וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי תורג'מן וחברתו הותקפו על ידי ערבים ביפו

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 17:57

השחקן המוכשר הסתובב בדרום תל אביב וחיפש אחר רחוב מסוים, כשפנה לעובר אורח לקבלת עזרה - הוא לא ציפה שיאיים עליו ועל חברתו ברצח: "הלב שלי דופק, אני רועד מפחד". וואלה! סלבס המומה

איתי תורג'מן/אינסטגרם

נראה שהפרעות של הערבים נגד היהודים ולהפך לא נגמרות רק בערים המעורבות כמו עכו ולוד אלא מגיעות גם למרכז הארץ, ללב הבועה התל אביבית ופוגשות לא אחר מאשר את השחקן איתי תורג'מן וחברתו שהסתובבו בדרום תל אביב וכמעט נפלו קורבן למקרה אלימות. השחקן ההמום העלה פוסט בו הוא מתאר את מקרה האלימות שעבר.

איתי תורג'מן. ניר פקין
מקרה מזעזע/ניר פקין

"קרה לי דבר מטור, עכשיו, מטורף! אני הולך בדרך סלמה בתל אביב ושואל בחור על אופניים, 'היי אחי, תגיד איפה רחוב קיבוץ גלויות", מספר תורג'מנן כשכולו נסער, "ואז הוא אומר לי 'תקשיב טוב, אני לא אח שלך, אני עוד שנייה ארצח אותך. אני היום ארצח יהודים, היום אני רוצח יהודים אתה וחברה שלך' והתחיל לקלל אותנו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איתי תורג'מן, השקת זוג מנצח VIP 2021. ניר פקין
הותקפו על ידי ערבים/ניר פקין

הכוכב המפורסם ממשיך ומתאר את תחושתיו, "הלב שלי עכשיו דופק, דופק לי הלב אני רועד מפחד באשכרה אמצע תל אביב". למזלו, תורג'מן לא נפגע פיזית אך ללא ספק עבר חוויה טראומתית והוא מסרב להאמין שמקרה שכזה קורה במרכז תל אביב, שאגב התרחש גם כמה מאות מטרים מתחנת המשטרה.

וואלה! סלבס שולחת לתורג'י וחברתו חיבוק ענק.

איתי תורג'מן, השקת זוג מנצח VIP 2021. ניר פקין
תהיו חזקים/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully