וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי "חתונה ממבט ראשון": הדר ודניס מתחתנים שוב?

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 10:30

כשנה וחצי אחרי שנפגשו תחת החופה בריאליטי השידוכים שמתחיל עם "חתונה ממבט ראשון" - הדר ברייר שוב לבשה שמלת כלה לבנה, דניס רוסקוב הסביר מה הוא באמת מרגיש כלפיה ויחד גילו מה עדיף: בילוי בתחתונים או בחליפת טוקסידו? צפו. וואלה! סלבס הינומה

הדר ברייר ודניס רוסקוב, שנה אחרי "חתונה ממבט ראשון"/ניר פקין

לפני קצת יותר משנה, החיים של הדר ברייר ודניס רוסקוב השתנו לחלוטין: מזוג צעיר ואנונימי (יחסית), הפכו להיות מוכרים בקרב חובבי הריאליטי הישראלים בתור "ההם שתחתנו ב'חתונה ממבט ראשון'" - תכנית השידוכים שמתחילה תחת החופה, שהפכה אותם לאנשים מוכרים, לפחות למשך כמה חודשים.

מאז, השניים האלה לא רק שעדיין יחד, אלא הסכימו ללבוש שמלת כלה וחליפת חתן שוב, אבל לא כדי לעשות את זה רשמי כדת וכדין (ולא רק עבור הפקת הטלוויזיה), כלומר, עדיין לא. השניים פשוט השתתפו השבוע בהפקת צילומים לרגל עונת החתונות - ועל הדרך ניצלו את ההזדמנות כדי לענות לוואלה! סלבס על שאלות קשות בנוגע לזוגיות הצמודה שלהם.

רכלו על דניס והדר מ"חתונה ממבט ראשון" גם באינסטוש

דניס רוסקוב, הדר ברייר מצטלמים ל"ברטה". ניר פקין
שנה חלפה והם עדיין לובשים בגדי חתן-כלה. הדר ברייר ודניס רוסקוב/ניר פקין

תחושה של פלאשבק? כי צילומי האופנה בהפקה עם השמלות של "ברטה", התרחשה באותו האולם בדיוק שבו הדר ודניס "נישאו", לטובת ההשתתפות בעונה הקודמת של הריאליטי - "אקו מתחם אירועים". "נראה לי שלפני שנה וחצי, בול, היינו פה, משהו כזה", צחק דניס, "בתלבושות דומות. צבעים קצת אחרים אבל הז'אנר דומה".

לפי יותר משנה כשהדר לבשה שמלת כלה, לא הכרתם אפילו. מה השתנה מאז?
"מה השתנה? חוץ מזה שלמדתי לאהוב את הבחורה שראיתי בפעם הראשונה ולא הרגשתי כלום כלפיה", הסביר. "פתאום זה מרגיש, אותו מקום, אותם אנשים, אבל עם רגשות. פתאום עם משמעות", הוסיפה הדר, "זה כמו שאנחנו כל הזמן מסתכלים על האלבום של החתונה, אז כזה, אנחנו כבר לא נראים אחד לשני זרים בתמונות. פתאום פה, שינינו את הכל שנה אחרי... האנשים הם אותם אנשים רק שיש רגשות".

עוד בוואלה!

לכוכב "חתונה ממבט ראשון" יש חברה. לא תאמינו מי

לכתבה המלאה

בעוד שקצת התבלבלו כשנשאלו אם היו חוזרים על אותה החוויה שוב, וואלה! סלבס בדקה אם היא יכולה להיות קצת פולנייה ולשאול, מתי יעשו את זה רשמי ויתחתנו "על אמת". התשובה? מצחיקה. "האמת שעשיתי לדניס 'אמבוש', בחמש וחצי החברים שלנו יגיעו", צחקה הדר, כשבן הזוג שלה הוסיף "הטעימות זה, זה חברים שלנו? יואו, אמאל'ה, מרגש, אני מתחיל להזיע בידיים!".

דניס רוסקוב, הדר ברייר מצטלמים ל"ברטה". Hippie films,
בינתיים, הם נשואים רק במסגרת הריאליטי. דניס והדר בשמלה של ברטה/Hippie films

רק שאז, עברו לרגע של רצינות והבהירו שבפעם השלישית בבגדי חתן וכלה, תהייה מעורבת בעניין גם טבעת. "אין מצב שאנחנו נכנסים עוד פעם לבגדים האלה מבלי שזה יהיה הדבר האמיתי - אז כן!".

הדר, דניס עדיף בתחתונים בבית או בחליפת טוקסידו?
"טוקסידו, הוא מסתיר את מה שצריך להסתיר... לא, אני יכול להרים את המכנסיים מעל ל... דברים", ענה במקומה דניס ואז הדר הבהירה, "תראה איך הוא חתיך בטוקסידו, זה וואו, אין הוא פשוט מהמם ככה".

"את טוענת שהשמנתי?!", תהה דניס.


וואלה! סלבס תתחתן עם הבחור הראשון שיקנה לה מגש בורקס תפוח אדמה.

דניס רוסקוב, הדר ברייר מצטלמים ל"ברטה". ניר פקין
"מאמי, אתה מעדיפה אותי עם או בלי טבעת?"/ניר פקין
דניס רוסקוב, הדר ברייר מצטלמים ל"ברטה". ניר פקין
בשעה טובה. דניס והדר/ניר פקין
רק נראה נוצץ 20.6.20. אינסטגרם, צילום מסך
בחליפה או בתחתונים? דניס רוסקוב מדגמן עור חשוף/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully