וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מגלה: "השתכרתי וכמעט איבדתי אצבע... בעלי זרק אותה לאשפה"

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 12:29

לא בטוח שלשתות אלכוהול על הבוקר זה רעיון טוב, רק תשאלו את הוונדר וומן גל גדות - שביקשה להכין לעצמה נשנוש לצד הקוקטייל... אבל סיימה עם חתיכה מהאצבע שלה שנזרקה לפח האשפה. וואלה! סלבס לא מושלמת

אם עד כה חשבתם שהכוכבת הישראלית הכי גדולה בעולם, גל גדות, פשוט מושלמת - דעו לכם שגם היא לא 100 אחוז... בגלל אירוע סופר מלחיץ שעברה בחודשים האחרונים וכמעט הותיר אותה בלי אצבע. בסוף השבוע, הוונדר וומן שמטפחת בימים אלה בת שלישית ברחמה, התראיינה לתכנית של ג'ימי קימל (מהבית, כמובן) - אז פטפטה על ההיריון, החיסונים בישראל והתאונה מלאת הדם שקרתה לה בזמן שהייתה שיכורה בצהרי היום, במהלך הסגר שעברה עם משפחתה בלוס אנג'לס - כשניסתה לבשל כשהיא קצת שיכורה, יחד עם בעלה, ירון ורסנו.

רכלו על התאונה של גל גדות באיסטוש

"בסגר עשיתי את הדברים הרגילים שכולם עשו, בחיי, בישלתי המון, יותר מדי, שתיתי, כנראה שיותר מדי אלכוהול. בתחילת המגיפה, כשאתה שותה קוקטייל מימוזה או סנגרייה, או מה שלא יהיה כבר ב-11 בבוקר, עשיתי את זה ואז החלטתי לחתוך סלט כרוב. זה מה שהתחשק לי. אז בזמן החיתוך, קצצתי את הקצה העליון של האצבע שלי... אין לי תחושה שם, אני מחכה שהיא תחזור, אבל זה לא קורה", הודתה.

גל גדות אצל ג'ימי קימל. יוטיוב, צילום מסך
"אז התחלתי לחתוך שיכורה...". גל גדות מסבירה/צילום מסך, יוטיוב

"חתיכה מהאצבע שלי נשארה על קרש החיתוך עם הכרוב, בעלי החזיק את החתיכה אבל כל כך נגעל שהוא פשוט שרק אותה למטחנת האשפה!", צחקה גדות, "אז שנינו צעקנו 'מה אנחנו עושים, איזה בלאגן'... לא הלכנו לבית החולים, לא היה כבר מה לעשות כי זה היה באשפה, לא נשאר כלום לתפור את זה. אני יודעת שזה יותר מדי מידע, מתנצלת, אני מרגישה איתך בנוח". שלא נדע.

בין השאר, גם דיברה על העובדה שהיא בהריון ואיך הבנות הבוגרות יותר שלה, אלמה (9) ומאיה (4), קיבלו את העובדה שתינוקת קטנטנה תצטרף למשפחה. "הן מתרגשות, בהתחלה קנינו קאפקייק לכל חבר במשפחה כולל הכלב ונשאר אחד נוסף, ששאלנו אותן למי הוא מגיע", נזכרה, "בהתחלה הן נתנו כל מיני שמות של בני משפחה ואז הצבעתי על הבטן שלי, כך שאלמה אמרה 'לאאאא'! אז שאלתי את מאיה מה יש לאמא בבטן, היא ענתה לי 'קאפקייק!'". חמודות.


לוואלה! סלבס אין בבטן בן, אלא שני קילו כרוב סגול שאכלה לפי כמה דקות.

עוד בוואלה!

גל גדות מגלה: השינוי המטריף שעבר על בעלה בגלל "וונדר וומן"

לכתבה המלאה
גל גדות אצל ג'ימי קימל. יוטיוב, צילום מסך
"האצבע, האצבע שליייי". בריאיון אצל ג'ימי קימל/צילום מסך, יוטיוב
גל גדות אצל ג'ימי קימל. יוטיוב, צילום מסך
התוצאה: דם, יזע ודמעות. גדות והאצבע/צילום מסך, יוטיוב
גל גדות, ירון ורסנו. ספלאש
מזל שבעלה של הוונדר, ירון ורסנו, היה שם. גל גדות ובעלה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully