וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה תמיד אנטי? הנה כוכבים בינלאומיים שהביעו תמיכה בישראל

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 21:39

עזבו אתכם מג'יג'י, בלה או פורטמן המבאסות: יש לא מעט כוכבים מפורסמים בכל העולם שפרגנו למדינת ישראל בפומבי - וממש לא מתנצלים על כך, כמו סקרלט ג'והנסון, ארנולד שוורצנגר, מדונה ואפילו סיימון קאוול. וואלה! סלבס הולי לנד

כוכבים מהעולם שבעד ישראל. getty, מערכת וואלה! NEWS
אל, אל, ישראל. סיימון קאוול, קניה ווסט, סקרלט ג'והנסון, ארנולד שוורצנגר/מערכת וואלה! NEWS, getty

האחיות המדגמנות ג'יג'י ובלה חדיד משכנעות ברשתות החברתיות, דה וויקנד ודואה ליפה שמקורבים להן לא יודע מספיק, המוזיקאי רוג'ר ווטרס טוען שמדובר באפרטהייד, אפילו זוכת האוסקר נטלי פורטמן - בעלת השורשים הישראליים - שיתפה השבוע מסר הוליוודי שנוגע לשייח ג'ראח שהצליח לזעזע את יושבי מולדתה. בימים האחרונים נדמה שכולם בתעשיית הבידור העולמית נגדנו? לפעמים זה מרגיש ככה, אבל למה לא להתמקד באלה שדווקא תומכים בישראל!

רכלו על הכוכבים הפרו-ישראלים גם באינסטגרם

כדי שלא תרגישו כל כך לבד, כי לא כל העולם כזה אנטי כלפינו (הלו, ריהאנה. או זה שוונדר וומן היא ישראלית. המסעדות של אסף גרניט בעולם די פופולריות. וגם... וגם, זכינו באירוויזיון ארבע פעמים!) - וואלה! סלבס לקחה השראה מג'ואן ריברס המנוחה, המנחה האמריקאית עם הפה הגדול שתמיד הייתה מבינת עניין - ובחרה להתמקד בחיובי, בטוב, במה שמחמם את הלב, כלומר דווקא בכוכבים שדי מחבבים את הארץ. גאווה.

seperator

סקרלט ג'והנסון

סקרלט ג'והנסון. GettyImages
מבעבעת. סקרלט ג'והנסון/GettyImages

השחקנית היפהפייה (שאמה יהודייה) נקלעה לשערורייה לפני שבע שנים, כשהרימה לחברת "סודה סטרים" הישראלית בעת שכיכבה בפרסומת סופרבול מיוחדת עבורה - כשרוב הטענות הגיעו לאור העובדה שמפעל החברה מוקם בזמנו בשטח מעורר מחלוקת בגדה המערבית. לא רק שסקרלט ג'והנסון לא התרגשה במיוחד, אלא שבהמשך הפסיקה את פעילותה בארגון זכויות האדם "אוקספם" שבו שימשה שגרירה של רצון טוב, כיוון שלדבריה "היו ביננו חילוקי דעות מהותיים בדעה לגבי תנועת ה-BDS".

ארנולד שוורצנגר

ארנולד שוורצנגר. GettyImages
אסטה לה ויסטה, בייבי. ארנולד שוורצנגר/GettyImages

מעבר לעבודה שהשחקן השרירי ומושל קליפורניה לשעבר פתח כאן סניף של רשת מסעדות "פלאנט הוליווד" בניינטיז (שהיה אחד מבעליה) - ארנולד שוורצנגר חתם בקיץ 2014 על ההצהרה הפרו-ישראלית של תעשיית הבידור האמריקאית ואפילו כינה את המדינה "מגדלור של דמוקרטיה וזכויות אדם" כשהגיע לקונסוליה הישראלית.

בון ג'ובי

ג'ון בון ג'ובי. ספלאש
בונבון. ג'ון בון ג'ובי/ספלאש

ג'ון בון ג'ובי זכה לאיומים בחרם כשהחליט להגיע עם חברי הלהקה שנושאת את שמו להופעה בארץ בעשור הקודם, אבל סיפר בגאווה שביטל את המתנגדים לו בלי לחשוב פעמיים. "כן, שמעתי על החרם אבל זה לא מעניין אותי. אמרתי למנהלים שלי לתת לכל מי שמתעניין תשובה אחת פשוטה: אני מגיע לישראל ונרגש להגיע למדינה הזאת".

קניה ווסט

קניה ווסט. ספלאש
מבטייח ומקיים. קניה ווסט/ספלאש

זוכרים את החגיגה הייתה כאן כשהראפר האמריקאי המצ'וגע נחת בארץ יחד עם אשתו (היום בנפרד), קים קרדשיאן, כדי להטביל את בתם נורת' ווסט בירושלים? אז, קניה ווסט הבטיח לחזור להופעה ולא רק קיים את ההבטחה - למרות המון התנגדויות - אלא גם שקל על פי השמועות לרכוש לעצמו בית להשקעה איפשהו במדינה. טוב, זה כנראה לא קרה.

מדונה

מדונה לובשת גוצ'י בהופעת מחווה לפרינס בטקס פרסי בילבורד, לאס וגאס, 22 מאי 2016. GettyImages
כמעט שכנה. מדונה/GettyImages

אם כבר קניית בית, מדאם X שקלה ברצינות לרכוש פנטהאוז בשווי מיליונים באחד ממגדלי היוקרה של תל אביב, כך שמדונה אפילו תועדה על ידי הפפראצי עם התכניות בידה, לפני שככל הנראה ויתרה על הנכס. מה הפלא, מעבר לעובדה שמלכת הפופ מוקפת כבר שנים באנשי צוות ישראליים (כולל מנהלה לשעבר ואחד האנשים החזקים בתעשיית המוזיקה הגלובלית, גיא עוזרי), היא הופיעה בארץ לא פחות מחמש פעמים (וביקרה לפחות עוד פעמיים), כשהשואו האחרון שלה פה, לפי שעה, קרה כחלק מאירוויזיון 2019 בתל אביב - אז קראה מול המצלמות לדו-קיום ושלום.

סיימון קאוול

סיימון קאוול. Dimitrios Kambouris, GettyImages
תרם לצה"ל. סיימון קאוול/GettyImages, Dimitrios Kambouris

אם אתם צריכים עוד הוכחה שסיימון קאוול, שופט ריאליטי הכישרונות הבריטי (שיגיע לתפקד כמנטור גם בגרסה הישראלית של "אקס פקטור"!) ואחד האנשים החריפים של תעשיית המוזיקה הגלובלית, מחבב את ישראל - דעו שלפני כמה שנים תרם לא פחות מ-150,000 דולר לארגון ידידי צה"ל. ריספקט.

סילבסטר סטאלון

סילבסטר סטאלון. Nostalgia Factory
חזק ואמץ. סילבסטר סטאלון/Nostalgia Factory

שימו לב: אדון "רמבו" שכנראה אין ישראלי שלא מכיר, לא רק שחתם אף הוא על ההצהרה הפרו-ישראלית של הוליווד בעשור הקודם - אלא שסילבסטר סטאלון השתתף במהלך השנים באירועי התרמה שונים בלוס אנג'לס לטובת צבא ההגנה לישראל. יפה לו, לגברבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully