וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זיני סידר ג'וב חדש לטיילור מלכוב

25.1.2021 / 16:42

הם נחשבו לאחד הזוגות היותר לוהטים בתעשיית הבידור, כך שהפרידה שלהם עשתה לא מעט רעש וגלים - אז כמה יפתיע אתכם לגלות כי הזיני, שפתח חברת פרסום, סידר ג'וב חדש לאקסית המיתולוגית שלו? וואלה! סלבס לא נוטרת טינה

טיילור מלכוב/ניר פקין

תעשיית הבידור המקומית היא כל כך קטנה עד שנראה שלא משנה מה יקרה - בסופו של דבר כולם סולחים לכולם. בין אם מדובר בשתי כוכבות ריאליטי שהתכסחו על המסך ורגע אחרי שנגמרו הצילומים הן השלימו או בין אם זה זוג נשוי שידע גירושים מכוערים אבל החליט להתפייס על המסך. אז הנה, קבלו עוד דוגמא של אחד הזוגות היותר חזקים שידעה תעשיית הבידור - בן זיני וטיילור מלכוב - שהפרידה שלהם לוותה בלא מעט כותרות ולא מעט השמצות, אבל עכשיו הם עושים סולחה. בערך.

בן זיני, טיילור מלכוב. ניר פקין
עברו פרידה קשה. בן וטיילור/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי בימים הקרובים יעלה קמפיין טיק טוק חדש של משפיענים לערכה להלבנת שיניים של "אורל בי", בכיכובה של מלכוב, שתוביל את הקמפיין לצד מובילי דעת אחרים. מה שמעניין בכל הסיפור היא דווקא העובדה שמי שהחליט על ליהוקה של הכוכבת הוא לא אחר מאשר האקס המיתולוגי שבבעלותו חברת פרסום שקיבלה את התקציב המדובר, כך שבסבב הליהוקים שהחלו בחברת הפרסום - עלה מיד שמה של טיילור.

וואלה! סלבס ליהקה פעם את האקס שלה לתפקיד בסדרה חדשה. הוא שיחק גופה.

עוד בוואלה!

השמועה אומרת ש... טיילור מלכוב ובן זיני עדיין רבים על כסף

לכתבה המלאה
בן זיני, טיילור מלכוב. סאן פרג',
בימים טובים יותר/סאן פרג'
בן זיני, טיילור מלכוב. אור גפן,
סידר לה ג'וב חדש/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully