וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסי ליידי: אירה דולפין כפי שלא ראיתם מעולם

24.1.2021 / 10:32

כוהנת הספורט של הסלבס ניצלה את מעט הזמן הפנוי שיש לה בתקופת הסגר, הזעיקה את צוות הביוטי שלה והחליפה את בגדי הספורט בבגדים קצת יותר מינימליסטיים וחושפניים. התוצאה: אירה דולפין בסשן צילומים סקסי. וואלה! סלבס סופרטי ספייס

אירה דולפין/אלעד אדמוני

הסגר המתמשך, שנראה כאילו ולא יגמר לעולם, גרם ללא מעט אנשים לצאת מהקופסא ולהעז לעשות דברים שסביר להניח שלא היו חולמים לעשות אם לא היו תקועים רוב היום בין ארבע קירות. כן, גם למפורסמים המקומיים - כמו למשל, כוהנת הספורט והשורדת במיל', אירה דולפין, שהחליטה לחשוף את עצמה כפי שלא ראיתם מעולם. אז הנה, קבלו את הגברת הראשונה של עולם הספורט, או בשם החיבה שלה, "פוטין", בתמונות סקסיות במיוחד.

אירה דולפין. אלעד אדמוני,
מה שקורה בסגר. אירה דולפין/אלעד אדמוני
אירה דולפין. אלעד אדמוני,
סקסית/אלעד אדמוני

דולפין, שלמרות הסגר, עובדת ללא הפסקה ומעבירה לא מעט הרצאות ושיעורי ספורט באופן ויראלי, החליטה שהיא רוצה שינוי - אז היא שלחה צו 8 לצוות הביוטי שלה (לידור חדידה וטלי מאוס), נכנסה לסטודיו ובמקום ללבוש שוב בגדי ספורט, היא הלכה על בגדים קצת יותר סקסיים וחושפניים כמו חזיות ספורט ותחתונים שחושפים לא מעט עור ובשר.

לרגל הצילומים שנערכו כחלק מקמפיין של הדולפין לאתר האינטרנט "ONE PROJECT", החליטה אירה גם לעשות שינוי (די קיצוני, יש לומר) בשיער ועשתה את "תרגיל נינט" או במילים אחרות גזרה את השיער לפוני חצוף וסקסי.


וואלה! סלבס גזרה את הפוני שלה בכיתה א' ומאז השיער לא צומח.

אירה דולפין. אלעד אדמוני,
חושפת/אלעד אדמוני
אירה דולפין. אלעד אדמוני,
לפני הפוני/אלעד אדמוני
אירה דולפין. אלעד אדמוני,
איך הפונינט?/אלעד אדמוני
אירה דולפין. אלעד אדמוני,
זה רק ספורט/אלעד אדמוני
אירה דולפין. אלעד אדמוני,
הכי יפה כשנוח לך. אירה דולפין/אלעד אדמוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully