וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציאת אל.איי: הכוכבים שנטשו את הוליווד בשנה האחרונה

3.4.2021 / 0:07

חשבתם שמסע בני ישראל שיצאו ממצרים היה קשה? כי נטלי פורטמן, ניקול קידמן, הנסיך הארי ועוד כמה מהכוכבים הגדולים של השואו-ביזנס העולמי, החליטו "לברוח" מעיר המלאכים בתקופת מגיפת הקורונה - לטובת חיים שונים מאלה עם הפפראצי והמעריצים. וואלה! סלבס שלח את עמי

כוכבים שעזבו את לוס אנג'לס בתקופת מגיפת הקורונה. מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS
הבריחה הגדולה מהוליווד?/מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!

יש כאלה שהעבירו את השנה האחרונה שחלפה על העולם - זו עם ההגבלות והסגרים, זו שבה כולם כנראה בילו הרבה יותר שעות בבית מאשר בעבר, לא הפסיקו להזמין משלוחי כדי להעביר את הזמן ותודה לנגיף הקורונה - ב'שגעת' בין ארבעה קירות, כשהם מתבודדים מהעולם בחדר האינטימי שלהם. ויש כאלה שהחליטו שאותם הקירות כבר פחות מוצאים חן בעינם, אז אולי הגיע הזמן לרענן את העניינים ולעבור.

בעוד שלאדם הממוצע קצת פחות נוח להתחיל לארוז את החיים בארגזים במהלך מגיפה עולמית, כוכבי הוליווד המעושרים לא רואים בזה בעיה, כי יש מי שיטפל בסידורים עבורם, כך שבשנה האחרונה לא מעט מצליחנים מתעשיית הכוכבים החליטו שמאסו בחיים בלוס אנג'לס והגיע הזמן לנסות משהו אחר - באופן זמני, או קצת יותר.

רכלו על כוכבי הוליווד הנוטשים גם באינסטגרם

לרגל חג החירות, זה שבו על פי המסורת משה שחרר את בני ישראל מעבדות לחירות בארץ המובטחת, תוך כדי שהם עוברים את "יציאת מצרים" הקשוחה בדרך, וואלה! סלבס אספה כמה מסיפורי "יציאת הוליווד" מהתקופה האחרונה. כל סטאר והסיבה שלו, כולל הנחת סלב. כנראה.

seperator

זאק אפרון יודע שאוסטרלים נהנים יותר

זאק אפרון בטקס פרסי MTV. GettyImages
היבשת האוסטרלית חמה יותר בזכותו. זאק אפרון/GettyImages

מתברר שהשחקן המסוקס (שלנצח ייזכר גם בגלל "היי סקול מיוזיקל") התאהב בחיים מחוץ לאמריקה עוד לפני שכולם ידעו מה זה "קורונה" - כך שבמהלך טיול שזאק אפרון ערך באוסטרליה בשנת 2019, החליט שכל כך טוב לו שם, שהוא פשוט לא חוזר הביתה! כאשר משרד הפנים של היבשת התחתונה אישר את הארכת שהותו, דוברו מסר שהוא כבר לא שוהה באזור "לצורך ענייני עבודה". בהמשך דווח שהחתיך רכש בית בעיירה החביבה על הסטארים המקומיים, ביירון ביי ואפילו מצא לעצמו בת זוג חדשה שם, כך שאפשר לבנות על זה שלא יקפוץ לבקר באל.איי בתקופה הקרובה.

הרילוקיישן של נטלי פורטמן

נטלי פורטמן עם הבת בחוף הים. splash
פאן דאון אנדר. נטלי פורטמן באוסטרליה/splash

כבר יותר מחצי שנה שהשחקנית זוכת האוסקר עם השורשים הישראליים, נטלי פורטמן, מבלה עם בעלה, הכוריאוגרף הצרפתי בנג'מין מילפייה והילדים באוסטרליה - ולא רק כדי לטייל או לבחון קנגורו וקואלה מקרוב - אלא כנראה כדי להתחמק משיגעון הקורונה בלוס אנג'לס. בשבועות האחרונים, אולי בהמלצת ידידה, הכוכב האוסטרלי של סרטי "ת'ור" (בהם היא משתתפת) כריס המסוורת', פורטמן ובעלה תועדו כשהם בוחנים בתים לרכישה בעיר סידני, ממש רגע אחרי שפרסמה ברשת עד כמה היא "נדהמת מיופייה של אוסטרליה ומהאנשים שחיים בה". זה אומר שייקח לה קצת יותר זמן לטוס לבקר את קרובי המשפחה כאן בארץ?

מושבם המלכותי החדש של הנסיך הארי ומייגן

מייגן מרקל והנסיך הארי. GettyImages
מחוץ לעיר המלאכים. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

נדמה שאין אדם בעולם שלא שמע על המעבר של הנסיך הארי ומייגן מרקל מאנגליה הצוננת לקנדה ואז לקליפורניה החמימה - כאשר החליטו לפרוש מתפקידם הציבורי כ"בני מלוכה בכירים", מה שזעזע את משפחתה של המלכה אליזבת'. בעוד שאת תחילת 2020 העבירו בעיר המלאכים, מהר מאוד מייגן והארי החליטו שמחייה בלב לבה של תעשיית הבידור פחות מתאימה להם, כך שבקיץ הדוכסים מסאסקס עברו להתגורר כ-100 ק"מ צפונה משם, בעיירה סנטה ברברה, סמוך לחברתם אופרה ווינפרי. דובר של הזוג, הסביר שבנם "ארצ'י באמת שמח, ויש לו קצת מקום לרוץ בחופשיות... הדוכסים נרגשים להיות בעיירה ולהיות חלק מהקהילה, זו תקופה ממש שמחה עבורם כמשפחה".

גוון סטפני טועמת את החיים הפשוטים

גוון סטפני ובלייק שלטון בטקס הגראמי. GettyImages
קאנטרי בוי אנד גירל. גוון סטפני עם בלייק שלטון/GettyImages

כמו בהרבה מקומות אחרים בעולם שהתנהלו תחת סגר מחמיר והמון בהלה - גם קליפורניה לא הייתה קלה, במיוחד עבור הפופסטאר גוון סטפני וארוסה, כוכב הקאנטרי ושופט "דה וייס" בלייק שלטון, שהתפנו עם שלושת ילדיה של הזמרת (מנישואיה הקודמים) לחוות הענק שלו במדינת אוקלהומה. במהלך השנים שזוג הזמרים הזה יחד, אמנם בילו לדבריהם "שבוע פה, שבוע שם" בחווה בגודל 1,200 דונם (!), אבל סיפרו בראיונות שזו הייתה הפעם הראשונה שבה ממש חוו יחד את העונות מתחלפות, עם הטבע המקומי באזור הזה של ארצות הברית. אז אולי רק תגיעו לעבוד בלוס אנגל'ס?

השיבה להומלנד של ניקול קידמן

ניקול קידמן, קית' אורבן בטקס גלובוס הזהב 2020. GettyImages
בידוד מועדף. ניקול קידמן עם קית' אורבן/GettyImages

ברגע שהבינה שאין טעם להישאר בלב העניינים של תעשיית הבידור בחורף שבעבר, ניקול קידמן ארזה את בעלה, הזמר קית' אורבן ועפה עם משפחתם למולדתה אוסטרליה - שהייתה תחת סגר הדוק במיוחד. המהלך עורר ביקורת ציבורית, כיוון שאלפי אזרחים אוסטרלים לא הצליחו להיכנס למדינה בגלל מגבלות תעופה מחמירות, בעוד שהזוג הנוצץ לא רק קיבל אישור כניסה מיוחד, אלא שניקול וקית' גם הורשו להתבודד בבית במקום בבית מלון כפי שהורתה הממשלה. מאז, הם עוד נמצאים בביתם שביבשת.

לדוגמנית ג'יג'י חדיד הייתה חווה

בלה חדיד, ג'יג'י חדיד. ווג אינסטגרם, צילום מסך
נהנות בכפר. ג'יג'י ובלה חדיד/צילום מסך, ווג אינסטגרם

כאשר העולם נחשף לנגיף הקורונה המלחיץ - כולם גילו גם שדוגמנית העל ג'יג'י חדיד נושאת ברחמה את בתה המשותפת עם הבויפרנד, הזמר זאין מאליק, כך שלא היה מפתיע שעם הטלת המגבלות, לקחה אותו (עם כמה בני משפחה אחרים, בהם אחותה בלה חדיד והזמרת דואה ליפה, בת הזוג של אחיהן הקטן) מלוס אנג'לס עד לחווה הכפרית של משפחתה בפנסילבניה. בעוד שרוב המשפחה חזרה הביתה, בהוליווד מרכלים שג'יג'י, זאין והילדה נשארו בחווה, שם ילדה את הבייבי.

ביזי פיליפס אנד דה סיטי

ביזי פיליפס מתוך "קוגר טאון". imdb
אוויר נקי או משהו. ביזי פיליפס/imdb

כוכבת הטלוויזיה ביזי פיליפס ("קוגרטאון", "זרוקים ויורמים") עברה לאחרונה מעיר המלאכים לניו יורק עם בעלה ובנותיהם, בגלל דאגות בריאותיות שלאו דווקא קשורות לנגיף המעצבן. "אני לא מכירה אדם מז*** אחד באל.איי שלא סובל מתסמונת מעי רגיז... זו הסיבה שכולם מוותרים על מאכלים עם גלוטן וחיטה, אבל אולי זו בכלל הרעילות של העיר שגורמת לזה", סיפרה פיליפס בראיון לפני כמה חודשים, "כשהשריפות בהילס התחילו שוב השנה, היה את הרגע הזה שבו פניתי לבעלי ואמרתי ש'אנחנו צריכים לעזוב. אנחנו צריכים ללכת למקום עם אוויר נקי'". רגע, היא ביקרה מתישהו בעבר בניו יורק?

ג'יימס ואן דר ביק עושה את טקסס, בייבי

ג'יימס ואן דר ביק. GettyImages
חיפש את הקריק? ג'יימס ואן דר ביק/GettyImages

זוכרים את דוסון מהדרמה "דוסון קריק", ג'יימס ואן דר ביק? כי השחקן החליט לנטוש את ביתו בשנים האחרונות ויחד עם אשתו, חמשת ילדיהם ושני כלבים שאימצו, עזבו את החוף המערבי - דווקא לטובת מדינת טקסס הלוהטת. "אני חושבת שאנחנו בתקופה שבה אנשים רוצים להתחבר מחדש לטבע", סיפרה אשתו קימברלי ואן דר ביקביקרה איתו כמה פעמים בישראל, בגלל אמונתם בתורת הקבלה) בפודקאסט, אחרי שסיימו טיול קמפינג משפחתי בן 10 ימים במדינת הבית החדשה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully