וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל התרסק": אירה דולפין מדברת על משבר הנישואים עם בעלה

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 11:23

השנה המטלטלת שעברה על מאמנת הכושר המפורסמת הייתה קשה יותר מהחוויה ב"הישרדות": מסגירת עסק, דרך שיתופי פעולה שנגנזו ועד לבעיות בנישואים - שכמעט הובילו את אירה דולפין ובעלה זה עשור לפרידה. כעת היא מדברת על הכל בדמעות, כפי שלא ראיתם מעולם. וואלה! סלבס מחוזקת

אירה דולפין מספרת על השנה הקשה שעברה ב-2020/ניר פקין

בעוד ששנת 2020 כנראה לא הייתה קלה לאף אחד, היו כאלה ששוחים בביצת הבידור המקומית כבר כמה שנים - כולל מפורסמים מאוד - שחוו אותה כתקופה מורכבת ומסובכת למרות שבחרו שלא להחצין את הכאב אל מול הקהל.

אחת מהן, הייתה מאמנת הכושר המפורסמת והשורדת במיל' אירה דולפין, מי ששומרת על חיוך ומצב רוח טוב בין אם היא בסטודיו האימונים או באירועים עם חברים מתוקשרים, אך מתחת לפני השטח, חוותה טלטלה בכל תחומי החיים, שהפכה למשבר זוגי שנשמר עד כה בחשאיות, במהלכו כמעט הגיעה לפרידה מבעלה בעשור האחרון, אורן דולפין.

כעת, האישיות הספורטיבית בת ה-40 מדברת על הכל בגלוי בראיון לוואלה! סלבס, שבו היא מספרת על הקשיים שעברה בפרטיות בחודשים האחרונים. דולפין, התקשתה שלא להישבר ולהזיל דמעה, תוך כדי שהיא במהלך יום עבודה על סט צילומי קמפיין חדש שנבחרה להוביל.

רכלו על אירה דולפין גם באינסטגרם

אירה דולפין. ניר פקין
שנה קשה. אירה דולפין עם בעלה, אורן וילדיהם/ניר פקין

"לוקחת על עצמי את כל האחריות"

"אנחנו בצילומי קמפיין חדש לטורטיית 'Full Wrap', קמפיין ראשון שלי למזון בריא, זה מאוד מרגש", אירה מסבירה את הבחירה בה לפרסם את מוצר המזון של חברת 'הופה' - בהתאם למעמדה החדש: גורו פיטנס, שגם מאמינה בתזונה נכונה כהשלמה למראה נחשק וסוחפת חובבי מזון בריאות ברשתות החברתיות. "בשנה האחרונה ראו שאני מפרסמת פחות סרטוני כושר ויותר בישול ומתכונים... עד שפתאום אני מקבלת כל מיני הצעות לכתוב ספר בישול בנושא, אז זה בהחלט מתבקש", היא קובעת.

איך היית מסכמת את השנה האחרונה?
"וואו, איזו שנה נוראית, זוועתית, בכל ההיבטים, בכל הפרמטרים. באמת, זו הייתה שנה של סטירות ובעיטות ו'בומים בבטן' - מדברים שמתבטלים, מבעיות, מעסק שנסגר, אחר כך הייתי אמורה לפתוח עוד אחד והשני נסגר, שת"פים, הכל התבטל", מעידה דולפין, "היית למעלה ואז, הכל התרסק. אני מקווה שאנחנו בדרך לתקופה הרבה יותר טובה. תודה לך קורונה!".

עוד בוואלה!

טיטי איינאו ואירה: הסכסוך החדש בתעשייה

לכתבה המלאה
אירה דולפין. ניר פקין
שנה של סטירות ו"בומים בבטן". דולפין/ניר פקין
"כשאתה נמצא בקלחת הזאת ודברים מתבטלים - הדבר הראשון שאתה עושה זה מוציא את זה בבית"

עם ההתרסקות המקצועית של יוצאת הריאליטי הספורטיבית וסגירת מכוני הכושר כחלק ממגבלות הקורונה - לצד סגרים ממושכים שהעיבו על כל אזרחי ישראל - דולפין ניסתה לאחוז במה שנותר לה על מנת לייצר עוד עבודה. עם זאת, גם בתוך ביתה, האמא לשני ילדים חלתה בעצמה בקורונה בקיץ שעבר, התמודדה עם הביקורת ובהמשך נתקלה בעוד בעיות וקשיים, שנערמו עד כדי שטלטלו גם את מערכת היחסים עם בן הזוג שלה, שמתברר שהייתה על סף פירוק.

"כשאתה נמצא בקלחת הזאת, בסביבה שבה אני חיה, שבאמת הדברים שאתה אמור לספק - את הסחורה, קמפיינים ושיתופי פעולה כאלה - מתבטלים, הדבר הראשון שאתה עושה זה מוציא את זה בבית", אירה משתפת בגילוי לב על הסיטואציה שלה עם בעלה אורן. "אני לוקחת על זה את כל האחריות, כן, זה יצא וזה גרם לוויכוחים וחיכוכים פה ושם, שאני", היא עוצרת ונושמת עמוק, "מקווה להתגבר עליהם".

טיפול זוגי בא בחשבון?
"לא, ממש לא, זה לא משהו שאני מאמינה בו. אבל אנחנו עובדים על זה, אני עובדת על זה במרץ ובכל הכוח ומאוד אופטימית שזה יסתדר. חייבת את זה".

אירה דולפין. ניר פקין
"שווה להילחם על 10 השנים האחרונות". על סט הצילומים/ניר פקין
אירה דולפין. ניר פקין
"רגע, זה עושי ממה?". אירה בוחנן את הטורטייה/ניר פקין

מה גרם לך להבין שאתם צריכים להילחם על הזוגיות שלכם?
"וואו, עשר השנים שלנו יחד", השיבה בהשתאות. "הנתינה האינסופית במהלך התקופה הזאת והמשפחה, הילדים, זה משהו שבהחלט שווה להילחם עליו, בהחלט", היא עונה באופטימיות, "אני מאחלת לעצמי כמה שיותר קמפיינים כאלה שעושים אותי שמחה ומאושרת, זוגיות טובה, בריאה ובריאות".


וואלה! סלבס מחזקת את אירה, למרות שהספורט היחיד שהיא עושה הוא תחרות אכילת כמה שיותר קלחי תירס ב-10 דקות.

אירה דולפין. ניר פקין
אופטימית. אירה דולפין על סט הצילומים/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully