וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר שמאשים את חבריו שהם חושפים סודות מחייו האישיים

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 1:28

הוא אחד הזמרים הכי מוכרים בישראל. הוא אדם שמעסיק את הרכלנים המקומיים מפעם לפעם. הוא מאוד רגיש לפרטיותו - לכן יכול להיות שהכוכב המזמר בא בטענות לחברים הקרובים שלו וממש רב איתם, בגלל החשד שהם מדליפים מידע אישי אודותיו לתקשורת? וואלה! סלבס שמועות

סכסוך שכנים. ShutterStock
סכסוך שכנים/ShutterStock

בתור חובבי רכילות, הגולשים הקבועים של וואלה! סלבס בטח תהו לעצמם מדי פעם "איך לעזאזל מלכת הרכילות מגיעה לכל הסיפורים המצמררים שהיא מפרסמת, כולל מידע אישי על הכוכבים הכי גדולים בביצה הישראלית?". טוב, גם אם לא, השאלה הזאת נשאלה את אלה שעומדי מאחורי הכתבות כאן עשרות, מאות, אלפי פעמים והתשובה היא פשוטה: מכרים מדברים עם חברים, שמספרים לאחרים, שמגיעים בסופו של דבר לאזני אנשי התקשורת - שחוגגים על הסיפורים. כי סודות, או לייתר דיוק מקרים פרטיים שקשורים לאנשים שיש בהם עניין ציבורי, תמיד נחשפים.

את זה, אחד הזמרים הכי מוכרים בישראל יודע כבר מזמן, כי בכל זאת הוא פעיל בתעשיית הבידור המקומית כבר לא מעט שנים. אז מה סיפור שלו? זהו, שמתברר שבתקופה האחרונה הוא לא רק מבולבל והמום מכך שכל דבר שהוא עושה (או לא עושה), כל אדם שהוא פוגש וכל חוויה הוא עובר מגיעים לרכלנים הישראלים, הוא כועס וזועם על כך שכולם יודעים על ענייניו ה"פרטיים".

כתוצאה מכך, הוא בא בטענות שוב ושוב ושוב כלפי אלה שנמצאים במעגל שסובב אותו - כולל בני משפחה וחברים טובים - שלטענתו מדברים יותר מדי וגורמים לכך שהסיפורים המעניינים עליו מגיעים לוואלה! סלבס. אגב, "בא בטענות" הוא ניסוח עדין, הזמיר המוכשר מתפוצץ מזעם, כועס על חבריו, מאשים אותם ומנסה לחקור עם המקורבים מה או מי המקור להדלפות, אבל תנו למלכת הרכילות לחדש לו: חבר, אתה בכלל לא בוחן בכיוונים הנכונים וצריך לחשב מסלול מחדש, אחרת אולי תישאר בלי אף אחד. נשיקות.

גבר רותח מעצבים. ShutterStock
גבר רותח מעצבים/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully