וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הכניסה השנייה, מי מהחדשים של "האח הגדול" יגיע הכי רחוק?

5.2.2021 / 0:25

צופי הריאליטי בבית המצולם במדינה שמחו שפרצופים חדשים נכנסו לריאליטי כדי לתבל את העניינים - אבל ההיסטוריה מלמדת שלאף אחד מה"הכניסה השנייה" אין סיכוי לנצח. וואלה! סלבס רוצה לדעת, מי מהם יגיע לסוף העונה לדעתכם: השף, הדובר, הקצבית או נועה יונני? אתם בוחרים

האח הגדול: במי הייתם נותנים אמון מוחלט?/רשת 13

כחודשיים חלפו מאז תחילת עונת 2021 של "האח הגדול" - כשלירון ויצמן וגיא זוארץ מובילים את הקהל בין עלילות הדיירים, אלא שצוחקים, רבים, מתווכחים, מודחים ואפילו מתאהבים בין המצלמות בבית המדובר ביותר במדינה. תכנית ריאליטי?

אלה החיים של גל, רמי, לינור, יהודה, ג'וזי והשאר כבר כמעט חודשיים, בהם היו כאלה שהודחו במפתיע, כאלה שנשבר להם הלב וכמובן, כמו בכל פעם שהתכנית בבית הסגור משודרת - המון דמעות לצד שטויות. רק שהשבוע, רק לפי כמה ימים, משתתפים חדשים הגיעו כדי "להסעיר" את האווירה שם במתחם.

רכלו על דיירי "האח הגדול" החדשים גם באינסטגרם

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
יעשו כיף עד הגמר? דניאל לוין ואלמוג חדד ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

נכון, כמו בכל עונה, מה שצפוי לטלטל את הבית יותר מכל, הוא כניסת הדיירים החדשים - שישיית מתמודדים שככל הנראה ישנו את הדינמיקה של המשתתפים ה"וותיקים", למרות שעד כמה לא ריגשו במיוחד. הרי התוספות הטריות לתחרות מכניסות רוח חדשה לבית המצולם, במיוחד שבחבורה נמצאים משתתפת ריאליטי שחזרה לסיבוב שני, שף טלוויזיוני, עורך דין רווק חדש לטובת הבנות שלא מצאו אהבה מול המצלמה בשבועות הקודמים ועוד כמה מעריצים של זהבה בן. תענוג.

עוד בוואלה!

אייל גולן היה מפרגן לדניאל חודשיים ב"האח הגדול"? הצביעו

לכתבה המלאה

עכשיו, כשכבר קצת הספקתם להכיר את אופיר, דלית, אורן, נועה, דניאל ואלמוג, וואלה! סלבס החליטה לתת לכם להמר על משתתף "הכניסה השנייה" שאולי יצליח לטרוף את הקלפים בעונת הריאליטי הנוכחית: האם לדעתכם אחד מהם יהיה המנצח של "האח הגדול" 2021, או כמו שההיסטוריה של התכנית מלמדת, כל החבורה תודח בזה אחר זו? או לייתר דיוק, מי מהם יחזיק הכי הרבה? בחרו בהתאם.

למי מדיירי "הכניסה השנייה" יש סיכוי להגיע לגמר "האח הגדול"?

אלמוג חדד
אופיר לוי
דלית דוידוב
נועה יונני
אורן אסידו
דניאל לוין
10099 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully