וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאק אפרון לא הרס את הפנים שלו בניתוח פלסטי!"

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 15:36

ראיתם את התיעוד של זאק אפרון - שהצית שמועות על כך שההוליוודי עבר ניתוח פלסטי אחד יותר מדי ששינה את פניו? בעוד שהתגובות על הלוק היו רעות במיוחד, חבר מפורסם שלו נכנס במלגלגים והכריז שאם השחקן היה עובר ניתוח, "זה כמו למרוח צבע על פיקאסו". וואלה! סלבס מפוסלת

זאק אפרון. אילוסטרציה, צילום מסך
גרסת 2021? שונה. זאק אפרון בעבר (שמאל) וכיום/צילום מסך, אילוסטרציה

האם זה תורם של הגברים המפורסמים של תעשיית הבידור הגלובלית להגזים עם הטיפולים הקוסמטיים ולהפוך ל... גרסה שונה לגמרי של עצמם? בעוד שהעולם התרגל לכך שנשים נוצצות עוברות ניתוחים פלסטיים על מנת לשמר את המראה ולמעשה עושות רושם של ליידיז קצת פחות "טבעיות", הטרנד החדש בהוליווד הוא גברים מוגזמים. זה לפחות מה שעבר על דה וויקנד (לטובת קליפ חדש וחתרני, ברור שלטובת קליפ) ובתקופה האחרונה, מתברר שגם על השחקן זאק אפרון.

עשה או לא עשה ניתוח? רכלו על זאק אפרון גם באינסטוש

מי שנחשף לעולם כנער מוכשר בלהיט "היי סקול מיוזיקל" והתבגר לכוכב קולנוע מסוקס שכיום כבר בן 33, נטש בשנה שעברה את אל.איי לטובת מגורים באוסטרליה ועדיין מאוד מסקרן את האמריקאים, הופיע בסרטון חדש שעורר גל של שמועות וביקורת על המראה שלו. הכל כיוון שאולי, במקרה, בטעות, עבר הליך קוסמטי אחד יותר מדי, כזה ששינה לחלוטין את פניו. אז זהו, שכרגע, מקורב לאפרון הלוהט, טוען השמועות מגוחכות!

זאק אפרון. Jason Merritt, GettyImages
אתם בטח זוכרים אותו ככה.../GettyImages, Jason Merritt
זאק אפרון. פייסבוק, צילום מסך
אבל מה, הוא לא עשה כלום לפנים?/צילום מסך, פייסבוק

בעוד שאפרון התעלם מהבאזז השלילי - אחד מחבריו הקרובים ביותר של זאק ביבשת התחתונה, מגיש הרדיו האוסטרלי קייל סנדילנדס, יצא להגנתו ונכנס במבקרים שצחקו על הלוק המחודש של חברו מהוליווד. "לחשוב שהוא יעבור ניתוח זה כמו לקבל ציור של פיקאסו ולאפשר לילד לצבוע עם צבע גואש על כולו", אמר בסוף השבוע, "למה לטרוח?". בהמשך, הוסיף שאם ידידו הטוב היה עובר ניתוח, הוא היה אחד האנשים הראשונים בעולם שהיה יודע על כך ולא אומר מילה.

זו לא הפעם הראשונה שהפיגורה של אפרון מדוברת על ידי מעריציו (ושאר העולם) - כיוון שתחזק לאורך הקריירה שלו שרירים וריבועים בלתי אפשריים בבטן - אך כעת יש כאלה שמתרצים את הפנים החדשות שלו, בכך ששבר את הלסת אי שם בשנת 2013. לא ברור אם הפציעה הישנה קשורה למראה הנוכחי, אבל התוצאה? שונה בהחלט.


וואלה! סלבס ניתחה את הלסת רק כדי שתוכל להכניס כמה שיותר מאכלים לפה שלה בבת אחת.

עוד בוואלה!

זאק אפרון "כמעט מת אחרי שנדבק בזיהום מסכן חיים"

לכתבה המלאה

זאק אפרון: ניתוח קוסמטי מוגזם או שכל הבאזז סתם?

סתם...
מוגזם!
1058 משתתפים
זאק אפרון בטקס פרסי MTV. GettyImages
פאר היצירה. אפרון/GettyImages
זאק אפרון. ספלאש
שונה או לא שונה. זאק אפרון/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • זאק אפרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully