וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפני הנסיך הארי, מייגן מרקל בכלל חיזרה אחרי כוכב כדורגל אנגלי"

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 12:57

מתברר שעוד לפי שפגשה את פרינס צ'ארמינג והפכה לאשתו, מייגן מרקל ממש רצתה לצאת לדייט עם גבר אנגלי. אבל לא סתם אחד, כיוון שחברתה של הדוכסית חשפה שחיזרה אחרי כדורגלן העבר הלוהט אשלי קול... שלא ממש זרם איתה. וואלה! סלבס גול

אשלי קול, מייגן מרקל. GettyImages
יכלו להיות זוג יפה? הכדורגלן אשלי קול ומייגן מרקל/GettyImages

יש כאלה שמעדיפות אותם גבוהים, אחרות אוהבות את הבחורים שלהן מסוקסים, אבל מייגן מרקל? מתברר שהיא תמיד הייתה בקטע של בריטיים - ממש כמו בעלה האוהב, הנסיך הארי. חברה קרובה של הדוכסית מסאסקס, שחיה כיום עם הנסיך הג'ינג'י ושני ילדיהם הקטנים באמריקה, חשפה לאחרונה שעוד הרבה לפני שבכלל פגשה את הארי, מרקל ניסתה לחזר אחרי בחור אנגלי מוכר אחר: כדורגלן העבר הלוהט, אשלי קול.

רכלו על מייגן מרקל גם באינסטגרם

לא שקרה עם זה משהו, כיוון ששחקן העבר של צ'לסי וארסנל, שמתפקד כיום כמאמן ופרשן ספורט, לא בדיוק זרם איתה... אלא דחה אותה באלגנטיות. כמה מנומס, אבל תארו לכם מה יכול היה לקרות אם השניים היו הופכים לזוג?!

הנסיך הארי עם מייגל מרקל בשמלה צהובה של ברנדון מקסוול, יולי 2018. GettyImages
מעדיפה אותם בריטיים? הנסיך הארי עם מייגן/GettyImages
אשלי קול. GettyImages
לא היה בקטע. אשלי קול/GettyImages

חברתה של מרקל בת ה-39, שדרנית הרדיו האנגלי, ליזי קאנדי, סיפרה בראיון שאי שם בשנת 2013 (כאשר קול עוד בעט בכדורים על המגרש) ניסתה לשדך בין השניים, אחרי שמייגן ככל הנראה ביקשה ממנה שתנסה למצוא לה בחור אנגלי ראוי לשחקנית הוליוודית בינונית. קול, כיום בן 40, נחשב לאחד השמות הגדולים ביותר ששיחקו בליגת העל בזמנו, כך שיכול היה להיות בחירה ראויה עבורה.

"היא סיפרה עד כמה היא אוהבת את לונדון ותשמח לבן זוג אנגלי, אז עברתי על אנשי הקשר בטלפון שלי כדי לראות את מי אני מכירה שעשוי להתאים לה", פלטה קאנדי, "אבל אשלי לא בדיוק היה מעוניין כשניסתה אותו. למרות שהייתי שמחה להיות אחראית לשידוך. בדיעבד, זה מצחיק".

מייגן מרקל. GettyImages
אנגלופילית? מייגן/GettyImages

השאר היסטוריה, כיוון שמרקל הכירה את הגבר הבריטי של חייה, הנסיך הארי, בשנת 2016, נישאה לו שנתיים אחר כך, כאשר בתחילת 2020 פרשו יחד מהחיים כבני מלוכה ומאז הם מגדלים את הילדודס ארצ'י וליליבת-דיאנה בקליפורניה. "היא הייתה בחורה אמיתית, מלאת אנרגיה, לא הפסיקה לדבר, והיה לנו כיף ומצחיק יחד", שחזרה קאנדי את הרגעים שבהם בילתה עם מייגן. "היה בה משהו מיוחד... היא אחת שגורמת לך להרגיש בבית מיד, כך שהרגשתי שאני מכירה אותה כל חיי. אני מבינה למה הארי התאהב בה", קבעה.


וואלה! סלבס מעדיפה אותם רעבים. גם לאוכל.

אשלי קול שחקן דרבי קאונטי חוגג. רויטרס
בער על המגרש. קול בתקופה ככדורגלן/רויטרס
מייגן מרקל. GettyImages
חשקה באחרים - וזה בסדר. מרקל עם הנסיך/GettyImages
מייגן מרקל ובנה ארצ'י. יולי 2019. Max Mumby/Indigo, GettyImages
היום כבר במקום אחר... רחוק מאנגליה. מייגן מרקל עם ארצ'י/GettyImages, Max Mumby/Indigo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully