וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור מלכוב התגייסה: "בן זיני לא התקשר"

14.2.2021 / 9:58

כשהיא מלווה בבן הזוג ההורס שלה, הגיעה הכוכבת הצעירה לתל השומר - שם נפרדה מהמשפחה והחבר והחלה את שרשרת החיול כשבסיומה תעלה על מדים ותהפוך להיות חיילת מן המניין. וואלה! סלבס מצדיעה

טיילור מלכוב מתגייסת/ניר פקין

אם גם אתם משפשפים את העיניים ולא מאמינים שטיילור מלכוב רק בת 18, אז אתם לא לבד כי נראה שהילדה הצעירה הזו, שהספיקה כל כך הרבה בקריירה שלה, נמצאת שנים בתעשייה. אז זהו, שהיום היא הגיעה לבקו"ם בתל השומר כשהיא מלווה בפמליה המצומצמת שלה (בכל זאת, קורונה) שכללה את המשפחה וכמובן את החבר האוהב, לירן דנינו, והפכה לרכוש של צבא ההגנה לישראל.

טיילור מלכוב. ניר פקין
בא להיפרד מהחברה. טיילור ולירן/ניר פקין

מלכוב, שהתגייסה בדיוק בוולנטיין דיי, נראתה נרגשת במיוחד וסיפרה כי היא לא מתבאסת להתגייס דווקא ביום האהבה וגילתה שהיא ולירן חגגו את את הוולנטיין אתמול בערב. לשאלת וואלה! סלבס האם האקס המיתולוגי, בן זיני, התקשר לאחל בהצלחה או שלח מתנה, ענתה הכוכבת, "לא וגם לא חיכיתי", ענתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טיילור מלכוב. ניר פקין
למדת להצדיע?/ניר פקין

וואלה! סלבס לא רצתה לעשות ספוילרים אבל כששאלה את צמד האוהבים האם לירן קנה לה מתנה לקראת הגיוס, מלכוב מיד השיבה שלא, אבל דנינו החמוד ניצל והכריז כי הוא הכין לה הפתעה מיוחדת אל לצערו היא עדיין בהכנות והיא תחכה לאהובתו כשתצא לחופשה הראשונה מהצבא.

לוואלה! סלבס עדיין יש שפשפת מהטירונות.

טיילור מלכוב. ניר פקין
הכין לה הפתעה מיוחדת/ניר פקין
טיילור מלכוב. ניר פקין
מתוקים/ניר פקין
טיילור מלכוב. ניר פקין
תמונה משפחתית/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully