וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל פורים: יוסי סרור מתחפש לכוכבות "האח הגדול"

יוני פרוים

8.3.2012 / 11:50

יוסי סרור, הדייר הכי קורע שביקר בבית האח הגדול, הסכים לגלות את כל הטריקים והסודות שיהפכו כל אחד ואחת מכם לדייר המועדף עליכם. וואלה! סלבס בשוואיוואיה

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט


רגע לפני שאתם יוצאים לשלל מסיבות הפורים שמתקיימות בסוף השבוע הקרוב, אולי כדאי שתחשבו שוב על התחפושת שלכם. ממש שניה לפני שעשרות בליינים יעטו על עצמם ריסים מלאכותיים ויספרו שהתחפשו לאביבית בר זוהר, יוסי סרור הסכים לחשוף את כל הסודות: כך תתחפשו לדיירות האח הגדול.

אז נכון, ריסים מודבקים כבר די מזוהים עם אביבית, אבל לפי הספר המהולל, יש עוד כמה דברים שצריך: פאה מושקעת, שמלת כלה יוקרתית (למקרה שיגיע יהלום עם חתן), נעלי עקב מנצנצות, גישה צנועה לחיים והכי חשוב, צחוק מתגלגל. אם תהיתם מה אתם צריכים להגיד כששואלים אתכם מה אתם מחפשים בחתן, הנה התשובה: "מישהו עם כסף ויהלומים, שיפנק וישלם ויקנה לי פנטאהוזים". בצניעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוסי סרור התחפש לאביבית בר זוהר. דומה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

על מנת להתחפש לסופי, כדאי שתכינו את האביזרים הבאים: אף סולד, שתשיגו אצל כל מנתח פלסטי מתחיל, או בגרסתו של סרור, גם אף חזרזיר יעשה את העבודה, פריזורה מושקעת וכמובן פיגורה של ג'יזל (אחרי 4 קילו בורקסים), או כמו שסרור אומר "היא לא שמנה, פשוט הטלוויזיה משמינה. היא לא ג'יזל, היא מלאה במקומות הנכונים", והכי חשוב תתלוננו כל הזמן שאתם צריכים פסים בשיער.

מי שהכי רוצה להיראות כמו הצ'ילבה הנצחית של יוספה, יעל ברון, כל מה שאתם צריכים זה: שיער בלונדיני טבעי ("טבעי מהספר"), מעיל פרווה אותנטי ("גם פאלש זה בסדר"), חצאית סקסית וחכמת חיים (אם אין לכם, לא נורא) או כמו שיוסי מסכם את זה: "איכות החיים בשוואיוואיה ותשאירו את כל הסמרטטת מאחורה" אאוץ'.

אם בכל זאת תחליטו להשתגע בפורים השנה, ולהתחפש לאחת והיחידה יוספה סרור, הנה כמה טיפים מהמקור: "ללבוש את הצבעוניות שאני לובש, את המגפיים, את התכשיטים, את הצעיפים שאני לובש, לעשות את הבלונד, לקצץ את השיער". אבל אל תתאמצו יותר מדי, כי כמו שיוספה אומרת:" יוסי יש רק אחד, קשה לחקות אותי".

וואלה! סלבס ניסתה להתחפש לאורית פוקס יצא לה לוק נאטורל.

מה אתם חושבים על התחפושות של יוסי? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully