וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוא מ"חתונה ממבט ראשון" בתחתונים? תאשימו את הקיץ!

20.6.2020 / 2:00

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם כשהטמפרטורות עולות, רותם סלע יוצאת להתאוורר, טום באום מוריד את הבגדים והראפרית קארדי בי עירומה לגמרי. צפו. וואלה! סלבס עממית

קארדי בי בביקיני (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל מיכל אנסקי קונה במכולת. ניקול ראידמן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל גולן - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 20.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
קארדי בי/צילום מסך, אינסטגרם

בקרוב יהיה כל כך חם, שהראפרית קארדי בי כבר הסירה את כל הבגדים כדי למנוע את כתמי זיעה. כלומר, את החזייה החליטה להשאיר על הגוף משם מה, אבל מלבדה? #הלבשה_תחתונה מיותרת.

רק נראה נוצץ 20.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
רותם סלע/צילום מסך, אינסטגרם

בקרוב יהיה כל כך חם, שרותם סלע כבר צריכה לפתוח כבר כעת את פתחי האוורור בבית, תוך כדי שהשיר "#צאי_אל_החלון" מתנגן ברקע. או שלא, למרות שהיא באמת יצאה מהחלון!

רק נראה נוצץ 20.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
דניס רוסקוב/צילום מסך, אינסטגרם

בקרוב יהיה כל כך חם, שהתפוס מ"חתונה ממבט ראשון" העונה לשם דניס רוסקוב (או "מאמי" או כל כינוי שגרתי אחר) כבר מוכן להצטלם בתחתונים בלבד. טוב, הוא, רק תו לו תירוץ להתפשט עד סיום 15 הדקות שלו. #וואלה_זכינו

רק נראה נוצץ 20.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
טיטי איינאו/צילום מסך, אינסטגרם

בקרוב יהיה כל כך חם, שמלכת היופי במיל' טיטי איינאו כבר מצאה לעצמה מקום קריר יותר להעביר בו ימי חמסין - על יאכטה ב#לב_ים, אי שם בין הלגונותף המלחים והרוח הנושבת לקצף הגלים עם הדגים. או זה, או שנרדמה בזמן הפלגה וצילמו אותה נחה, חבר'ה!

רק נראה נוצץ 20.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
טום באום/צילום מסך, אינסטגרם

בקרוב יהיה כל כך חם, שכוכב הנוער המשעשע טום באום משוויץ בפיגורה שלו #טופלס כמו גבר-גבר, גם אם לבוזגלו קצת פחות נוח. חודש גאווה שמח.

רק נראה נוצץ 20.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
קים אור אזולאי/צילום מסך, אינסטגרם

בקרוב יהיה כל כך חם, שמשולש הפיצה של כוכבת הרשת קים אור אזולאי נוזל כבר #מ_עכ_שיו_ווו

רק נראה נוצץ 20.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
קורין גדעון/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: קבלו עוד דעה לא פופולרית, בחסות קורין גדעון. מי אוכל מנת רחוב בפיתה, לא משנה מה היא מכילה שם בפנים... בלי המון, המון #טחינה? כזו מלאת עסיס ומתובלת שמטפטפת על האצבעות, הרצפה, הבגדים והפנים?!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully