וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה לא תמונות מהעבר, זו באמת ריהאנה יוצאת לבילוי בחזייה

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 18:06

לא, לא, זו לא שנת 2012 שעשתה קאמבק, זו פשוט ריהאנה של 2021 שהחליטה לחזור לתספורת הקצרה ולצאת בחצאית קצרצרה לבילוי מחוץ לבית. מה פריט הלבוש שהפופסטאר הרעה שכחה ללבוש? חולצה. וואלה! סלבס מתחממת

ריהאנה. BACKGRID, בקריד
שום דבר לא מוזר פה, כלום, הכל בסדר גמוררר. ריהאנה/בקריד, BACKGRID

אומרים שפעם היה פה שמח, אבל אצל ריהאנה? כנראה שתמיד שמח, במיוחד כשהיא מחליטה להלהיב את הקהל (או לייתר דיוק את צלמי הפפראצי שבקהל), בתיעוד שלה מבלה מחוץ לבית כשהיא נראית ב-ד-יוק כמו שנראתה אי שם בתחילת העשור הקודם.

אז השיער קצר ושחור, השפתיים אדומות, החצאית שלבשה חושפת רגליים ארוכות והעקבים גבוהים... אבל השוס? רי-רי בת ה-33 פשוט ויתרה על החולצה לטובת בילוי בחזייה בלבד.

רכלו על ריהאנה גם באינסטוש

ריהאנה. BACKGRID, בקריד
פאן לה בחזייה/בקריד, BACKGRID
ריהאנה. BACKGRID, בקריד
גם הרגליים חשופות!/בקריד, BACKGRID

לפני ימים ספורים, הילדה הרעה של תעשיית המוזיקה הגלובלית עוד עסקה בסכסוך באזור כאן, כשפרסמה ברשת למיליוני העוקבים שלה שהיא בעד אנושיות ו"לבי נשבר לאור האלימות שאני רואה שמתרחשת בין ישראל לפלסטינים. אני לא מסוגלת לראות את זה!". אבל נדמה שכבר עבר לה, לפחות כך זה נראה שיצאה לזלול במסעדה נחשבת בלוס אנג'לס.

אז ריהאנה אולי זכרה לקחת איתה ג'קט אם יהיה לה קר, התאימה לו את מסיכת הפנים הירוקה והתכסתה בהמון תכשיטים, אבל שאר הלוק? לבן ולעניין, כזה שמזכיר את הסופרסטאר השובבה שהעולם אהב בשנת 2012, מינוס החולצה לגופה. לא, לא נכנסנו למנהרת זמן וחזרנו לעבר, זו רק רי-רי.


וואלה! סלבס לא לובשת כלום כשהיא פותחת את הדלת לשכן מוועד הבית, רק כדי שיברח ממנה.

ריהאנה. BACKGRID, בקריד
הוט ליידי. ריהאנה/בקריד, BACKGRID
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully