וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן היה מפרגן לדניאל חודשיים בריאליטי? הצביעו

22.1.2021 / 0:02

גיליתם שרעייתו של הזמר, דניאל גרינברג, הייתה אמורה להיכנס לבית המצולם במדינה במסגרת העונה הנוכחית של "האח הגדול" - ואז החליטה שלא, למרות הצעה כספית אדיבה. אבל את וואלה! סלבס יותר מעניין לדעת מה אתם חושבים: אייל גולן היה מסתדר בלעדיה לתקופה ארוכה? סקר

דניאל גרינברג, האח הגדול/עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

כולם מדברים על המאמץ שכרוך בהגעתו של אדם, מפורסם ככל שיהיה, לתוך הפקה של תכנית ריאליטי - מי שבעצם צריך לנטוש את חייו ה"שגרתיים" והמוכרים למשך תקופה, לטובת צילומים, משימות ושאר הרפתקאות שנמשכים במקרה הטוב יום ארוך ובמקרה הקשוח יותר כמה חודשים ברציפות. כמו שאומרים, הכינו את הממחטות.

רכלו על אייל ודניאל באינסטגרם

אבל אף אחד לא מדבר על החברים, המשפחה והפמלייה שאותו משתתף ריאליטי משאיר מאחוריו, למשל דניאל גרינברג - שכפי שקראתם ממש כאן, אמנם זכתה להצעה של הרבה, המון כסף, על מנת לשוב ולהיכנס שנית לתוך בית "האח הגדול". אבל הפעם, בשונה מהסיבוב הקודם בשנת 2018, כשהיא לא רווקה צעירה, אלא אישה נשואה לזמר אייל גולן ואמה של תינוקת, העונה לשם מיאל גולן. שווה לה את הכסף? שווה למשפחה את התהילה המחודשת?

אז וואלה! סלבס מתלבטת ורוצה שתסייעו לה להחליט: אתם חושבים שדניאל עשתה טעות כי בטח הייתה נסחבת עד הגמר וזוכה לעוד כמה רגעי תהילה על המסך באדיבות "האח", או עשתה את הבחירה הנכונה כי אייל ממש לא היה מסתדר בלעדיה למשך תקופה כזו ממושכת. יאללה, נראה מה אתם אומרים, הצביעו.

אז דניאל גרינברג הייתה צריכה להיכנס לבית "האח הגדול"?

ברור ואפילו הייתה מגיעה לגמר
ממש לא, אייל היה שר "מתגעגע"!
2204 משתתפים
דניאל גרינברג. מיכה לובטון,
עדיף לה עם... דניאל גרינברג בתקופת "האח הגדול"/מיכה לובטון
אייל גולן, דניאל גרינברג. אמיר מאירי,
או בלי? דניאל גרינברג עם אייל גולן/אמיר מאירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully