וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה לאומית: פריס הילטון ואחותה קונות רק כחול-לבן

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 13:57

בעוד שיש כוכבניות הוליוודיות שמקפידות לטנף ולגדף על ישראל, יש כאלה כמו פריס הילטון ואחותה ניקי הילטון, שדווקא מוצאות הרבה עניין בתוצרת כחול-לבן. טוב, בקורקינט של מותג ישראלי שאיתו הן דוהרות בין ניו יורק ללוס אנג'לס. וואלה! סלבס בלינג

ניקי הילטון עם קורקינט כוחל-לבן/יח"צ, אינוקים

זה לא סוד שבתקופה האחרונה כמה מהשמות הבולטים של עולם הבידור הגלובלי הפכו לאנטי-ישראליים, או לפחות אנטי פעילות הממשל הישראלי. הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד הפיצו דברים לא מדויקים בנוגע למצב עם הפלסטינים, הזמרת דואה ליפה הצטרפה ואפילו נטלי פורטמן לא חסכה בביקורת נגד מקום מוצאה, כשהן גוררות איתן כמה מחבריהם המשפיעים, לטובת הפצת מסרים למיליוני מעריצים ברשתות החברתיות.

רכלו על פריס הילטון והשופינג שלה גם באינסטוש

אבל לא הכל נורא, תראו את האחיות הזוהרות פריס וניקי הילטון, בנות אצולת אל.איי ויורשות מיליונים (רשת הילטון, כן?): הן לא מטנפות על ארצנו הקטנטונת, אלא דווקא בוחרות לרכוש את כלי התחבורה האישי שלהן באדיבות מותג ישראלי. הן יכלו לרכוש אותו בכל מקום בעולם, כך שזה כנראה הכי כחול-לבן שלהן.

ניקי הילטון. אינוקים,
בשבילי רק ישראלי. ניקי הילטון/אינוקים

לוואלה! סלבס הגיעו תמונות של השתיים, אחרי ביקור בחנות האמריקאית של רשת הקורקינטים הישראלית "Inokim" של כפיר בן שושן, שם פריס רכשה לעצמה קורקינט שהחליטה לעצב בהזמנה אישית - בציפוי אבני חן נוצצות כיאה למי שגדלה בבוורלי הילס, בעוד שניקי הלכה על דגם דו-גלגלי קצת יותר צנוע. הכל בליווי הדרכה אישית של בעלי החנות הישראלים של "אינוקים" המקומית, שפינקו את האחיות המפורסמות בשלל אביזרים נלווים בתוספת הנחת סלב. גאווה.


וואלה! סלבס שוברת כל קורקינט שהיא עולה עליו, מבכל זאת, מדובר באישיות מפוצלת ששוקלת כמו שניים.

עוד בוואלה!

בלה חדיד יוצאת נגד ראש הממשלה בנט: "לא יותר טוב מנתניהו"

לכתבה המלאה
ניקי הילטון. אינוקים,
בטיוחת בדרכים תחילה. הילטון עם קסדה/אינוקים
ניקי הילטון. אינוקים,
פאן תוצרת ישראל. הקורקינט של ניקי הילטון/אינוקים
פריס הילטון. אינוקים,
אחותה? לקוחה קבועה. פריס הילטון/אינוקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully