וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאק אפרון "כמעט מת אחרי שנדבק בזיהום מסכן חיים"

29.12.2019 / 15:03

מתברר שבימים האחרונים, השחקן ההוליוודי הצעיר נקלע למצב שבין חיים ומוות, ככל הנראה בגלל שנדבק בחיידק אלים בעת צילומים בפפואה ניו גינאה. הכל, תוך כדי שהוא מצלם תכנית אתגרית בשם "להרוג את זאק אפרון". וואלה! סלבס חסרת מנוח

אימג'בנק GettyImages

איזו דרמה, מתברר שבימים האחרונים, הוליווד כמעט איבדה את אחד השחקנים הצעירים הלוהטים ביותר שלה - זאק אפרון - זה שהתחיל את הקריירה ב"היי סקול מיוזיקל" ומאז הפך לתופעה מתפשטת, כלומר כזה שגם הבנות וגם הבנים רוצים שיוריד את הבגדים וכיכב בלא מעט סרטים על המסך הגדול. מי ידע שבגלל צילומים בפפואה ניו גינאה האקזוטית, אפרון יגיע למצב מסכן חיים, שהוביל לפינוי חירום שלו לבית חולים מערבי.

על פי הדיווחים המלחיצים, ימים ספורים לפני חג המולד, השחקן בן ה-32 שלמרבה האירוניה צילם בגינאה תכנית דוקומנטרית בשם "להרוג את זאק אפרון" (!) - נדבק ב"זיהום שנבע מחיידק טיפוס אלים או טפיל אחר בעל תכונות דומות" - מה שהוביל למצב חירום רפואי שבגללו ההוליוודי היה "תלוי ממש בין חיים או מוות". הצילו!

אחלו לזאק אפרון רפואה שלמה גם באינסטגרם

זאק אפרון בטקס פרסי MTV. GettyImages
אתם בטח זוכרים אותו ככה... זאק אפרון/GettyImages
זאק אפרון בפפואה ניו גינאה. אינסטגרם, צילום מסך
אבל ככה הוא נראה לאחרונה, כשצילם בפפואה גינאה החדשה/צילום מסך, אינסטגרם

אפרון, חסון, בריא, שרירי וממש לא ביישן שכמותו, צילם בתקופה האחרונה תכנית דוקו-אקסטרים, שבמהלכה נכנס לג'ונגל מבודד באי אקזוטי למשך 21 ימים, כשהוא מבודד מהציוויליזציה. עם זאת, מתברר שבמהלך הצילומים בפפואה נדבק בנגיף האלים, מה שאילץ את צוות הצילום להפסיק את הצילומים ולהטיס אותו בדחיפות עד לבריסבן שביבשת אוסטרליה, שם אושפז בסודיות בבית חולים פרטי וקיבל טיפול מציל חיים.

עוד בוואלה!

האם סרטון סקס של זאק אפרון דלף לרשת?

לכתבה המלאה

רק אז, אחרי שמצבו התייצב, התברר שהמצב המסוכן עשוי היה לגרום למותו (אז באמת היו הורגים את אפרון) - כך שאחרי כמה ימים של השגחה הועבר לביתו שבלוס אנג'לס בערב חג המולד, בשבוע שעבר. "הפעם האחרונה שבה ראו את זאק הייתה כמה ימים לפני תחילת הצילומים, כשבילה עם המדריך המקומי", סיפרו מקורבים לשחקן, "יכול מאוד להיות שאם לא היו מטיסים אותו לבית החולים באוסטרליה בזמן, אלה היו הצילומים שבהם היה מאבד את חייו". פיו.


וואלה! סלבס מתה רק כשמישהו אחר מסיים לה את הקינוח.

זאק אפרון בפפואה ניו גינאה. אינסטגרם, צילום מסך
מי הדביק אותו בחיידק האלים? אפרון שט/צילום מסך, אינסטגרם
זאק אפרון בפפואה ניו גינאה. אינסטגרם, צילום מסך
אפילו התנינים היו פחות מסוכנים/צילום מסך, אינסטגרם
זאק אפרון בפפואה ניו גינאה. אינסטגרם, צילום מסך
לפני המחלה המבהילה, הוא חייך. אפרון וחבר/צילום מסך, אינסטגרם
זאק אפרון. ספלאש
רק בריאות. זאק אפרון בפוזה טיפוסית/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • זאק אפרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully