את הזוגיות הזו לכל כך נחוצה? וואלה! סלבס הלנה עמרם

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

עברו קצת פחות משבועיים מאז שידיעות אודות זוגיות בין ג'ניפר אניסטון לדיוויד שווימר התחילו לצוף ולשגע את מעריצי "חברים" בפרט ואוכלוסיית העולם כולו בכלל.

נכון, שווימר הכחיש את הדיווחים וטען שלא קורה ביניהם שום דבר, אבל המציאות בה אנו חיים הפכה להיות כאוטית להחריד ומגיע לנו סוף טוב. הפשע משתולל, הסגר מאיים, סבב הלחימה הבא הוא רק עניין של זמן ועוד לא התחלנו לדבר על עוגמת הנפש שנגרמה לנו בעקבות השידוך של מנור ובן בחתונמי.

אז כן, אנחנו רוצים את הסוף הטוב שמגיע לנו, גם אם מי שעומדים במרכזו לא ממש בעניין. מה גורם לזוגיות בין אניסטון ושווימר להיות הדבר המתבקש ביותר בעולם? העובדה ששניהם נאחסים במערכות יחסים, כמובן. וואלה! סלבס כתבה 18 עמודים משני הצדדים.

חברים? יותר כמו ידידים

פרק הסיום של "חברים". מתוך הסדרה "חברים", צילום מסך
פרק הסיום של "חברים"/צילום מסך, מתוך הסדרה "חברים"

אניסטון ושווימר נפגשנו בשנת 1994 על הסט של "חברים". היא נבחרה לגלם את דמותה של רייצ'ל, הוא היה רוס והקומבינציה הזו הניבה את אחד מסיפורי האהבה המנג'סים אך יפים בתולדות הטלוויזיה. מערכת היחסים בין השניים נגסה בנתח גדול מעלילת הסדרה וכאשר שני אנשים צעירים (היא הייתה בת 25, הוא בן 28) חולקים כל כך הרבה זמן על המסך ומחוצה לו - טבעי שרגשות יתחילו לצוף.

בספיישל האיחוד של הסדרה, ששודר בחודש מאי האחרון, הודה שווימר שהיה דלוק על אניסטון במהלך צילומי התוכנית. אניסטון השיבה שהרגשות היו הדדיים, אולם הם לא הצליחו לממש את הרומן כיוון שניהלו מערכות יחסים אחרות באותה תקופה. עם מי, בעצם?

עוד בוואלה!

לא רק רוס ורייצ'ל: הזוגות שהכירו על הסט

לכתבה המלאה
ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
בוגדן! אניסטון ובראד פיט/GettyImages

למרות שמדובר באישה מצליחה, חכמה, רגישה, מצחיקה ועשירה - אניסטון עדיין נחשבת לבחורה המסכנה של הוליווד, זו שלא הצליחה לשמר אף מערכת יחסים שהייתה לה ולהעמיד משפחה לתפארת. מה אתם יודעים, לא רק מדינת ישראל מודאגת מרוב דמוגרפי, גם ארצות הברית בוחשת לנשים ברחם.

במקביל לעבודה ב"חברים", פצחה אניסטון במערכת יחסים עם השחקן והבמאי טייט דונובן. השניים התארסו, אולם החליטו להיפרד בשנת 1998. באותה השנה, החלה השחקנית לצאת עם בראד פיט, שהפך לימים לאקס המיתולוגי שלה ולאיש שאחראי, בעיני רבים, לפירוק מערכת היחסים הנוצצת ביותר בהוליווד.

השניים נישאו בשנת 2000 והיוו דוגמה ומופת למעריצים רבים. הבועה התפוצצה חמש שנים לאחר מכן, כשהם הודיעו על גירושים. הסיבה הבלתי רשמית הייתה (ונותרה עד היום) רומן שניהל פיט עם אנג'לינה ג'ולי על סט הצילומים של הסרט "מר וגברת סמית'".

ג'ניפר אניסטון (לובשת סן לורן) וארוסה ג'סטין ת'רו בטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 11 ינואר 2015. Jason Merritt, GettyImages
ת'נק יו, נקסט. אניסטון וג'סטין ת'רו/GettyImages, Jason Merritt

הגירושים מפיט הפכו את אניסטון לקדושה מעונה בעיני הציבור, אבל היא לא נתנה לחוויה הקשה שעברה לעצור אותה ודהרה לכיוון מערכת היחסים הבאה. אחרי הפרידה היא יצאה עם ווינס ווהן וג'ון מאייר, אולם הדבר האמיתי (שוב, באופן זמני), הגיע בשנת 2010, אז התחילה לנהל מערכת יחסים עם ג'סטין ת'רו.

בני הזוג נישאו בחתונה סודית בשנת 2015, אולם שלוש שנים כזוג נשוי הספיקו להם כדי להבין שעדיף לסיים את מערכת היחסים. גם הפעם, הסיבה שהובילה לפרידה היא בן זוג שנואף בתור תחביב.

אז נכון, גם רוס לא היה נאמן לחלוטין כשבילה לילה סוער עם הבחורה מחנות הצילום. אבל דיוויד שווימר של החיים האמיתיים לא ישפיל את ג'ניפר אניסטון בפומבי כמו בני הזוג הקודמים שלה. למה? כי מגיע לנו סוף טוב. כבר אמרנו את זה, נכון?

מילי אביטל, דיוויד שווימר. GettyImages
האהבות הראשונות שלי. מילי אביטל ושווימר/GettyImages

וכמובן שאף אייטם לא יהיה שלם בלי הקשר הישראלי: מערכת היחסים המשמעותית ביותר של שווימר הייתה עם השחקנית מילי אביטל. בני הזוג נפגשו על הסט של הסרט "נשיקה בין חברים" בשנת 1997 והניצוצות עפו במהרה. הם התארסו בשנת 2001, אולם נפרדו כשמונה חודשים לאחר מכן.

בריאיון שהעניק שווימר מספר שנים לאחר הפרידה, הוא סיפר שלעולם לא יצליח לאהוב כפי שאהב את אביטל: "לגברים רבים אין אומץ להתאהב. היחידה בה התאהבתי הייתה מילי, אבל הבנתי את זה רק כשזה היה מאוחר מדי. ברמה מסוימת, זה עדיין רודף אותי. אני לא יודע אם אוכל להתאהב שוב בכזו עוצמה. אני רק רוצה להתאהב כצורה כזו פעם נוספת, אבל יש לי ספקות לגבי זה".

דיוויד שווימר. GettyImages
זוהי זואי. שווימר וזואי בקמן/GettyImages

בשנת 2007 הכיר שווימר את הצלמת הבריטית זואי בקמן והשניים התחילו לצאת. הם נישאו שלוש שנים לאחר מכן, ובקמן ילדה את בתם היחידה, קליאו, בשנת 2011. בני הזוג הודיעו על פרידה אחרי עשור ביחד ובהודעה משותפת שהוציאו, כתבו שהם לוקחים הפסקה כדי לבחון את מערכת היחסים שלהם. התסריט הזה נשמע לכם מוכר?

ההפסקה של השניים הסתיימה בגירושים, ומאז ועד היום שווימר לא ניהל מערכת יחסים ארוכה ויציבה. האם דיוויד וג'ניפר ישברו זה לזו את הנאחס הזוגי ויחיו יחד לנצח? וואלה! סלבס מחזיקה אצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully