וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש זוגות? בן זיני וטיילור מלכוב מגיעים בנפרד!

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 11:26

זוכרים שרגע לפני שהפאוור קאפל נשבר ונפרד לשני חצאים, טיילור מלכוב ובן זיני צילומו תכנית ריאליטי כזוג? אז מתברר שהם עדיין צריכים להגיע לכל הפעילויות שקשורות בתכנית החדשה שבה יככבו כצמד... מה שלא אומר שזה יקרה יחד. וואלה! סלבס אקס פקטור

אדל בספלוב, בן זיני. ניר פקין
בקטע של שלישיות? בן זיני עם אדל בספלוב ובעלה/ניר פקין

לפני כמעט שנה, פחות או יותר, בן זיני וטיילור מלכוב - בזמנו פאוור קאפל צעיר ששרף את הרשת הישראלית - עשו הכל יחד: הקליטו שירים כצמד, כיכבו בקליפים, יצאו לאירועים נוצצים יד ביד, גרו במשותף ופרסמו תמונות דביקות בפומבי. רק שאז, הגיעו צילומי הריאליטי "זוג מנצח VIP" בברזיל, שנקטעו באמצע בגלל מגיפת הקורונה העולמית, כך שזמן קצר אחרי שהשניים חזרו לארץ, נפרדו.

קפיצה קטנה קדימה, לחודש מרץ 2021, טיילור כבר מנהלת מאז זוגיות נוצצת עם לירן דנינו (שעליה קראתם לראשונה בוואלה! סלבס כמובן), התגייסה לצה"ל וממשיכה לפרגן בתמונות, אבל סולו. והזיני? הוא מעדיף לשמור מהאקסית המיתולוגית כמה שיותר מרחק. אז נחשו מה, יש פעמים, שבהן זה קצת פחות אפשרי!

רכלו על בן וטיי, אבל בנפרד, גם באינסטגרם

טיילור מלכוב. ניר פקין
כבר לא איתו. טיילור מלכוב/ניר פקין
בן זיני. ניר פקין
ד"ש לדנינו. בן זיני/ניר פקין

אתמול (ראשון) למשל, הגיעו הזוגות שיתחרו בעונת הריאליטי של רשת שתעלה בקרוב למסך, למשרדי החברה. זוגות-זוגות, הגיעו למקום איציק זוהר וארוסתו הבינלאומית לאורה, זוכת "האח הגדול" טל גלבוע עם אהובה הטבעוני רועי, אביבה ויחיאל חזן (האנשים שהביאו לעולם את אורן חזן), איגי וקסמן ועתי שולברג ואפילו כוכב הילדים מני ממטרה עם בת הזוג, השחקנית פרלה דנוך (כוכבי הרשת מיכאל ושירן ספיר נכחו רק בווידאו, כי היא בהריון). אה, כמובן, גם מלכוב וזיני, רק שהם כבר לא יחד.

אז בעוד שצלם הפפראצי תפס את המשתתפים בעונה הקרובה בפוזות זוגיות, כולל חיבוקים וחיוכים למול הפלאשים, בן וטיי העדיפו לשמור על הדיסטנס. לא מהצלמים - אלא של האחד מהשנייה וסירבו בנימוס לבקשה שייצטלמו זה עם זו, מה שפעם היו עושים באהבה. הם מבינים שעוד יראו אחד את השנייה הרבה במשותף בעתיד הקרוב? בהצלחה עם זה.


וואלה! סלבס לא סובלת את האקס שלה, זה שזרקה כי סיים לה את הגלידה במקפיא ולא הודה. זה או הוא, או החתול!

עוד בוואלה!

בן זיני סידר ג'וב חדש לטיילור מלכוב

לכתבה המלאה
איציק זוהר. ניר פקין
זוגי זוג.. איציק זוהר ולאורה/ניר פקין
איציק זוהר. ניר פקין
"נו פיקצ'רס פליזזז!"/ניר פקין
איגי וקסמן, עתי שולברג. ניר פקין
כנגד כל הסיכויים. איגי וקסמן ועתי שולברג/ניר פקין
טל גלבוע. ניר פקין
טבעונות או נמות. טל גלבוע ורועי שפרניק/ניר פקין
אביבה ויחיאל חזן. ניר פקין
ה"הורים של". אביבה ויחיאל חזן/ניר פקין
מני ממטרה. רשת,
גם מני ממטרה ופרלה היו שם!/רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully