וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטבח אל משמר הגבול: האירוע המפחיד של אבנר נתניהו

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 19:04

בנו של ראש הממשלה ובת הזוג שלו הגיעו לקניות בסופרמרקט אלא שאז - אחד העובדים החליט לצעוק בקול רם משפט נאצה, מה שגרם לזוג לפנות למנהל המקום על מנת למנוע מקרה חמור יותר. וואלה! סלבס מגן אנוש

אבנר נתניהו. ענת מוסברג,
כמעט נקלעו לתקרית אלימה/ענת מוסברג

אחרי ששמעתם על המקרה של שי מיקה יפרח והמקרה של איתי תורג'מן, נראה שגם אחד האנשים היותר מוגנים במדינה - בנו של ראש הממשלה - אבנר נתניהו ובת הזוג שלו לא חסינים בפני הפורעים, כך שלפני שעה קלה, היו השניים עדין למקרה שנאה שנגמר, בדרך נס, ללא אלימות וללא נפגעים והכל בזכות התושייה של הזוג המתוק.

אבנר נתניהו. ענת מוסברג,
עירבו את המנהל של המקום/ענת מוסברג

נתניהו ובת הזוג, נוי בר, הגיעו לסופרמרקט "ויקטורי" - שם, בזמן שהם עומדים בתור למעדניה, לצד לקוחות יהודים נוספים, הם שומעים את אחד העובדים קורא בקול רם "וואחד חומוס וואחד פול" כשלפתע, עובד ערבי אחר עונה לו: "איטבח אל משמר הגבול". בר, מתארת את התגלגלות המקרה: "המומים ומפוחדים כל הלקוחות בתור מחליפים מבטים. תסכול, כעס, פחד ובושה מציפים ברגע וקשה לבחור את הדבר הנכון לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אבנר נתניהו והחברה באירוע של ניקול ראידמן. ניר פקין, ניר פקין
ניצלו בנס/ניר פקין, ניר פקין

חברתו של נתניהו ממשיכה ומספרת: "ניגשנו להנהלה ותוך דקות עודכן מנכ"ל הרשת. הוא אמר לנו: "אצלי לא יהיו דברים כאלה. לקוחות שלנו לא ירגישו מאוימים. העובדים המעורבים יגיעו לשימוע ויפוטרו לאלתר". במעשה הזה הוא מנע את האסון הבא: יהודי פחות סבלני יכול היה להעיר ורק אלוהים יודע מה היה מתפתח במקום. יש מקום אחד בו היהודים חייבים להרגיש בטוחים בכל מחיר: מדינת ישראל, היא מדינת היהודים".

וואלה! סלבס שולחת חיבוקים ונשיקות לזוג החמוד.

אבנר נתניהו. ענת מוסברג,
מה אמא תגיד?/ענת מוסברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully