וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה פונה לישראלים ולפלסטינים: "לבי נשבר כשאני רואה את האלימות שמתרחשת"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 10:54

אחת הנשים המפורסמות בעולם ניצלה את העובדה שהיא פונה לכמעט 100 מיליון בני אדם באינסטגרם, כשפרסמה מסר בנוגע למצב הביטחוני ולירי הטילים באזור בימים האחרונים. "מעגל האלימות הזה בין הישראלים לפלסטינים חייב להישבר", כתבה ריהאנה. וואלה! סלבס מתערבת

ריהאנה אקנה. אינסטגרם, צילום מסך
לבה נשבר. ריהאנה/צילום מסך, אינסטגרם

נדמה שכמה מהכוכבים הגדולים בעולם - מג'יג'י חדיד ועד לדואה ליפה - יצאו בתקיפות נגד ישראל בימים האחרונים לאור אירועי מבצע "מגן החומות", הירי מרצועת עזה לעבר חלקים נרחבים במדינה ותקיפות הנגד בעזה. עם זאת, ריהאנה - אחת הזמרות המוכרות ביותר על הגלובוס החליטה להעביר היום (חמישי) למיליוני מעריציה מסר שונה בנוגע למצב באזור: די לאלימות.

רי-רי, שמתחזקת פרופיל אינסטגרם שאחריו עוקבים 95.4 מיליון בני אדם, פרסמה פוסט בנוגע למצב כאן, תחת הכותרת "אני עומדת לצד האנושיות. היי כולם, זה לא זה", שבו היא לא נוקטת עמדה בנוגע למי צודק או טועה - אלא מבקשת להפסיק את התקיפות מסכנות החיים.

רכלו על המסר של ריהאנה גם באינסטגרם

ריהאנה על המצב בין ישראלי לפלסטינים, מאי 2021. אינסטגרם, צילום מסך
המסר של ריהאנה לישראל, לפלסטינים ולעולם/צילום מסך, אינסטגרם

"לבי נשבר לאור האלימות שאני רואה שמתרחשת בין ישראל לפלסטינים! אני לא מסוגלת לראות את זה!", כתבה בפוסט הפומבי ריהאנה, ילידת ברבדוס שנחשבת לאחת הזמרות הבינלאומיות האהובות כאן, ביקרה בארץ פעמיים בעבר והופיעה בפני עשרות אלפי ישראלים.

"ילדים ישראלים ופלסטינים תמימים מסתתרים במקלטים נגד פצצות, יותר מ-40 אנשים איבדו את חייהם רק בעזה, לפחות 13 מתוכם שהיו גם ילדים תמימים! צריך להיות סוג כלשהו של פתרון!", כתבה, "לצערנו אנחנו רואים אנשים תמימים שנופלים קורבן לתפיסות עולם שמונצחות על ידי ממשלות ואנשי קיצון, כך שהמעגל הזה חייב להישבר!", קבעה.


וואלה! סלבס לכולם ימים רגועים ושלווים יותר.

עוד בוואלה!

המעריץ שחשף: ככה ריהאנה באמת נראית היום!

לכתבה המלאה
ריהאנה. שוקה כהן
מסר מפוייס. ריהאנה בביקורה הראשון בישראל/שוקה כהן
ריהאנה. GettyImages
"זו לא אנושיות". ריהאנה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully