וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכינו פופקורן: הריבים הגדולים והמטונפים של הביצה

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 1:54

בתקופה האחרונה הרוחות בביצה נרגעו, עונת המלפפונים נמצאת בשיאה ואקשן היא מילה ששמורה לתיאור סרטים גרועים. בדיוק בגלל זה החלטנו להיזכר בריבים הכי מתוקשרים, מלוכלכים ומשפילים שהיו בביצה המקומית. וואלה! סלבס צ'ילבה

ליהיא גרינר מדברת על ניקול ראידמן באירוע השקת השרים שלה/אבי כהן

הקרב הענקי בין לינוי אשרם לדינה אברינה שהתקיים בטוקיו בסוף השבוע שעבר כלל את כל הרכיבים של ריב מוצלח: יריבות, בכי, האשמות והסטה של אחרים. כמובן שמדובר בהתנהגות לא ספורטיבית בעליל מצידה של אברינה אבל היי, אם יש הצגה טובה אנחנו נצפה בה ולא נשכח את הפופקורן.

הסכסוך המתוקשר (שנעשה במעמד צד אחד, יש לציין) גרם לוואלה! סלבס להיזכר בכל הרגעים בהם הביצה רעשה וגעשה, סלבס ירדו לרמה נמוכה במיוחד והרפש התעופף לו ברחבי הרשתות החברתיות ולפעמים גם פנים אל פנים.

הדקו חגורות, הוציאו ממחטות והתכוננו לטיסת השוקולד של הביצה המקומית

ניקול ראידמן VS נעמה קסרי

נעמה קסרי ניקול ראידמן. ניר פקין, צילום מסך
נעמה קסרי ניקול ראידמן/צילום מסך, ניר פקין

מגפת הקורונה הביאה הרבה אנשים לקצה מבחינה אמוציונלית. אחרי הכל, המחלה החדשה והמסתורית הביאה עמה, מלבד פחד קיומי, גם פגיעה אנושה בתעסוקה של מיטב הסלבס. מי שהוציאו עצבים של שנה שלמה זו על זו היו שתי הדיוות המקומיות ניקול ראידמן ונעמה קסרי.

בחודש פברואר האחרון פרסמה קסרי סטורי, בו יצאה נגד הלוויות ההמוניות שנערכות בציבור החרדי: "ההלוויות האלה, של עשרות אלפי אנשים - מה נסגר אתכם? ואל תכתבו לי על בלפור. יש הבדל בין הלוויה לאדם שרוצה למחות על מה שקורה במדינה. זה לא קשור עכשיו לביבי ולא לזיבי".

מי שלא נשארה אדישה לדבריה של קסרי היא ראידמן, שהגיבה ולא חסכה עקיצה: "גברת נעמה היקרה, תורידי את המשקפיים הוורודות שאת חיה בהן! כנראה שהן גדולות עליך, תרתי משמע. כל התקהלות מכל סוג שהיא גורמת לעליה בתחלואה וגובה קורבנות בחיי אדם. כולנו רוצים לחזור לשגרה ולחיים אבל לא על חשבון חיי אדם! לפני שאת יוצאת להפגין או למסיבת מחתרת אצל השכנים, תחשבי שזה יכול להיגמר בלוויה בזום של קרוביך"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליהיא גרינר נעמה קסרי. שוקה כהן,
ליהיא גרינר בתפקיד אורח/שוקה כהן

הו אז החליטה קסרי להכות בבטן הרכה ולבקר את כישורי השירה של ראידמן: "ניקול תקשיבי, אין שום בעיה שתקללי. תגידי מה שאת רוצה, אבל דבר אחד יש לי אלייך - רק אל תשירי. בבקשה". אאוץ'.

מי שנמשכת לריבים מתוקשרים כמו פרפר לאש היא ליהיא גרינר, שהוסיפה את שני הסנט שלה: "ניקול יודעת שהיא לא יודעת או יכולה לשיר. זה סתם בשביל פאן! סתם להגשים חלום של פרפורמרית, יש כסף אז למה לא לזרוק אותו? חוץ מזה, הלם שהיא מאחלת לך ‏הלוויה של מישהו קרוב, זה מוגזם! ירד ל. יאללה נמאס מכל הלקלקנים של ביבוש. אז הלבישה את שרה, וואו מרגש, ממש הייתה נראית מיליון דולר!".

בר רפאלי VS אסי עזר

בר רפאלי אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי אסי עזר/צילום מסך, אינסטגרם

פעם אסי עזר ובר רפאלי היו חברים טובים. כמה טובים? מספיק כדי שהוא יבסס את התסריט של הסדרה המצליחה "להיות איתה" על הדוגמנית, שהייתה אמורה לככב בתפקיד הראשי.

רגע לפני שההפקה יצאה לדרך, רפאלי החליטה לוותר על התפקיד בגלל לוח זמנים עמוס. עזר ליהק לסדרה את רותם סלע הנפלאה, שתפסה גם את משבצת הבסטי, אבל עברו כמה שנים עד שהצליח לחזור לקשר עם רפאלי.

בריאיון שהעניק בשנת 2017 לעיתונאי רז שכניק, סיפר עזר על התקופה הקשה שעבר: "אני לא אסלח לה. זו הייתה אחת התקופות הקשות בחיים שלי. התמוטטות".

מאז עברו הרבה מים בנהר, וכיום השניים שומרים על קשרי ידידות. הם הנחו יחד את האירוויזיון שהתקיים בירושלים, מובילים קמפיין משותף ויודעים לצחוק על העבר.

משפחת תבורי

בן אל תבורי שימי תבורי. אינסטגרם, צילום מסך
בן אל תבורי שימי תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

הכותרת מסגירה את שורש העניין: הסכסוך במשפחת תבורי הוא רב משתתפים, רב נפגעים וכתוצאה מכך גם רב טינופים. לא מדובר בשני אנשים שמתקוטטים, אלא במשפחה שלמה, על רוב חבריה הגרעיניים, שמכבסת את הכביסה המלוכלכת בחוץ כשגרת חיים.

למעשה, הסכסוך המשפחתי כולל כמות ענפים שיכולה להחזיק כתבת מגזין בהמשכים. וואלה! סלבס תנסה להתרכז בעיקר: בשנת 2016 המדינה רעשה וגעשה סביב מערכת היחסים שנרקמה בין שימי תבורי ליהודית באומן והפרידה אותו מילדיו. או לפחות זה מה שהם טענו.

הניתוק כלל חילופי דברים קשים, בעיקר מעל עמודי העיתונים ואתרי האינטרנט. בן אל טען שאביו הותיר אותו יתום, בזמן שתבורי האב אמר שהוא לא מעוניין לראות את בנו יותר בחיים.

סטטיק, בן אל תבורי, אורטל עמר. ניר פקין
עוד ענף בסכסוך. אורטל עמר/ניר פקין

במשך השנים היו נסיונות פיוס רבים, אותם הובילו באומן ואורטל עמר, האקסית ואם בנו של בן אל, האיש שעשוי מפיג'מה. תבורי ועמר נפרדו, והעובדה שיש להם ילד משותף לא הפריעה להם להגיע עד לבית המשפט. הוא כינה אותה גולד דיגרית, היא לקחה את הילד לבקר את שימי ללא ידיעתו של האקס והיד עוד נטויה.

בחודש שעבר שימי הגיע לביקור פתע אצל בן אל, אולי כי ראה שהוא מכין ג'חנון בסטוריז. כך או כך, השניים סיפקו לנו סוף טוב אך מהוסס שכלל שיחות עומק ותמונות משותפות מתוקות.

כפי שניתן להבין, מדובר במשפחה שלא סובלת מעודף עידון או קלאסה, אבל נושאת מטענים גדולים וכאובים. מה עם איזה טיפול טוב, כזה שלא כולל פילטרים ואימוג'יז?

ליהיא גרינר VS אביבית בר זוהר

ליהיא גרינר, אביבית בר זוהר. שי פרנקו,
ליהיא גרינר, אביבית בר זוהר/שי פרנקו

אי אפשר להכין רשימה כזו מבלי להעלות מהאוב ריב ישן ומוצלח במיוחד. השנה היא 2012, ריח נרקיסים נישא באוויר וליהיא גרינר נישאת ליוסי צבר, בחיר ליבה והגבר הסבלני ביותר שקיים על פני כדור הארץ.

בני משפחה וחברים קרובים הוזמנו לטקס אינטימי, ואילו שאר האורחים התבקשו להגיע למסיבה שתתחיל בשעה 23:00. אביבית בר זוהר, אישה שעידון הוא שמה השני, החליטה להקדים ולהגיע עם בן זוג טרי וצעיר במיוחד. גרינר, בריידזילה אמיתית, הורתה למאבטחים לסלק את בר זוהר מהאירוע - ואז שערי הגיהנום נפתחו.

ליהיא גרינר. אביב חופי
מגרשת, מגרשת, מגרשת!/אביב חופי

לאחר האירוע המשפיל, גרינר המשיכה להשתלח בבר זוהר, לקלל אותה בפומבי ולהתפרץ בכל פעם ששמה הוזכר. בספטמבר 2013 אביבית החליטה שהגיעו מים עד נפש, והגישה תביעת לשון הרע נגד גרינר. השתיים הגיעו לפשרה, בה נאלצה ליהיא לשלם לבסטי לשעבר.

האם החוויה העגומה לימדה את גרינר לשלוט בפיה? הצחקתם את וואלה! סלבס ואת השוטר שהיא העליבה ופיצתה ב-25 אלף שקלים.

אופירה אסייג VS אייל גולן

אופירה אסייג, אייל גולן. אלוני מור,
אופירה אסייג, אייל גולן/אלוני מור

כל אדם שנולד אחרי שנת 2000 יודע שסכסוך אמיתי מקבל תוקף ברגע שיורד עוקב באינסטגרם. גם אופירה אסייג ואייל גולן התכסחו בדיוק בגלל זה, רק שהם אנשים מבוגרים וזה קצת מביך.

בשנת 2019 גולן החליט לעשות ניקוי יסודי בחשבון האינסטגרם שלו והוריד עוקב מכל הרשימה המפוארת, חוץ ממספר בני משפחה. בין האנשים להם הוריד עוקב הייתה גם אסייג, החברה הכי טובה והאישה שעמדה לצידו בכל הפרשות המלוכלכות בהן הסתבך.

האקט הקטן, לכאורה, הצית מהומה רבתי בשיאה אסייג לא הוזמנה ו/או הגיעה לחתונה של גולן ודניאל גרינברג. הקהל המשולהב קיבל ניסיון סולחה קרינג'י בטלוויזיה, עקיצות הדדיות וסוף טוב: השניים עשו סולחה, חזרו להיות בקשר והחזירו עוקבים הדדיים. עכשיו אפשר לישון בשקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully