וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדגם "האח הגדול": מי הזוכה שלכם בגמר עונת 2021? בחרו

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 0:14

שבועות ארוכים של שהות בין קירות הבית המצולם ביותר בישראל, תוך כדי שהם נכנסים ללב של הצופים - הביאו את מתמודדי "האח הגדול" ששרדו עד כה לרגע השיא. לפני גמר עונת 2021 של הריאליטי, וואלה! סלבס רוצה שתהמרו בפעם האחרונה מי ירד אחרון במדרגות. נא לבחור בהתאם

כוכבי "האח הגדול" 2021 בבריכה/באדיבות רשת 13

אומרים שריאליטי הוא לא כמו החיים האמתיים - אבל במקרה של עונת 2021 של "האח הגדול", שנמשכת כבר יותר מ-100 ימים - נדמה שכל מה שבין הבית המצולם ביותר במדינה למה שקורה מחוצה לו קצת התערבב ופרט על רגשות הצופים, אפילו קצת יותר מאשר עוד "סתם" עונה של תכנית מציאות.

מה לא התרחש במהלך העונה שהחלה אי שם בסיומה של השנה האזרחית הקודמת: דייר שהוצא מהבית ימים ספורים אחרי שנכנס, אחר שפרש ועוד אחד שנזרק ממנו (היוש, יהודה!) למרות שכולם היו בטוחים שיגיע לגמר. אורחים כמו ניקול ראידמן ואייל גולן שהגיע להפתיע חברה ותיקה, מתחרים שהיו בטוחים שיהיו בגמר אבל הודחו באמצע הדרך, מחנות, ציוצים, משימות, אמהות מנותקות שחזרו לחיים, קשר חברי שעורר המון הדים (כן, לינור, מדובר בך). אבל זהו, בשבוע הבא זה נגמר, כשהמנחים לירון ויצמן וגיא זוארץ יכריזו על המנצח של הסיבוב הנוכחי. אז מי הוא יהיה?

רכלו על משתתפי "האח הגדול" גם באינסטגרם

האח הגדול. מתוך האח הגדול רשת 13, צילום מסך
מי זוכה ומי בוכה? כוכבות "האח הגדול" 2021/צילום מסך, מתוך האח הגדול רשת 13
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
פאן להם. כוכבי "האח הגדול" מתנשקים/צילום מסך, רשת 13

יכול להיות שמדובר באורן השף השובב, תום הצ'ארמר שהפך לחברו הטוב, קארין הדרמטית או בכלל באלמוג שזכתה ליותר מטיפת מזל? יכול להיות שהזוכה יהיה דווקא רמי הבוגר שהפתיע במהלך העונה, ג'וזי עם הטאץ' הפריזאי, או דווקא זהבה המרגשת - מי שעליה הימרתם כמנצחת כבר בשבוע הראשון של התחרות.

כמה ימים ספורים בטרם תצפו בגמר העונה שבו הצופים יבחרו מי יכנס לרשימת המנצחים של "האח הגדול" - ומי יעלם לעולם שכולו כוכבי ריאליטי לשעבר (כמו מרבית משתתפי עונות העבר של התחרות) - וואלה! סלבס החליטה לערוך מדגם אחרון ולתת לכם להמר על זהות המנצח של עונת הריאליטי הנוכחית: אז הצביעו למי שלדעתכם ינצח ב"האח הגדול". בחרו בהתאם.

מי המנצח שלכם בגמר "האח הגדול" 2021?

רמי ורד
אלמוג חדד
תום חיימוב
ג'וזי זירה
קארין עליה
אורן אסידו
זהבה בן
38160 משתתפים
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
על מי הם יכריזו כמנצח העונה? המנחים גיא זוארץ ולירון ויצמן/צילום מסך, רשת 13
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully