וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה נגמר: דניס והדר מ"חתונה ממבט ראשון" נפרדו

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 0:53

כשנתיים אחרי שהכירו תחת החופה במסגרת ריאליטי השידוכים - הדר ברייר הודיעה היום כי היא ודניס רוסקוב החליטו לסיים את הקשר הזוגי מעורר התקווה שלהם. "בתוך תוכי כרסם בי החשש שאנחנו רוצים דברים שונים, בעתיד הקרוב או בכלל", הסבירה. וואלה! סלבס אוף

דניס רוסקוב, הדר ברייר. אור גפן,
כבר לא. דניס רוסקוב והדר ברייר/אור גפן

כאילו המצב לא מספיק נורא, דניס רוסקוב והדר ברייר - אחד הזוגות הכי חמודים ומעוררי תקווה שיצאו מהריאליטי "חתונה ממבט ראשון" - החליטו שלא תהייה חופה נוספת עבורם. למה? כיוון שאחרי כמעט שנתיים של זוגיות, חלקה מתוקשרת מאוד, החליטו לסיים את מערכת היחסים... זאת למרות שרק לא מזמן תכננו ללבוש שוב בגדי חתן וכלה ורמזו שהם עומדים לעשות זאת רשמית, כדת מה וישראל, מול המצלמות של וואלה! סלבס.

רכלו על הפרידה של הדר ודניס גם באינסטוש

ברייר, פרסמה היום (שני) ברשת פוסט תחת הכותרת "נפרדנו כך", שבו הסבירה מה עבר על השניים ש"התחתנו" במסגרת העונה השלישית של ריאליטי השידוכים, בתקופה מאז שהמצלמות עזבו אותם והם נותרו זה עם זו. "כשהגעתי לתוכנית, עוד בתקופת המיונים, היה לי ברור לאיזו מטרה אני מכוונת. שבעתי מדייטים ריקים, ממערכות יחסים שלא מובילות לשום מקום, שבעתי מאכזבות ושברון לב. ידעתי שאני מכוונת למשפחה משלי. משלנו. לשמחתי התמזל מזלי ופגשתי את דניס בתוכנית, מה שהוביל לקשר שלנו, כמעט שנתיים של חברות נפלאה", כתבה.

דניס רוסקוב, הדר ברייר מצטלמים ל"ברטה". Hippie films,
אוף. דניס והדר בימים שמחים יותר/Hippie films
הדר ברייר, דניס רוסקוב. פול סגל
את תקופת הקורונה הם העבירו יחד.../פול סגל

"אבל... בתוך תוכי כרסם בי החשש שאנחנו רוצים דברים שונים, בעתיד הקרוב או בכלל. אם זה משיחות שעשינו, או כפועל יוצא מדרך מחשבותינו, או מהפירוש של כל אחד מאיתנו של 'מהו אושר?'. ואני בחרתי. אני בוחרת להיות מאושרת בדרכי, אני בוחרת לא לזנוח ולו לרגע את המטרות שהצבתי לעצמי, אני בוחרת בשותפות שתוביל אותי, אותנו, למשפחה. כן... הכמיהה עודנה קיימת ומתעצמת. אז החלטנו להיפרד. החלטה משותפת שמגיעה בלב שלם וממקום של השלמה".

עוד בוואלה!

ההוא מ"חתונה ממבט ראשון" בתחתונים? תאשימו את הקיץ!

לכתבה המלאה

בעוד שהוא לא הגיב לדבר, ברייר המשיכה והבהירה ש"דניס אדם מקסים, צר לי שדרכינו מתפצלות, אבל משהו שלקחתי מהתוכנית הוא לא לוותר על עצמי. ונכון שיחסים זה עולם של פשרות, אבל לצערי יש פשרות שלא ניתן לבצע".

"את השבוע האחרון אני מעבירה אצל אחותי בגן יבנה (מצאתי עיתוי... אבל אין עיתוי מתאים לפרידה כמו גם למבצע צבאי, מסתבר ולהבדיל). אני מזדהה עם תושבי הדרום והעוטף ומלאת הערצה כלפיהם... יחד עם זאת, אני מתחילה שוב בדרך חדשה, אך הפעם אני סמוכה ובטוחה שאזכה בשאהבה נפשי. אני אופטימית, ומחבקת את העבר, את ההווה ויודעת שאזכה לחבק את העתיד ולקבל חיבוק בחזרה", סיכמה.


וואלה! סלבס עדין מאמינה באהבה... לארוחה בת חמש מנות.

לא מזמן, הדר ודניס עוד נראו ככה:

הדר ברייר ודניס רוסקוב, שנה אחרי "חתונה ממבט ראשון"/ניר פקין
דניס רוסקוב, הדר ברייר בגן הבוטני בירושלים. רפי דלויה
לא צמודים יותר/רפי דלויה
דניס רוסקוב, הדר ברייר מצטלמים ל"ברטה". ניר פקין
כבר לא תראו אותם כחתן-כלה. הדר ברייר ודניס רוסקוב/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully