וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה וכריס בראון מתחתנים?

שירות וואלה! סלבס | צילום: AP

8.3.2012 / 12:56

צהובון ה"סטאר" מדווח כי השניים מתכננים בימים אלו את החתונה הסודית שלהם ואף מחפשים אחר בית משותף באל.איי. וואלה! סלבס כואב אבל תמשיך

נראה כי הזמרת ריהאנה לא ממש למדה לקח מהסיבוב האחרון שלה על רכבת הזוגיות עם כריס בראון. לאחר שישבה על הספה של מראיינת העל דיאן סוויר והתבכיינה על כך שבראון פיצץ לה את הצורה, עכשיו מדווח צהובון ה"סטאר", כי השניים עומלים בשקט בשקט על תכנון החתונה שלהם. שנאמר: WTF?

כזכור, לאחרונה החל הזוג הפרוד להראות סימני קאמבק, כשהקליטו דואט, צייצו אחד לשניה בחשבונות הטוויטר שלהם ואף פורסמו ידיעות כי השניים מבלים בלילות ביחד. עכשיו, טוענים מקורבים לזוג כי העניין הופך לרציני יותר וריהאנה נענתה להצעת הנישואים של הגבר המכה.

ריהאנה. AP
חכי חכי, מה אני אעשה לך בבית/AP

"הם יתחתנו מאוד בקרוב", סיפר מקורב לשניים, בעוד שחבר אחר של הזוג דיווח לצהובון כי, "כריס הציע לה נישואים כבר בנובמבר, אבל היא אמרה לו שהיא לא מוכנה לזה". עוד הוסיף החבר הפטפטן, "עכשיו היא סוף סוף נענתה להצעה. היא לא עונדת טבעת נישואים, עד שהם לא יכריזו על כך במסיבת אירוסים, אבל ריהאנה כבר סיפרה למשפחה שלה". מעניין מה הם אמרו? אולי נתנו לה סטירה שתתעורר על החיים שלה?

עוד טוען הצהובון, כי הנני הראשונה של ריהאנה סיפרה בשושו כי הזמרת מטיסה אותה לאל.איי "לאירוע חגיגי וחשאי ביותר הכולל אותה ואת כריס בראון, שיתרחש בסוף מרץ".

ריהאנה. AP
את יודעת מה יראה טוב על הפרצוף שלך? האגרוף שלי. ריהאנה וכריס מבלים/AP

עוד מקורב לשניים (יש להם הרבה מקורבים, אה?) טוען כי בימים האחרונים הזוג נמצא בחיפושים קדחתניים אחר בית משותף בלוס אנג'לס" ואם לא די בכך, "הם אפילו מדברים על שמות לתינוקות". מה עם נניח בוקס, אם זה בן או כאפה, אם זו בת?

עם זאת, מקורבים אחרים לבראון (כבר אמרנו שיש להם הרבה מקורבים?) גורסים כי הדברים לא נכונים וכי השניים אמנם התקרבו בזמן האחרון, אבל הם ממש לא בדרך לחופה. נו שוין.

וואלה! סלבס מאמינה מפליקים וספאנקינג רק בחדר המיטות. האחרון שניסה להרים עליה יד, עדיין מחפש את אבריו בין פחי האשפה במרכז הארץ.

מה אתם חושבים על הזוגיות החדשה של ריהאנה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

כבר ראיתם את התחפושת פורים הקורעת של יוסי סרור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully