וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מיקה וארוסה נמלטו ממסעדה שהוצתה בצפון

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 1:04

הכוכבת ובן הזוג שלה הגיעו לעיר עכו לצורך צילומים של יפרח, כך שבזמן ששהו במסעדת "אורי בורי" החלו התפרעויות מחוץ למסעדה והמסעדה הוצתה באש - למזלם של הזוג המאורס, הם הצליחו להימלט מהמקום ונמצאים בבית חבריהם שבעיר. וואלה! סלבס רק בריאות

שי מיקה יפרח/צילום ביתי

נראה שהמצב בארץ ממשיך להסלים ותוך כדי שיגור הרקטות, ישראל נמצאת גם תחת מתקפה מהבית כשהתושבים הערבים ממשיכים לפגוע באזרחים יהודים, כך שלפני מספר שעות גם שי מיקה יפרח ובעלה, מאור ויצמן, היו נתונים תחת מתקפה שהסתיימה בהצתה של המסעדה בה ישבו לאכול ארוחת ערב.

שי מיקה יפרח. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
נקלעו במסעדה שעלתה באש/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

יפרח ובעלה לעתיד הגיעו למסעדת "אורי בורי" שבעכו בשעות הערב, כך שבמהלך הארוחה - החלו התפרעויות מחוץ למסעדה מה שהסלים עם הזמן לכדי הצתה של המקום בזמן שבפנים יושבים הסועדים. למזלם של הזוג המאורס ושאר באי המקום, הם הצליחו להימלט בזמן כך שיצאו ללא פגע מהמקום. מהמסעדה, ברחו השניים אל המלון הנמצא בקרבת מקום, אך גם שם החלו התפרעויות והצתת המקום. כרגע השניים נמצאים בבית חברים בעכו.

מיקה מסרה לוואלה! סלבס: "הכל בסדר, אנחנו בסדר, עברנו את הסיוט של החיים שלנו. אני עדיין בהלם ולא מבינה מה קורה אבל אנחנו בסדר. אנחנו כרגע בבית של חברים בעכו ומחכים להוראות". שיהיו חזקות טובות.

וואלה! סלבס שולחת חיבוק ענק לשי ומאור ומקווה שהכל יעבור בשלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שי מיקה יפרח. אינסטגרם, צילום מסך
נמלטו מהמסעדה/צילום מסך, אינסטגרם
שי מיקה יפרח. אור גפן,
נמצאים במקום בטוח/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully